Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szaa, Laza 120km szoktató kör Mogyi Zebegény. Kisgyerek jól teljesített. Én meg öregesen de 7év kimaradt vissza kell szokni. De a német autópályán ment 180at is és még volt benne.
Unokatesóm Mondeójában a powershift javítása 2,1M volt.
Ez is kéziváltos,hat sebességes.Automata váltójáról néztem javító videót,majd 800 rongy lett a javítás vége.
Hááá! 😺
Nekem is volt opelem, pont ilyen csak nem automata, imádtam:
https://roncsvadaszok.hu/autok...
Gratula. 👍️ Jók az Opelok szeretem én is nekem most az 1.6 F Astra 5.8-at fogyasztott Lengyelbe oda vissza hegyen völgyön. Oké hegyen felfele azért megküzdött, de lefele jött szorgalmasan. 😁
Szííp fíínyes! 😃 nekem is volt 3 Opelem, mindet szerettem.
Üdv srácok,én is most vettem kocsit,majd nyáron viszem anyámékat kirándulni.Fontos volt a nagy csomagtér,de a kis fogyasztás,ezért ezt a Zafirát vettem a legkisebb dízel motorral.Persze megvan a Bömös is,a motorozásról nem mondok le.
🤘
Hát az igaz, hogy az e autó KRESZ-re nevel 😅 nagyon bünteti a gyorshajtást 😅 Sokat mentem már villannyal, utasként (5-6 ekm nagyságrend) Az aktuális gép, amivel járunk, 15 kW körül eszik 100-110 közt, de ha elkezded 130-al tolni, akkor ez 25 kW lesz, és akkor ugye a hatótáv is ilyen arányban csökken. Ezért látod a sok e-t a külsőben 🤣 a fűtés-hűtés az 2 kw, nem veszélyes, a jobbakban hőszivattyú.
Ezt egy módon lehet "átlépni": 500 km "nyuggeres" hatótávút nyugodtan nyomhatod jobban, ha csak 300-ra kell, vagy nem érdekel a töltés ára (saját napelem, cégnél töltöd, stb) - vagyis nekem egy Pest mehet nyugodtan a szokott tempómban, mert úgy is kitart.
Valóban, a BMW nem hangos, sőt a pici motor brummogástól eltekintve a KIA Niro-e-nél is halkabb - viszont egy magasabb árfekvésű, újabbnál nem. Egyébként bennem is van némi kétely, hogy a jól bevált, hibátlan rencceremet leváltsam egy teljesen másra, de úgy vagyok ezzel, meglássuk... 57 vagyok, mire várjak?
Természetesen eszembe sem jutna lebeszélni róla. Nem is azért írtam azt amit... Viszont amit napi szinten tapasztalok ( ugyanis minden nap az M5ön járok dolgozni kb 30km-t oda vissza), hogy 300le-s autók, vagy a teklák még sokkal több is, általában nem előzik le az én nyudíjas 120- 125ös tempómat.
Valószínűleg nem véletlen. Ha el akarnak érni a végcélig és közben még fűteni, vagy hűteni is akarnak, nem nagyon szabad rohanni. A városi forgalom kivételével, csodálkoznék ha csendesebb lenne mint a bmw-d. 🙂
Még az én mondeomnak is alig van motorhangja 120 környékén. És olyan tempóba meg mentem villannyal is, és a futómű zaj az minden autónál hallható...
Évek óta várom már, hogy az e eljusson oda, hogy az előnye több legyen, mint a hátránya - számomra. Most egyébként leomlott egy gát, megnyíltak a Tekla töltők, abból meg van sok. igaz, akkor a 100 km-re eső költség már majdnem annyi, mint egy kis benzinessel, de évi 1-2 Adria meg osztrák wellness miatt ez elfogadható (meg az benyással is annyi lenne, szóval nincs hátrány, csak "nincs előny"... Itthon egy Pécs vagy egy Pest megoldódik otthon töltésből - és ez elég (egy Pest oda-vissza 4200 Ft, de amíg kitart az éjszakai keret, 1400)
Meg aztán kb lexarom a nyűgöket, lesz egy síri csendes, 300 LE-s sedan, fullextrával, mit akarjak még? 😃
A villanyos elsőre jól hangzik, de sajnos még nagyon sok gátó tényező van ami a felhőtlen utazást biztosítaná. Ha otthon töltöd az jó, de elég költséges ha hálózatról töltöd, vagy ha nem süt a nap. Ha utazol, még nagyon nem egységesek a terminálok. Mindegyikhez másik app kell. Vagyis nagyon sokféle van. Persze egy jól bejáratott útvonalon, ha kiismered a töltési lehetőségeket, könnyebb a helyzet. És persze minden plusz bekapcsot fogyasztó látványosan rántja le az akku töltöttségi szintjét. De gondolom nem mondtam újat és Te jól körbejártad a témát.
De talán nem véletlen, hogy nem úgy fogynak az elektronyosok ahogy azt sokan gondolták, szerették volna. A merci sem véletlenül lépett vissza az "elhatározásától", hogy pár év múlva csak villany autókat fog gyártani.
Szerintem amig igényesen történik az átalakítás, és szakmai szempontból is megfelelő munkát végeznek addig van értelme. Ennél a példánynál úgy tűnik ezek rendben vannak, viszont ha ennyi pénzt/időt=energiát beleöltek akkor vajon miért válnak meg tőle ?
Persze erre már lehet ezer válasz...
Egy jó kis S6 3000 e46 nekem is teccene, de csak ha szép - az meg annyiba kerülne, mint egy 15 évvel fiatalabb... de most teszek egy villanyos kalandot, ha összejön.
Néztem én bmw-ket, de az nálad a "............bezúzni mind" kategória. 😸
Pedig nemsokára lehet, lesz még egy eladó bmw-m 😁
Nem, nem kombi 😁
Egyébként mint nemrég írtam, az utóbbi időben (kb. 1,5 éve) szoktam járni motort nézni/próbálni, de még mindig nem ért el a meggyőződés, hogy milyet kéne vennem amit tényleg szeretnék. (az autónézést egy ideje felfüggesztettem -az újat meg elvetettem- egyelőre nincs ingerenciám egyikhez sem)
Lehet, elő kéne venni, azon mód van a garázsban, ahogy a tavalyi túra után letettem... idén áprilisban asszem lejár a müszi - de sztem át fog menni gond nélkül, a gumik még jók.
Nem igazán akarok, csak ha esetleg látok valami nagyon jó ajánlatot. (legutóbb egy éve volt a VFR800, amit sajnos a lustaságom miatt kihagytam) Na meg követem a GTR-FZR-RÉGIVAS árfolyamot.
Mi a helyzet a BMW-vel mikor restaurálod? 😊
Te akarsz is venni valamit, vagy csak kkínzod magad a hahu-val? 😃
...hát ez elég gáz... 🤔
Ez a földgáz szállítás mennyire biztonságos? 😁
https://liked.hu/erdekes/miert...
Abban az esetben a öntudatos gondolkodáshoz nem fér kétség. 😼
Én is átalakítottam az első FZR-emet, de talán mentségemre szolgál, hogy az erősen erőforrás hiányos körülmények között történt, és nagyrészt kényszerből. De hogy ezt így miért kellett???
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fzr_1000_u/yamaha_fzr_1000_u-20335993#sid=19843d98-91a0-487a-a267-2c57b9304c34