Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rövid távon persze lehet annyi.
A "műszerséget" én a járására értem, az a blokk érzésre elég jó szerintem. (bár én még új korukból ismerem őket)
Nyilván a mai futómű technika (már amibe tényleg beletették) sokkal jobb, mint 2-30 évvel ezelőtt. (de ma is van motor seprűnyél futóművel és patkófékkel, ha olcsónak kell lennie)
Hat,melegites,szivato,10km oda,majd utana vissza ugyanez.Szamitasaim szerint kb 7.
Muszer a fene tudja,a dugokig turtam bele,most is azt teszem,nem egy etvasz.A hangja jo.
Egy 17 es street utan atulve egy mamutba ultetett dizelmotorvonat jut eszembe,ahol valaki lerugta a feknyergeket,csak egyet hagyott meg.
Minden nezopont kerdese,egy sorkettes 88 as cbr utan lehet jobb. 😁
Persze tény, hogy az injektoros technika "felhasználóbarátabb" mint a régi.
Az a 7 liter talán nem annyira normális, mivel az FZR1000-rel (az előzővel) is 5-6 literrel jártam. (és a CBR600 egy finom műszer, szerintem)
Csövi FZR750-ese meg még kevesebbel.
A mozgáskultúrát nem tudom megítélni, nekem pl. nincs vele bajom. 😺
A 97 es cbr utan nekem csak 2010 utani johet szoba,7 literes atlagfogyasztas es maceras szivato-bezincsap combo van meg ódon mozgáskuktura.
Brrrrrr. 😆
Épp most vettem egy bicajt az asszonynak. Mindent mérlegelve nem maradt indok hogy miért ne tettem volna. 😸
https://www.jofogas.hu/fejer/Noi_kerekpar_142358517.htm
YZF750
Nem mondom hogy rossz lenne, csak ez nekem annyira "új" hogy nem tudtam hogy mi ez. (nálam a "modern" CB500, még a 90-es évekbeli vizes kéthengeres)
Én (21 éves) 180-as robesszel járok a mindennapokban. Baromi praktikus a környéken, de vezetni (mint mindegyik kis kerekű hintalovat) tényleg sz&r. Én (miután a nyáron kis híján felb&sztam a jófogásra, mikor zsinórban kinyírt két gy. elektronikát és tolhattam haza) a napi darálóba GPZ500S/KLE500, CB500S/Transalp féleséget vagy GS500-at gondoltam, persze ezek mind 20+ évesek.
A háttérben pedig ott van a yamahaaaaaa
Nem egy vágykeltő a cucc,csak nyáron ingázok,ilyen 250-es robogóra nem visz rá a lélek,borzasztó a vezetési élménye,de kéne kényelmesebb,pakolhatóbb mint a street,ezért nézem hogy 4 literrel eljár,ha dobozt rakok rá nem néz ki hülyén és hát nem egy régi karbis cucc.
Még ízlelgetem hogy egy ilyen projektre akarok e költeni ennyit.
Basszus hova süllyed a világ! Rá kellett keresnem hogy mi az a CB500X, amíg ezekről a régi vasakról kb. elég egy zsíros lencséjű telefonnal, a kerti budi mellett éjjel kettőkor a marketplészre lőtt kép, hogy felismerjem melyik évjárat.
Áh, itthon ami már csak "maradványértékű", azt kábelkötegelő, sziloplaszt meg szigszalag fogja össze.
Sokszor nem is kell öregnek lennie hozzá.
Árban nem jön ki jobban a külföldi beszerzés (hacsak nem jár ki a dobozossal a németekhez mint Arni) viszont ezeken is az állapotuk miatt akadtam meg. (gyári szín, ott a tankon a gyári figyelmeztető matrica, gyári alkatrészek-kiegészítők)
Itthon nagyon ritkán látok ilyen állapotú gépeket. (ha ezek itthon lennének akár +1000 eurónyi költséggel, akkor erősen valószínű, hogy elmennék megnézni őket)
Nezegettem cb500x et,huhh,semmivel sem olcsobb ha minden koltseget rateszunk mint itthon.
Egy konkret legolcsobb 3390 ojros darab 13-as 48e el mire itthon van 1,4m es meg nincs lepapirozva.
Ami vicces hogy barmikor barmit keresek sose munchen es kornyeke hanem baszott messze az eszaki tengernel van,es ezer km minimum csak oda 😆
Itthon meg 1,6 ert megveheto kb ugyanolyan.
Csak nem meg az ember 3 napot erte.
Meg minimum azzal a százezerrel itthon drágább...
160-ig, de 220-is is jól viselhető. 😁
Értem, amúgy néztem ilyeneket a hahun ia és hasonló árban lehet kapni magyar papírost és nem kell behozni aminek csak az üa kltsg-e 100000 körül van igaz biztos nem ilyen szépek és gondolom az állapotuk is rosszabb.
Szélvédelem 110-ig nem kell 😁
Én úgy tudom hogy 120e körül van. (a GTR anno 100e volt)
És hol marad a szélvédelem?😸 Egyébként szép, csak valami zörög a blokkban. (Zephyrek is vannak jó áron)
https://www.kleinanzeigen.de/s...
Én inkább ezt választanám
Mennyibe kerülhet honosítani egy ilyesmit?
Hát ja.
De ha még 4km-rel nyugatabbra lenne, akkor már Hollandiába kéne érte menni.
A Hariboról nekem elsőre a gumicukor ugrik be, de ezek szerint tuninggal is foglalkoznak. 😸
Haribo is korrekt példány. :)
Ennyiért meg aztán...