Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, az azért sok, bár ez se kevés, de nem akartam azt hogy egy 30-35lovas (kicsit okosított, Arrow rezó stb..) NSR után ráülök egy 400asra ami 55 jó esetben 60LE és két hónap után megunom, mert alig tud többet. Igaz ez 98ló, de nem érzem olyan erősnek, bár esőben nem forgattam igazán max. 8-9ezerig de azt is csak párszor, várom már hogy mehessek vele, csak legyen kész az átnézése.
http://koponyeg.hu/statoldalak...
Magyarországra katt és ott a vihar radar.
Én is követtem a fokozatosság elvét, azt úgy is kell

ETZ250 után 20 év szünet, majd EXUP1000
Bazdki olyan lassan mész,hogy a hátszél megelőz
ez az oka semmi más
Egyébként balmazujváros is uniós már elég a személyi a határon
Most én is a Castrol félszintetikusán (GPS) gondolkodom, valószinű azt fog akkor kapni, vagy még megnézem ezt a Yamalube-ot hogy mit tud árban és minőségben...
Én 2év üresjárat után vettem 1 135le 1000 fzr-t elötte 125 kb40 le aprilia nem nagy ugrás. Nem a faszt nem majd bekakkantottam mikor elindult.
16.ker.
Sztem is felesleges nagyon drága szintetikust locsolni bele.
Enyém se eszi, de azt hallottam, csak akkor csipegeti, ha forgatják - én meg 8 ezer fölé alig.- felesleges uccán.
-Ti lehettek sokan én leszek 1edül.
-Kaptok majd olyat a fejetek elrepül.
. . .
Igen, engem is az olajcsipegetéssel riogat már most a szerelő, de elvileg ősszel volt teljes hf. felújítás,vezérműlánc és feszítő csere ami óta 650, akarom mondani a tegnapi 250el, 900Km-t ment és azért kell az olajcsere. Forgalmija szerint 90-es évjárat.
Városban óvatos vagyok, remélem ezzel se lesz gond, már másfél éve tolom városban a kis NSR-em eddig baleset mentesen(kop-kop-kop), kicsit nagy a váltás 125 után, sokáig 400ason gondolkodtam, de egy 400ast hamar kinőttem volna minden ismerős szerint, először csak ismerkedem vele (még néha várom hogy nyisson a power ), aztán majd ha összeszoktunk, akkor már tudok róla mit mondani. Egyébként szép állapotban van, és most egy Leo Vince mini sportdob van rajta, iszonyat hangja van
Ádámka is meg te is menekülnél előlem. Külföldi barátunkal semmi bajom 1enlőre amíg nem áll közénk de ha igen akkor neki is kampó basszó. . . . . . . . Te net hooligán.
Ne dohányozz vezetés közbe
helyett ...
Skacok mi a franctól van hogy megyek motorral leszállok és olyan füstös szagom van . A kipuf sehol nem fúj ki . Ja és nem vagyok indián és cigó se .
Tudod gyula mennyire értettem hozzá mikor elvittem kawáékhoz...kicsit kevésbé mint most. Azt mondták Nekem akkor, hogy kicsi gép, pörög mint az állat, kell bele ez. Én meg azt mondtam, hogy jólvan b@szod, Te vagy a szerelő, legyen az...most már Én sem ezt tenném bele.

Te focihuligán, nehogy lemenjek a háringre ádámkával meg Hai-val és mer aztán Neked lesz utána meg és akkor Mi meg és
Pesten merre laksz.
Haveromnak 1 az 1-be ugyanolyan NSR-je van mint a videódon vagyis volt, mert eladta másik ismerősömnek. Power szelep mikor bekapcsolt huhúúú. Pöpec kis gép az
Jaja bizony-bizony azám P034743286548946567346 azért csörög a tied mert rossz olajat használsz. .
Ezek még ásványi olajjal lettek gyártva,szintetikus szerintem felesleges bele.
Ja és természetesen sok-sok balesetmentes kilométert és széles, kátyúnélküli, rendőr meg őrült taxis mentes utat kívánunk!
Szintén zenész, Castrol Actevo GP 20W-50 tökéletes hozzá,nem eszi a motor,és a kuplung sem csúszik.
Üdv köztünk ! 10w50 full szintetikus-t használok, gond nincsen vele. Nem eszi a motor, semmi. A hiedelmekkel ellentétben nem nagyon igaz, ez az olajzabálás amit sokan mondanak. Ha jól tudom, innen senkié se eszi az olajat...

Mikori a motor? Gyönyörű az idomozása, meg úgy ámblokk. Képeket-videókat kérünk, ha kész az átvizsgálás!
Üdv itt . Én ásványit használok 20w50 az ezresembe mert már öreg a kicsike. De jön mindjárt pár tanács még a többiektől.
Sziasztok, úgy néz ki, hogy most már én is közétek tartozom.
Tegnap vásároltam egy FZR 600 Genesis 3HE-t.
Éjszaka jöttem fel vele szakadó esőben Szombathelyről.
Jelenleg szerelőmnél áll teljes átvizsgáláson, karbiszinkronon, pucoláson, mert hidegen nem volt alapjárat és meg-megtorpant hirtelen gázadáskor. Első kérdésem: milyen olajat ajánlotok bele? Yamalube, vagy vmi más? És melyik viszkozitású, teljes vagy rész szintetikus? Szervizkönyv is többfélét ír, ezért érdekel nektek melyik vált be.
Amúgy ő lenne az: (itt hirdette a srác az apróban, esetleg ismeri valaki?)