Igen, ilyen van rajta.
Régebben találtam a németeknél ilyesmit, de azt csak FZ/FZR 750-hez írja, nem volt biztos hogy 1000-re is jó. (rájuk kérdeztem mail-ben, de nem jött érdemi infó) https://www.woembi.de/Gasschie...
Viszont amit belinkeltél németet az jó lesz, köszi.
Jól nézem, hogy 2LH-14940-00 a tolattyúd? https://www.ebay.com/itm/334774003805
Ez a fajta?
Mert ehhez van új membrán, tolattyú nélkül a németeknél. Régi gumi le, új gumi fel.
No, pont olyannál jártam így (bár az nem BDS37 karbi) hogy a membrán belülső ajka már kissé össze volt zsugorodva és nem tömített 100%-osan a körtolattyú ellenében.
Egy vékony o-gyűrűt húztam a tolattyúra, felgörgettem a membrán tövéig és ott zsírozva bejátszottam a membrán alatti műanyag gallér alá. Az se húzott teli gázon, csak terhelés nélkül forgott ki.
Ezzel az van, hogy állt kb. 1,5 évet.
A benzin ennyi idő alatt antibenzinné vált és be sem indult már vele. (elpárolgott belőle ami illékony, a maradék meg olajszerű löttyé vált, még a benzinszint sem volt jó vele, és persze mindenhol a barnás, ragacsos retek ragadt rá mindenre a karburátorokban)
Kitakarítottam mindent, beindult, alapjár, csak üresben istentelen nehezen forog ki 11e-ig, hallani hogy sz&r. (ahogy a korábbi száraz teszteknél a vidin is látszik) http://youtu.be/73Ve7DxXSdc
Menet közben szépen veszi a gázt, minden f&sza 6e-ig, onnan terhelésre 1-2-ben kiforog (bár hullámozva) de 4-5-ben már megáll 6e-nél és nem meg feljebb. (fullad)
Először én is a membránokra gondoltam.
Ha sokat állnak, akkor a (37 éves) membránok kissé megkeményednek, amíg át nem áznak a benzintől, hajlamosak darabosan mozogni. (ezé hasonló, de nem olyan "gumimembrán" mint az exupé, vagy a többi más motoré, ez egy vékony szövetszerű anyag, amire rá van sütve egy vékony gumiréteg, és nem lehet levenni, egyben van a súberrel, kapni is csak úgy lehet....persze szemmel is jól látható összegért)
Nem lyukas egyébként egyik sem.
Van még egy gyanúsított, a főfúvóka alatti O gyűrűk. Ezek benne voltak a tajvani karbifelújító készletben, oda is írja őket, amikor két éve beraktam őket, ment a gép rendesen. Aztán mostanra azt láttam, hogy (kép) mintha megdagadt volna és beszűkítené a fúvóka alatti furatot. Ezeket kivettem, vettem bele a csapágyboltban újakat, most azok vannak benne. A robbantott rajzokon van ott valami, de konkrétan nem írja a doksi és rendelhetőként sem láttam ilyet. Kiveszem őket és megnézem anélkül. (a régi fzr-emben nem emlékszem hogy lettek volna)
Nem igazan ismerem az FZR porlasztokat, de egy hasonlo esettel volt dolgom. A membran es a tolattyu kozt volt tomitetlenseg, epp eleg volt arra, hogy nyelgazon mar ne epuljon eleg vakuum a tolattyu koppra emelesehez.
Minden lyuk, járat oké, mindegyiket átfújkáltam már karbitisztítóval többször, ilyesmi nem lehet. Minden tömítés kicserélve, nincs túlfolyás, benzinszintek mint a nagykönyvben. (úgy is működik 6e-ig)
Lehet hogy azok az O gyűrűk szivatnak és nem engednek át elég naftát. Kiveszem és meglátjuk.
Azok egyáltalán nem így néztek ki.
Tegnap mentem valamennyit az FZR-rel, továbbra is vezethető A2-es jogsival. (alapjárattól 5500-6000-ig tökéletes, onnan nem hajlandó tovább forogni)
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ötödikben 180-ig tök jól megy, ott viszont "leszabályoz". A membránok kaptak már elég benzint,azoknak már jónak kell lenniük, szóval kiveszem az O gyűrűket a főfúvókák alól és megnézem úgy. (olyan mintha nem kapna elég benzint félgáz felett)
15 őszén vettem és 16 májusban lett feltéve. 20e km-t bírt. (bár a tavalyi erdélyi túra is az utolsó utáni menete volt, osztrák rendőrnek már nem mertem volna megmutatni)
Fordom sose volt, Opel is újabbak... mondanám, hogy csak a BMW, de azt nem tudom, milyen volt, mert 17 évig, amíg nálam volt, nem kellett szétszedni... 😃 viszont tökéletesen működött.
Csetlapot nézed?
FA085 betét... (Ferodo FDB339 / TRW MCB 532)