Szent meggyőződésem volt, hogy az emlékeim alapján (kép) valamikor a hatodik hónapban műszakira kell vinni a pözsót. Most este 22:20-kor egy Vitara kéken villogó fényhídja jelent meg mögöttem és terelt le, majd Patrol 1 közölte hogy 05.12-én, azaz 8 napja lejárt a műszaki. (második kép)
Mivel nem volt nálam a forgalmi, így csak itthon tudtam megnézni és nagyító alá tenni, na meg lekérdezni a JSZP-ben. B&sszameg tényleg lejárt.
Jó, akkor akksi át a GTR-ből a robogóba, holnap azzal megyek melóba. (szent meggyőződésem volt, hogy az valamikor augusztusban megy műszakira) Ránézek azért a JSZP-n, műszaki érvényesség: 2024.05.04.🙀 (b&szki ilyen nincs!)
Akksi vissza a GTR-be, holnap azzal megyek. (az tavaly vizsgázott, de ha ez sem lenne jó, akkor akksi át az FZR-be, az a múlt héten vizsgázott)
Ennyi járműhöz lassan tényleg kell egy flotta menedzser. (ja, Patrol 1 azt is mondta, hogy mák a 8 nap, mert 28 nap után már fix 65e Ft-ért figyelmeztetnek)
Igen, de aztán csak nem hagyott nyugodni, hogy miért nem melegedett túl azután, hogy direktbe kötöttük a ventit. Gondoltam első körben rendelek hőgombát és úgy tűnik, hogy bevált. Sokkal hamarabb kapcsol mint a régi (gyári).
A telókat csak ma szedtem szét. Vagyis a jobb oldalit. Esztergáltam bele teflon csúszó gyűrűt. Meg egy alu gyűrűt is. A szárat felcsiszoltam, szintén esztergába fogva, elég jó lett. A hosszirányú karcok majdnem teljesen eltüntek. Viszont kióráztam és a telószár vége 4 tizedet üt. Kap új vezetőgyűrüt is, hátha stabilabban fog járni.
Nincs új hűtő. Új hőgombák vannak, meg hűtőtisztítóval átöblítettem a rendszert. De semmi idegen cucc nem jött ki belőle. A szélére kilötyögött a koncentrátum, ha a fehér folt miatt kérdezed. Még nem takarítottam le.
Fu bazz ez még eléggé szét van. 😁 Mondjuk ha csinálja az ember egy nap alatt össze lehet rakni egyszerű mint a faék csak csinálni kell persze. Meg kell néhány célszerszám az első telóhoz azok vannak?
Dehogy wellness. A family parkban voltunk a kölykökkel, meg sógorommal és az ő srácaival. 2 naposra terveztük, de úgy alakult, hogy csak szombat lett belőle.
Az osztrák csendőr normális, sajátját nem baszogatja, csak a külföldieket - ezt el kéne tőlük tanulni... 😁
Amúgy mi volt hosszú hétvégés wellness? mesélj ( itt, vagy a chaten)
Tegnap voltunk osztrákiában. Éppen belefutottunk egy kis települése közepén, valamilyen motoros felvonulásba. Jóval több, mint 100 motor volt, talán még 200 is. Félre kellett húzódni az úton és vagy 2-3percig álltunk amíg szembe elmentek mellettünk, többen birtokba véve az út mindkét sávját. Minden féle típus minden korosztály. (Osztrákok voltak) Ha ezt a hangnyomást tényleg annyira komolyan veszik az osztrák rendőrök, akkor szerintem a résztvevőknek legalább a negyede erősen renitens hajlamú. Mert nem kevés gépnek volt durván nagy hangja. És nem csak a hónalj szárítósoknak, de a sportgépeknek, vagy a túragépek jelentős részének is. Természetesen nem kérdeztem meg őket, de szerintem nem csak erre a felvonulásra rakták fel ezeket a hangos dobokat. Vagy talán ők nem tudják, hogy ezt az oszták rendőrök nagyon komolyan veszik? Igaz, hogy sem előttük, sem utánuk nem volt rendőr.
Szimuláció:
-túra közbeni megállás, szerelvény igazítás
-hozzávalók bevásárlása egy útba eső boltban a szálláson való főzéshez (+orero és fanta)
-megérkezéskor leparkolás a szálláson
Minden simán ment. (b&sszameg a tankolásról nem csináltam képet, de az is rendben volt) 😸
Az az MSR brand eleg ingovanyos.
Nem ismerem sok termekuket, de kettorol konkretan tudom, hogy ki/mi az eredetije es hogy hangos, mint a dog, nem is homolog a termek. Na, azt latjak ok el egy-egy popszegecselt tablaval es adjak tovabb sajat brand alatt.
A reggeli eső után kisütött a nap, szóval ebből ebéd után akár még némi motorozás is lehet. (olyan szépen jár, mint egy turbina)
Valószínűleg holnap megyek ruhát, meg sisakot venni.😼 (bár erősen drágállom)
Már annak aki legalább nagyjából tud angolul.😸 A fehér 1,2-es tangával még mákja is volt a csávónak, mert 5 decibelt "elnéznek" a 93-as határértéken felül, így csak csekket kapott és továbbmehetett.
A haveromnak kellett egy gyors telefon az apjának haza, hogy dobja be a gyári dobot a kocsiba és hozza ki (Bécs közelében voltak még, és Győrben lakik) aztán azt az első szálláson átszerelve mehettek tovább. (120euró volt a bünti, és egy dobozossal vitték a szállásig, mert nem mehetett tovább......bár mivel mentem már vele, az tényleg eléggé sportdob volt)
Ott a hülye szabály is ugyanúgy betartatik mint a hasznos, mert az van a nagykönyvben. (nézték a gumikat, felhívták az egyik túratárs figyelmét hogy baromira a határon van a minta a hátsó gumin, szóval hazafelé már nem hinnék hogy megfelelne egy ellenőrzésen, meg a nem gyári fékkar volt nemteccés tárgya, de aztán azzal nem foglalkoztak)
Mivel nem volt nálam a forgalmi, így csak itthon tudtam megnézni és nagyító alá tenni, na meg lekérdezni a JSZP-ben. B&sszameg tényleg lejárt.
Jó, akkor akksi át a GTR-ből a robogóba, holnap azzal megyek melóba. (szent meggyőződésem volt, hogy az valamikor augusztusban megy műszakira) Ránézek azért a JSZP-n, műszaki érvényesség: 2024.05.04.🙀 (b&szki ilyen nincs!)
Akksi vissza a GTR-be, holnap azzal megyek. (az tavaly vizsgázott, de ha ez sem lenne jó, akkor akksi át az FZR-be, az a múlt héten vizsgázott)
Ennyi járműhöz lassan tényleg kell egy flotta menedzser. (ja, Patrol 1 azt is mondta, hogy mák a 8 nap, mert 28 nap után már fix 65e Ft-ért figyelmeztetnek)
Amúgy mi volt hosszú hétvégés wellness? mesélj ( itt, vagy a chaten)
-túra közbeni megállás, szerelvény igazítás
-hozzávalók bevásárlása egy útba eső boltban a szálláson való főzéshez (+orero és fanta)
-megérkezéskor leparkolás a szálláson
Minden simán ment. (b&sszameg a tankolásról nem csináltam képet, de az is rendben volt) 😸
Nem ismerem sok termekuket, de kettorol konkretan tudom, hogy ki/mi az eredetije es hogy hangos, mint a dog, nem is homolog a termek. Na, azt latjak ok el egy-egy popszegecselt tablaval es adjak tovabb sajat brand alatt.
Valószínűleg holnap megyek ruhát, meg sisakot venni.😼 (bár erősen drágállom)
A haveromnak kellett egy gyors telefon az apjának haza, hogy dobja be a gyári dobot a kocsiba és hozza ki (Bécs közelében voltak még, és Győrben lakik) aztán azt az első szálláson átszerelve mehettek tovább. (120euró volt a bünti, és egy dobozossal vitték a szállásig, mert nem mehetett tovább......bár mivel mentem már vele, az tényleg eléggé sportdob volt)
Ott a hülye szabály is ugyanúgy betartatik mint a hasznos, mert az van a nagykönyvben. (nézték a gumikat, felhívták az egyik túratárs figyelmét hogy baromira a határon van a minta a hátsó gumin, szóval hazafelé már nem hinnék hogy megfelelne egy ellenőrzésen, meg a nem gyári fékkar volt nemteccés tárgya, de aztán azzal nem foglalkoztak)