Rövid távon persze lehet annyi.
A "műszerséget" én a járására értem, az a blokk érzésre elég jó szerintem. (bár én még új korukból ismerem őket)
Nyilván a mai futómű technika (már amibe tényleg beletették) sokkal jobb, mint 2-30 évvel ezelőtt. (de ma is van motor seprűnyél futóművel és patkófékkel, ha olcsónak kell lennie)
Hat,melegites,szivato,10km oda,majd utana vissza ugyanez.Szamitasaim szerint kb 7.
Muszer a fene tudja,a dugokig turtam bele,most is azt teszem,nem egy etvasz.A hangja jo.
Egy 17 es street utan atulve egy mamutba ultetett dizelmotorvonat jut eszembe,ahol valaki lerugta a feknyergeket,csak egyet hagyott meg.
Minden nezopont kerdese,egy sorkettes 88 as cbr utan lehet jobb. 😁
Az a 7 liter talán nem annyira normális, mivel az FZR1000-rel (az előzővel) is 5-6 literrel jártam. (és a CBR600 egy finom műszer, szerintem)
Csövi FZR750-ese meg még kevesebbel.
A mozgáskultúrát nem tudom megítélni, nekem pl. nincs vele bajom. 😺
Épp most vettem egy bicajt az asszonynak. Mindent mérlegelve nem maradt indok hogy miért ne tettem volna. 😸
https://www.jofogas.hu/fejer/Noi_kerekpar_142358517.htm
Nem mondom hogy rossz lenne, csak ez nekem annyira "új" hogy nem tudtam hogy mi ez. (nálam a "modern" CB500, még a 90-es évekbeli vizes kéthengeres)
Én (21 éves) 180-as robesszel járok a mindennapokban. Baromi praktikus a környéken, de vezetni (mint mindegyik kis kerekű hintalovat) tényleg sz&r. Én (miután a nyáron kis híján felb&sztam a jófogásra, mikor zsinórban kinyírt két gy. elektronikát és tolhattam haza) a napi darálóba GPZ500S/KLE500, CB500S/Transalp féleséget vagy GS500-at gondoltam, persze ezek mind 20+ évesek.
Nem egy vágykeltő a cucc,csak nyáron ingázok,ilyen 250-es robogóra nem visz rá a lélek,borzasztó a vezetési élménye,de kéne kényelmesebb,pakolhatóbb mint a street,ezért nézem hogy 4 literrel eljár,ha dobozt rakok rá nem néz ki hülyén és hát nem egy régi karbis cucc.
Még ízlelgetem hogy egy ilyen projektre akarok e költeni ennyit.
Basszus hova süllyed a világ! Rá kellett keresnem hogy mi az a CB500X, amíg ezekről a régi vasakról kb. elég egy zsíros lencséjű telefonnal, a kerti budi mellett éjjel kettőkor a marketplészre lőtt kép, hogy felismerjem melyik évjárat.
Árban nem jön ki jobban a külföldi beszerzés (hacsak nem jár ki a dobozossal a németekhez mint Arni) viszont ezeken is az állapotuk miatt akadtam meg. (gyári szín, ott a tankon a gyári figyelmeztető matrica, gyári alkatrészek-kiegészítők)
Itthon nagyon ritkán látok ilyen állapotú gépeket. (ha ezek itthon lennének akár +1000 eurónyi költséggel, akkor erősen valószínű, hogy elmennék megnézni őket)
Nezegettem cb500x et,huhh,semmivel sem olcsobb ha minden koltseget rateszunk mint itthon.
Egy konkret legolcsobb 3390 ojros darab 13-as 48e el mire itthon van 1,4m es meg nincs lepapirozva.
Ami vicces hogy barmikor barmit keresek sose munchen es kornyeke hanem baszott messze az eszaki tengernel van,es ezer km minimum csak oda 😆
Itthon meg 1,6 ert megveheto kb ugyanolyan.
Csak nem meg az ember 3 napot erte.
Értem, amúgy néztem ilyeneket a hahun ia és hasonló árban lehet kapni magyar papírost és nem kell behozni aminek csak az üa kltsg-e 100000 körül van igaz biztos nem ilyen szépek és gondolom az állapotuk is rosszabb.
A "műszerséget" én a járására értem, az a blokk érzésre elég jó szerintem. (bár én még új korukból ismerem őket)
Nyilván a mai futómű technika (már amibe tényleg beletették) sokkal jobb, mint 2-30 évvel ezelőtt. (de ma is van motor seprűnyél futóművel és patkófékkel, ha olcsónak kell lennie)