Angolra váltva még érthetetlenebb... pl. 3 dB-el hangosabb dob... röhelyes... az akkora hangnyomás változás, amit a legtöbb ember füllel nem vesz észre. Azt sosem értettem, milyen fordulaton mérnek (és miért pont azon), mert az akár 20 dB különbséget is tud jelenteni, és tudtommal ez sehova nincs leírva. A hangnyomás a távolság duplázásával is 3 dB-enként csökken, szóval ha nem 1 méterről méri (ki hallgat elhaladó motor kipufogót 1 méterről?) hanem 2 méterről, akkor a mért 98 helyett máris 95 dB lesz.
Persze a hülye hónalj szárítósokat a nyitott csövükkel én is baxtatnám... 😄
És a német még megértőbb is kicsit, mint az Osztrák. (a haverom is megszívta a VFR-rel pár éve, hangosabb volt mint a limit és nem volt a dobhoz engedély) http://youtu.be/rwaO2La_J44
Egyébként emlékszem rá, hogy 2015 március 17-én foglalkoztál a fékolaj cseréjével, mert volt némi küzdelem a visszacsapó szelepes légtelenítő csavarral. (szóval ne mondd hogy téged nem érdekel)😸
Ha nem annyira számít, akkor tudok adni némi csökkentett forráspontú fékolajat, az is jobb mint ami most van benne.😸
Ezt a két dobozt kb. két éve bontottam fel, ebből töltöttem a motorokba. (a pözsóét szervizben cserélték, szóval még az sem lehet hogy egyoldalú a vizsgálat) Végig rajtuk volt a kupak, a szekrényben voltak eddig. ("egy zárt renccer hogy vesz fel vizet?")
A kéket most bontottam fel, azt használtam most.
Még bedobom az új fékbetétet hátra, lecserélem ott is a fékolajat (az is az első pirosban van és sárgás színű a gyárilag átlátszó fékolaj) megnézem a szöghajtásban az olajszintet (bár tavaly cseréltem) a kettes karbin visszatekerem a keverékcsavart 1,5-re (Szentesen tavaly a garázsban ahhoz nem fértem hozzá) és menetkész a technika.
Ki gondolná, hogy a csomagban a 2008-as GTR1400 menesztőgumija van és ugyanolyan, mint a 86-ban piacra dobott GTR1000-é.
Ráadásul három évvel ezelőttig lehetett rendelni az 1000-hez, valami 35e Ft körül, ma meg már nem is elérhető. Viszont szemre feltűnt a hasonlóság az 1400-essel, így 'több is ment már le a Dunán' alapon rendeltem egyet. (más cikkszámon van mint az 1000-é, de jó bele) https://oem-parts.hu/hu/parts/... https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Kerültem tegnap egy három éves afrika twinnel, dct automata, hát érdekes volt... böhöm nagy jószág, ezres... gazdálja körülbelül 170 magas, meg is volt kicsit alacsonyítva, nekem kényelmesen leért a lábam😁
Nem esett be, csak felpuhult és fogott is. De a fékolaj túlmelegedett benne, nem a tárcsa lett lila, vagy a fékbetét égett meg.
Neked talán meg azért nem kell fékezni, mert 60-80 kilóval könnyebb a szerelvény, na meg mert a boxeren elég elengedni a gázt és lefejeled a plexit lejtőn lefelé. (azé van összevissza repedezve az alja) 😸
Legutóbb EBC organikust vettem bele (nem a Tokico ami benne van, az a régi amit visszatettem ideiglenesen amíg megjön az új) mert azt javasolták a "fékbetét választók" de nem egész 7e km alatt elfogyott vasig. Ez ami a képen van, még ez volt benne amikor vettem, akkor sem volt új, én mentem vele kb. 15e km-t és még most is van benne 2-3e km.
Akkor miért esett be, miért nem fogott normálisan?
Én trehány vagyok, hátsóban nem cseréltem még se betétet se olajat 10 év alatt, és nem is nagyon használom, mégsem szorul, nem akad, és tökéletesen fog... szerintem csak hálás, hogy nem piszkálom állandóan 😁.
Persze a hülye hónalj szárítósokat a nyitott csövükkel én is baxtatnám... 😄