Köszi srácok, de mégsem csinálom. Bonyolult. Azt hittem, hogy egyszerűbb ellenőrizni, feltölteni. Nagyobb gondom, hogy a múltkor megérkezett kmóra spirált és az üza szintmérőt megnézegettem, hogy milyen szép állapotban van, mint az új (mondjuk a spirál tényleg az volt). Aztán jól elraktam valahová ( bent a melóban). Ma legalább 3 órát töltöttem a keresésükkel. Mindent átnéztem... Nincs meg egyik sem! 🤬
Az nem 62-es szerintem, inkább egy T-55AM vagy AM2. 2Sz3 Akacija nincs a fotókon, az önjáró löveg egy 2Sz1 Gvozgyika.
Ez milyen rendezvény volt amúgy ?
Nos nekem még egy olajcsere van vissza a GTR-en és túraképes vagyok, megjött már minden. (új esőruha+tartalék esőruha is van)😺
Már csak be kell pakolni amit viszek.
A kepek kozt van egy szerenyen megbuvo T62M vagy MV.Na az megfordulhat meg a szomszedban az akatcija szerintem kikopoban.Az MTLB meg sose fog elfogyni.
A másik meg ilyen. Szerintem nem fog sokáig tartani, mert ahol lejött a króm, már nem kemény a felület és könnyen sérül, kopik. De majd megpróbálom megcsináltatni.
És talán pont azért keletkezett csak az egyik oldalon kopás. De úgy, hogy még a krómréteg is lekopott. Igaz úgy láttam, hogy ezen nagyon vékony pár mikron vastag króm van. Általában ilyen felületre legalább 10-15 mikront raknak, szerintem ezen alig van 2-3. Na de mindegy is, úgysem tudom kiegyenesíteni. Majd meglátom, hogy az új vezető javít, vagy ront a helyzeten.
200 psi-t irnak itt. Az 13.5 bar kb.
Ez milyen rendezvény volt amúgy ?
Már csak be kell pakolni amit viszek.