Egyébként kikerült az efzedárból az 'A' korlátos jogsihoz való fojtás (azaz 6e -től befullad) ami tavasz óta szívat.
Szerencsére nem a membránok fáradtak el a 37 év alatt, hanem a hülye Lite Tek adott hozzá (a főfúvókák alá) 'O' gyűrűket, ahová nem is kell.
Sanyánknak biztosan nem tűnt volna fel hogy ilyesmi gond van (mivel 4e fölé sosem ment a mutató) szerintem elfehéredne ha látná, hogy most hogy megy!! 😹
Épp az olasz tengerparton vagyok... annyi ilyen van itt hogy már szinte unom...
de csak szinte 😁
Már nem nézegetem sokáig, fél óra múlva indulunk a reptérre ☹️
Jó volt ma 405656056506506056 fokba tekerni 1 kört a városba. venti végig üvöltött lámpánál befulladt induláskor a lábam szarrá égett a sisakból ömlött a víz. De autópályán visszahűtöttem a drágát 😈
...miért is váltam meg a GS500-tól? Részben ezért, mert sokáig állt, a benzincsap ugye megadta magát, semmilyen ráolvasás és csodautángyártott membrán nem volt jó, a megoldás a gyári, komplett új csap lett. Ezt nem szívesen csináltam volna meg a karbival is.
Le sem írom, az enyémmel mit csinált a helyi szerelő, mert akik csak olvassák, hátha rájönnek ki volt az, és az nekem akkor egy kb. 20 ezresembe került.
Megvettem az injektorost - nem a mostanit - azon nem volt meghúzva ez-az a csavar, meg pár gányolás, de pont a keverékképzéssel nem volt semmi baj.
Meg az SV elég jó is.
Amúgy igazad van, a karbis motorok zöme, ami a kollega műhelyét megjárja látott már szebb napokat. Egy kezemen meg tudom számolni, hány taknyolás- és gányolásmentes, nem eltekergetett, nem szilikonnal foltozott szívócsonkú volt köztük, amit csak elég volt pucolni, majd műszerrel belőni. A hazai használtpiac elég mély és sötét verem és nagyon sok az ornitológus...
Még a nadrág sem mindegy, mostanában egy motoros farmert használok, az, hogy ne forduljanak el a protektorok, relatíve passzos, ami állni-járni még majdnem jó is, de amikor a motoron ülve terpeszteni kell, akkor ugye a középső varrás feszül, de ezzel szerintem mindenki így van, de az meg kényelmetlen, mert a családi ékszert nyomja. A sima Shox-os nyári motoros gatyó ebből a szempontból sokkal jobb.
Az lenne a jó, ha a farmer két szára a lábam között nem egymáshoz lenne varrva, hanem a lenne a kettő között egy pár centi vízszintesen bevarrt anyagrész. Lehet, egy márkásabb nadrág jobb mint ami van, lehet, egyszer majd a motoros szezon végén a készletkiárusítások alkalmával körbejárom a boltokat.
Pedig ha visszaolvasol, akkor látni fogod, hogy mennyi galiba lesz majd a karbik tisztításával, beállításával, vagy fizetni kell érte. Sőt, de majd a többiek megcáfolnak, a legtöbb típusnál a legjellemzőbb hiba a a karbik és a levegő-benzin keverék beállítása, dadog, hidegen nem indul, melegen nem indul, beletört a csavar, az előző eltekergette hova tekerjem vissza, stb.
Főtengely szimering meg kormánycsapágy hibával szinte soha, vagy évente egyszer olvasol valakitől.
Úgy gondolom - bár nem látok a zsebedbe, és nem is tartozik rám - amit most nem fizetsz, azt jó eséllyel később úgy is megfizeted és közben még ott lesz a kellemetlen időszak, amíg kínlódsz vele.
Azt is jelzem, mindjárt lesz, aki leírja, hogy neki 30 éve karbis motorja van és még egy ütem sem maradt ki, ezeket a véleményeket kezeld a helyén. Vagy szerelni tud, vagy a rokona az, vagy mindig becsületesen elhordta ÉRTŐ emberhez TMK-ra. Ha ismeretlentől veszel motort, ott azért lehetnek meglepik. Amúgy szerintem ahogyan nézegetni szoktam, az SV650 a legkedvezőbb árú injektoros motor az általam nézett hirdetések között.
Szerencsére nem a membránok fáradtak el a 37 év alatt, hanem a hülye Lite Tek adott hozzá (a főfúvókák alá) 'O' gyűrűket, ahová nem is kell.
Sanyánknak biztosan nem tűnt volna fel hogy ilyesmi gond van (mivel 4e fölé sosem ment a mutató) szerintem elfehéredne ha látná, hogy most hogy megy!! 😹
(az a bőrruha sem a szekrényben kopott meg)😸
de csak szinte 😁
Már nem nézegetem sokáig, fél óra múlva indulunk a reptérre ☹️
https://youtube.com/shorts/L7d...
https://youtube.com/shorts/jY_...
Le sem írom, az enyémmel mit csinált a helyi szerelő, mert akik csak olvassák, hátha rájönnek ki volt az, és az nekem akkor egy kb. 20 ezresembe került.
Megvettem az injektorost - nem a mostanit - azon nem volt meghúzva ez-az a csavar, meg pár gányolás, de pont a keverékképzéssel nem volt semmi baj.
Amúgy igazad van, a karbis motorok zöme, ami a kollega műhelyét megjárja látott már szebb napokat. Egy kezemen meg tudom számolni, hány taknyolás- és gányolásmentes, nem eltekergetett, nem szilikonnal foltozott szívócsonkú volt köztük, amit csak elég volt pucolni, majd műszerrel belőni. A hazai használtpiac elég mély és sötét verem és nagyon sok az ornitológus...
Az lenne a jó, ha a farmer két szára a lábam között nem egymáshoz lenne varrva, hanem a lenne a kettő között egy pár centi vízszintesen bevarrt anyagrész. Lehet, egy márkásabb nadrág jobb mint ami van, lehet, egyszer majd a motoros szezon végén a készletkiárusítások alkalmával körbejárom a boltokat.
Főtengely szimering meg kormánycsapágy hibával szinte soha, vagy évente egyszer olvasol valakitől.
Úgy gondolom - bár nem látok a zsebedbe, és nem is tartozik rám - amit most nem fizetsz, azt jó eséllyel később úgy is megfizeted és közben még ott lesz a kellemetlen időszak, amíg kínlódsz vele.
Azt is jelzem, mindjárt lesz, aki leírja, hogy neki 30 éve karbis motorja van és még egy ütem sem maradt ki, ezeket a véleményeket kezeld a helyén. Vagy szerelni tud, vagy a rokona az, vagy mindig becsületesen elhordta ÉRTŐ emberhez TMK-ra. Ha ismeretlentől veszel motort, ott azért lehetnek meglepik. Amúgy szerintem ahogyan nézegetni szoktam, az SV650 a legkedvezőbb árú injektoros motor az általam nézett hirdetések között.