Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haha, és van, ahol ez az első fék! :D
FA085 betét... (Ferodo FDB339 / TRW MCB 532)
A "lehet hogy nincs annyira túlméretezve" fék fékbetét cserére vár. (szinte elveszik a tenyeremben)😸
Motiváció Fábinak, 18 nap múlva indulunk. (és 2000m fölé is megyünk)😺
Igen, ilyen van rajta.
Régebben találtam a németeknél ilyesmit, de azt csak FZ/FZR 750-hez írja, nem volt biztos hogy 1000-re is jó. (rájuk kérdeztem mail-ben, de nem jött érdemi infó) https://www.woembi.de/Gasschie...
Viszont amit belinkeltél németet az jó lesz, köszi.
https://www.motorradbay.de/en/...

Ez az. Öreg vasakhoz innen szoktam membránt venni, az OEM sokszor a motor árának a jelentős része lenne.
Jól nézem, hogy 2LH-14940-00 a tolattyúd?
https://www.ebay.com/itm/334774003805
Ez a fajta?
Mert ehhez van új membrán, tolattyú nélkül a németeknél. Régi gumi le, új gumi fel.
Köszi, megnézem ezt is. 😺
No, pont olyannál jártam így (bár az nem BDS37 karbi) hogy a membrán belülső ajka már kissé össze volt zsugorodva és nem tömített 100%-osan a körtolattyú ellenében.
Egy vékony o-gyűrűt húztam a tolattyúra, felgörgettem a membrán tövéig és ott zsírozva bejátszottam a membrán alatti műanyag gallér alá. Az se húzott teli gázon, csak terhelés nélkül forgott ki.
Az.
Ismerem, a Virago-k Hitachi karbijában ugyanez a textil membrán van gumi bevonattal.
Ez a körtolattyús műsor? Ezres Genesis?
Ezzel az van, hogy állt kb. 1,5 évet.
A benzin ennyi idő alatt antibenzinné vált és be sem indult már vele. (elpárolgott belőle ami illékony, a maradék meg olajszerű löttyé vált, még a benzinszint sem volt jó vele, és persze mindenhol a barnás, ragacsos retek ragadt rá mindenre a karburátorokban)
Kitakarítottam mindent, beindult, alapjár, csak üresben istentelen nehezen forog ki 11e-ig, hallani hogy sz&r. (ahogy a korábbi száraz teszteknél a vidin is látszik) http://youtu.be/73Ve7DxXSdc
Menet közben szépen veszi a gázt, minden f&sza 6e-ig, onnan terhelésre 1-2-ben kiforog (bár hullámozva) de 4-5-ben már megáll 6e-nél és nem meg feljebb. (fullad)
Először én is a membránokra gondoltam.
Ha sokat állnak, akkor a (37 éves) membránok kissé megkeményednek, amíg át nem áznak a benzintől, hajlamosak darabosan mozogni. (ezé hasonló, de nem olyan "gumimembrán" mint az exupé, vagy a többi más motoré, ez egy vékony szövetszerű anyag, amire rá van sütve egy vékony gumiréteg, és nem lehet levenni, egyben van a súberrel, kapni is csak úgy lehet....persze szemmel is jól látható összegért)
Nem lyukas egyébként egyik sem.
Van még egy gyanúsított, a főfúvóka alatti O gyűrűk. Ezek benne voltak a tajvani karbifelújító készletben, oda is írja őket, amikor két éve beraktam őket, ment a gép rendesen. Aztán mostanra azt láttam, hogy (kép) mintha megdagadt volna és beszűkítené a fúvóka alatti furatot. Ezeket kivettem, vettem bele a csapágyboltban újakat, most azok vannak benne. A robbantott rajzokon van ott valami, de konkrétan nem írja a doksi és rendelhetőként sem láttam ilyet. Kiveszem őket és megnézem anélkül. (a régi fzr-emben nem emlékszem hogy lettek volna)
De a gumiabroncsok
Nem igazan ismerem az FZR porlasztokat, de egy hasonlo esettel volt dolgom. A membran es a tolattyu kozt volt tomitetlenseg, epp eleg volt arra, hogy nyelgazon mar ne epuljon eleg vakuum a tolattyu koppra emelesehez.
Minden lyuk, járat oké, mindegyiket átfújkáltam már karbitisztítóval többször, ilyesmi nem lehet. Minden tömítés kicserélve, nincs túlfolyás, benzinszintek mint a nagykönyvben. (úgy is működik 6e-ig)
Lehet hogy azok az O gyűrűk szivatnak és nem engednek át elég naftát. Kiveszem és meglátjuk.
Rejtély... Esetleg a fék levegő lyukak a fő fúvóka oldalán nincsenek eltömődve? Lehet sokat kap és befullad?
Azok egyáltalán nem így néztek ki.
Tegnap mentem valamennyit az FZR-rel, továbbra is vezethető A2-es jogsival. (alapjárattól 5500-6000-ig tökéletes, onnan nem hajlandó tovább forogni)
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ötödikben 180-ig tök jól megy, ott viszont "leszabályoz". A membránok kaptak már elég benzint,azoknak már jónak kell lenniük, szóval kiveszem az O gyűrűket a főfúvókák alól és megnézem úgy. (olyan mintha nem kapna elég benzint félgáz felett)
Itt voltál? 😁
15 őszén vettem és 16 májusban lett feltéve. 20e km-t bírt. (bár a tavalyi erdélyi túra is az utolsó utáni menete volt, osztrák rendőrnek már nem mertem volna megmutatni)
Jól látom, hogy majd 10 éves volt? Kicsit flex-el megvágva még 1 túrát elment volna 😁 - persze ha nincs olyan eső, mint tavaly Erdélyben 😁
Na ki kap holnap új első gumit?😺
Ez lemaradt:
Mindennap.
Fordom sose volt, Opel is újabbak... mondanám, hogy csak a BMW, de azt nem tudom, milyen volt, mert 17 évig, amíg nálam volt, nem kellett szétszedni... 😃 viszont tökéletesen működött.
Csetlapot nézed?
Na kinek van friss műszakija?😼
B&szki boxosképű indiaiak (4) dolgoznak az autószervizben!🙀
Akkor Fordot és Opelt se, az is ilyen volt.