Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 mm-es kell a FZR-re?
Hmm.
Lehet hogy be kellett volna rakni egy szűrőt, ami megfogja a szűrőből érkező darabokat, és úgy nem tudott volna eljutni az AC-ig. (erre gondolni kellett volna szűrőcserekor) 😼 😹
A minap hazafelé közlekedtem motoros kerékpárommal már alig volt egy kilométer hátra amikor arra lettem figyelmes hogy egyszer csak megállt a technika. Ami nem lenne olyan nagy baj, de aztán be se akart indulni. Haza toltam és nem volt őszinte a mosolyom. Az AC szívó szelepébe beékelődött egy kis műanyag darab. Nemrég cseréltem benzin szürőt, abban kezdett valami szétporladni és persze a rossz oldalon szürő után. Itthon rendeltem egy népszerű motoros boltból. Megy vissza a régi gyári...
Következő szezonig van fél év addig elbíbelődünk vele 😁 ha nem akkor megy a kukába és váltok egyet.
Pedig sokkal egyszerűbb lenne.
Nem kéne keresgélni a feszültséget, minden henger szépen járna, be lenne állítva a futómű, már csak a gondtalan motorozás lenne hátra az évek óta tartó várakozás-kísérletezés helyett. 😼
Ezért nem érné meg neked kifizetni a motor piaci értékének a másfél-kétszeresét? 🙀 (Az ajándék plüssmacskát és teszt közbeni profi fotókat a szép tájban már nem is említem, bár az úgy tudom feláras) 😼
Oh arra nincs pénzem, vannak itt lelkes segítőkész új kollégák. Igaz a hajtókaromat átnézhetné 🤭
Na, mire beírtam, már látom meg is oldódott a dolog. 😸
Bármilyen pneumatikás boltban (Bpesten biztos találsz párat) ez pl. sima Festo pneumatika cső. Ha még látszik rajta, akkor rá van írva hogy milyen fajta. (az ilyen azért jó, mert nem tudja összeszívni, mint pl. a gumicsövet)
https://www.pneustore.hu/pneum...
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
-Felni görgőzés
-Kulcs másolása (bármilyen)
Papító a szinkronizáló fekete csöveit hol tudom megvenni? Mi a nevük mert a tönkrementek eltörtek.
Nem az nincs én voltam a vendéglátó majd legközelebb leesszűk nálad
Benne van az is amit motorszerelés közben ettünk nálad?
400+ kg gördülő tömeg azért dolgozik...
Lapot néztétek? én most nem tudom megnézni mert nincs áram egész nap
Jó, nyilván nem mindenki :D
No-no.......
😸
Az van, hogy ez egy organikus betét, hátra azt tettem (10e km-rel ezelőtt) mivel azt ír elő a Kawasaki. (elől szinter van, fékhatásra egyik sem rossz)
Tavaly az olasz túra előtt kicseréltem a féknyergek belsejét (dugattyúk, tömítések) akkor még hátul és elől is 4mm körül volt a kopó réteg. Ott hegyekben nem nagyon mentünk (2008 km volt össz) itt helyben alig használtam a gépet, idén meg most mentünk Romániába. (az meg 1700km volt)
Azt tudtam, hogy ez lesz az első gumi utolsó útja (az jobban látható) de hogy a fékbetét utolsó pár mm-re így elfogyjon pillanatok alatt, az eszembe sem jutott.
Tegnap néztem az elsőket, azok még simán megvannak 3mm körül, a hátsót meg ugye már nem kellett megmérni.
Az utolsó napon mikor jöttünk hazafelé, akkor hallottam hogy toláskor fémes hangja van a tárcsának, onnantól nem is nagyon léptem már a fékpedálra. Szerencsére a tárcsának nem lett baja, még időben sikerült észrevenni a dolgot.
Ah... es en meg azt mereszeltem gondolni, hogy az uzenofal topikban vannak a nepek ironia ellen beoltva. Erre kiderul, hogy en se veszem a lapot.
Nem csak a szerelod oregszik :D
Nézte az, csak öregszik. Felháborító, hogy az ember már saját magában sem bízhat.😸
Magyarán nem nézte, csak bemondta...
Ismerem ezt a betétet, a kolléga motorjában is ez van. Illetve volt, mert harmatosan fogott és hamar elfogyott. Goldfren S3 betét ment a helyére, a 037-es cikkszámú. Azóta nem panaszkodik.
Ma voltam a szervizben, ahol a GTR-t szokták javítani, hát elég felháborító a helyzet! 🙀

Na ezért kell Tapasztalt Öreg Szakira vagy a Macskaműhelyre bízni a karbantartást, akkor nem járhattok így mint én, akivel a kontár szerelő közölte most, a romániai mindenféle Transz túra előtt, hogy "3e km-rel ezelőtt volt első-hátsó féknyereg felújítás, akkor megnéződtek a betétek is és volt még azokban bőven, nem kell azt piszkálni".
Én meg mint elfoglalt ember, könnyedén elhittem, hogy a szerelő úgyis jobban emlékszik mint én, szóval az rendben van.
Aztán fémes hangú hátsó fékkel értem haza a túráról. (az elsők még 2,5mm körül vannak, azok jók)

Ezek a (hátsó) fékbetétek az első 4 képen, 10e km-rel ezelőtt kerültek ki a GTR-ből (Tokico, még ezekkel vettem) mondván hogy ezek már megérettek a cserére, a Stelvionak csak nem vágok neki ezekkel. (akkor az összes féknyeregbe új EBC ment)
Az utolsó 4 képen a jelenlegi helyzet látható, hazaérés után. (ez az EBC betét 10e km-t sem bírt ki, pedig épp hogy csak használom a hátsó féket)
"Nyugaton" exupból azért van még, de Genesisből tényleg keveset gyártottak, az ott sem sok van. Itthon meg nem volt annyira népszerű, mikor hordták be a gépeket kintről.
Pedig már nem nagyon látni eladót elfogytak ezek a vasak érdemes lenne minél előbb lecsapni rá.
Érdekes, hogy a találkozóra is legkevesebben a Yamahások jelezték, hogy mennek ilyen kevés maradt meg vagy eleve kevesebbet gyártottak annak idején?
Figyelek 3db '87-es FZR-1000-est én is. Amint összeszedem magam anyagilag meg is veszem a legjobb állapotút, meg az egyik donornak valót.
Ha fel is tűnik egy-egy gyári darab vagy szett az ebay-en, félelmetes összegeket kérnek értük.
91-utáni Exuphoz még lehet találni utángyártottat egész jó áron és minőségben, de sajnos a 87-88-as 750/1000-hez nem nagyon van már semmi, én sem találtam. (egyéb más alkatrész sem)
A képen látható egy darab gyári matrica 14e Ft-nyi euróba került (ebay) évekkel ezelőtt. (nem vettem meg, de nem sokáig volt fenn)
Csináltatni viszont lehet, nekem is utólagos szett van a gépen. (csak figyelni kell a méretekre és pontosan felragasztani, sajnos ez nekem sem pontos)