Ez elég jó ár, ráadásul még faragható is. A németekhez meg úgyis jársz.
Nálunk ez így néz ki:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/versys_650/kawasaki_versys_650_ajandek_hatso_dobozzal-csak_az_utolso_darab-19167480#sid=fb5d5e67-be40-4fd5-9824-6bbf5f39cfdb
Mivel nem hasznaltak agyon azalatt a majd ket ev alatt 3300km el.
Sose ertettem minek veszik meg ha nem mennek vele.
En napi ingazasra mentem duplaennyit nyaron.
Kétszer voltam a fiánál, nagyon sok olyan dolog volt ott akkor amit én elhoztam volna, de nem tudtam megoldani a tárolást.
2000 után ? FZ-1S, vagy egy Thunderace. Normál használat mellett és rendesen karbantartva mindegyik kivisz a világból. De még egy custom retro idomszettes R1 is érdekes lehet. 😁
Az XJR-1300 és az FJR nem az én világom.
"... de szerintem egész életemben bánni fogom hogy nem tudtam elhozni az egészet"
Hacsak nincs motorbontód, nem fogod. Ezt úgy mondom, hogy voltam nála párszor, jártam a tárlatvezetésen is.
15-20 évvel ezelőtt nekem is volt itthon egy kisebb alkatrészraktár, aztán amikor felszámoltam a Goldwinget és az első FZR-t (akkor vettem a GTR-t) akkor leépítettem szinte mindent.
Úgy voltam vele, hogy motort átépíteni nem akarok már (a 30+ éves pályafutásom alatt csináltam egy párat, és ezek nem csak egy kormány/lábtartó cseréből álltak) a szerelés sem hiányzik annyira mint régen. (volt épp elég dolog ami évekre lekössön a ház körül)
A GTR-hez nincs is szinte semmim (nem is igen kellett) a mostani FZR-hez azért van még egy nagyobb kosárnyi cucc de máshoz sem nagyon maradt már semmi. És őszintén szólva nem is hiányzik. (a motorokat persze továbbra is itthon javítom, szervizbe nem megyek)
Vagy két éve gondolkodom azon, hogy veszek valami "újabb" gépet. (ez nálam azt jelenti, hogy az már lehet akár 2000 utáni is)
A 2010 utániakkal valahogy nem találom az összhangot, pedig megnéztem sokfélét. (legutóbb Z1000SX-et, hááát...jól megy de ez sem igazáááán az)
Fogalmam sincs hogy mi lesz a következő, de az biztos, hogy ahhoz sem lesz itthon alkatrészraktár. (meg kéne valami kisebb, terepképesebb is mart a robogó sok helyre nem jó)
Igen, Adony, akkor bizony náluk voltam.
Sajnos nem volt annyi pénzem és helyem sem az alkatrészeknek, de olyan brutális mennyiségű Yamaha és egyéb japán cucca volt hogy ha nem a saját szememmel látom el sem hiszem. Aztán a srác odaadta az egész cuccot bagóért a környékbeli lomis dikmánoknak. Jó pár dolgot sikerült megmentenem, de szerintem egész életemben bánni fogom hogy nem tudtam elhozni az egészet. Sajnálom az Uviferit, láttam párszor, de nem ismertem. Nagyon gyorsan elvitte szegényt a betegség. Isten nyugosztalja.
Nálunk ez így néz ki:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/versys_650/kawasaki_versys_650_ajandek_hatso_dobozzal-csak_az_utolso_darab-19167480#sid=fb5d5e67-be40-4fd5-9824-6bbf5f39cfdb
Sose ertettem minek veszik meg ha nem mennek vele.
En napi ingazasra mentem duplaennyit nyaron.
Szlovén alpok most erős jelölt, tavaly elmaradt...
2000 után ? FZ-1S, vagy egy Thunderace. Normál használat mellett és rendesen karbantartva mindegyik kivisz a világból. De még egy custom retro idomszettes R1 is érdekes lehet. 😁
Az XJR-1300 és az FJR nem az én világom.
Hacsak nincs motorbontód, nem fogod. Ezt úgy mondom, hogy voltam nála párszor, jártam a tárlatvezetésen is.
15-20 évvel ezelőtt nekem is volt itthon egy kisebb alkatrészraktár, aztán amikor felszámoltam a Goldwinget és az első FZR-t (akkor vettem a GTR-t) akkor leépítettem szinte mindent.
Úgy voltam vele, hogy motort átépíteni nem akarok már (a 30+ éves pályafutásom alatt csináltam egy párat, és ezek nem csak egy kormány/lábtartó cseréből álltak) a szerelés sem hiányzik annyira mint régen. (volt épp elég dolog ami évekre lekössön a ház körül)
A GTR-hez nincs is szinte semmim (nem is igen kellett) a mostani FZR-hez azért van még egy nagyobb kosárnyi cucc de máshoz sem nagyon maradt már semmi. És őszintén szólva nem is hiányzik. (a motorokat persze továbbra is itthon javítom, szervizbe nem megyek)
Vagy két éve gondolkodom azon, hogy veszek valami "újabb" gépet. (ez nálam azt jelenti, hogy az már lehet akár 2000 utáni is)
A 2010 utániakkal valahogy nem találom az összhangot, pedig megnéztem sokfélét. (legutóbb Z1000SX-et, hááát...jól megy de ez sem igazáááán az)
Fogalmam sincs hogy mi lesz a következő, de az biztos, hogy ahhoz sem lesz itthon alkatrészraktár. (meg kéne valami kisebb, terepképesebb is mart a robogó sok helyre nem jó)
Sajnos nem volt annyi pénzem és helyem sem az alkatrészeknek, de olyan brutális mennyiségű Yamaha és egyéb japán cucca volt hogy ha nem a saját szememmel látom el sem hiszem. Aztán a srác odaadta az egész cuccot bagóért a környékbeli lomis dikmánoknak. Jó pár dolgot sikerült megmentenem, de szerintem egész életemben bánni fogom hogy nem tudtam elhozni az egészet. Sajnálom az Uviferit, láttam párszor, de nem ismertem. Nagyon gyorsan elvitte szegényt a betegség. Isten nyugosztalja.