Ha ez télleg a mókus motorja volt, akkor ez párszázszor oda volt baxva a betonhoz meg leszabályzós gumifüstölést gyakoroltak vele...
Megkímélt, keveset futott, eladó
Műszaki megvan, 11.500Ft volt. Első féktárcsák jók(ezeket vettem bontottan) a hátsó meg üt (ahogy eddig is)
Kamera rögzíti a fékpados mérést de azt mondja a vizsgabiztos gyerek(nagyjából ismerem) hogy a hátsó fék mérésénél tudnak kicsit trükközni a pedállal de az elsőnél már nem mert azzal bukta van.
Mákom volt mert előttem ment el az ellenőr (KPM) és ha itt lett volna akkor annyi.(mondja hogy az minden szart megnéz és még az elsősegélycsomagnak is érvényesnek kell lennie)
Utána fordultam egy 40 km-es kört és megelégedve vettem tudomásul hogy emelkedőn felfelé harmadikban még mindig egy laza pillanat alatt lendül át a 180-on a km óra mutatója és marad le a kocsisor.
Előfordul sokszor. Kap az allitő egy jó ajánlatot egy másik vasra, és máris sürgős az eladás. Utána a jó ajánlatos vasat elviszik, és visszaáll a rend. Ár visszaemelkedik, és jön az imádkozás, hogy valami balfasz szeressen már bele a motorba, és vigye el... Van ilyen.
Ezért normális biciklit sem fog kapni.
Egy hónapja vetettem egy haverral egy garis montit 35k-ért, ami a hervisben valahol 50k körül volt akciós. Már háromszor volt garis javításon, meg én is dolgoztam rajta, mert esik szét a cucc, de a középrészt mát kicsréltettem vele, most a hátsó agy lazul meg állandóan. Az első körben elrepedt a nyereg.
De nem is csak az, úgy elkeveredek a fehér csempés oldalt kék csíkos folyosókon, hogy wáááá és még csak nem is az, hogy bekerülsz a pálya elejére, kinyitom a nagy 2 szárnyú ajtót, áá biztos erre kell menni, erre ott vár arnold schwarzenegger...hát kösz
Azzal évek óta megyek annyira szeretem csak amikor le kell menni a kriptába,na azt a részt nem szeretem.( )
A másik ilyen a Nightfire. (csak azt már csukott szemmel is)
Megkímélt, keveset futott, eladó
Kamera rögzíti a fékpados mérést de azt mondja a vizsgabiztos gyerek(nagyjából ismerem) hogy a hátsó fék mérésénél tudnak kicsit trükközni a pedállal de az elsőnél már nem mert azzal bukta van.
Mákom volt mert előttem ment el az ellenőr (KPM) és ha itt lett volna akkor annyi.(mondja hogy az minden szart megnéz és még az elsősegélycsomagnak is érvényesnek kell lennie)
Utána fordultam egy 40 km-es kört és megelégedve vettem tudomásul hogy emelkedőn felfelé harmadikban még mindig egy laza pillanat alatt lendül át a 180-on a km óra mutatója és marad le a kocsisor.
Egy hónapja vetettem egy haverral egy garis montit 35k-ért, ami a hervisben valahol 50k körül volt akciós. Már háromszor volt garis javításon, meg én is dolgoztam rajta, mert esik szét a cucc, de a középrészt mát kicsréltettem vele, most a hátsó agy lazul meg állandóan. Az első körben elrepedt a nyereg.
Tényleg nagyon jó játék és nem kell hozzá egy kazal DVD sem. (bár egy faltörő is jó és ahhoz se kell)
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
ér vagy 15-max 20e a gép és motort akar vegyen bicajt .
A másik ilyen a Nightfire. (csak azt már csukott szemmel is)