Uviferi hol lakott ? Egyszer voltam egy srácnál akinek meghalt a nevelőfaterja és volt egy komplett üvegháza tele motoridommal, mindenféle japán motoralkatrésszel, kiárult mindent. Ott volt egy ilyen FZR ami kísértetiesen hasonlított erre a sárgára...
Ezt a sárga felniből? 😃 Eddig OK, olyat én se sokat láttam, de hogy találtad meg Feribá hsz-át? Amióta ez az új dizájn van, én semmit se találok meg a régiekből - ritka fos a kereső.
Virago TCI-ken BU941ZT-kkel voltak jó eredmények, azok megeszik a 1.5-2 ohmos primer ellenállású trafókat is, de nem tudom, a tizenezres fordulatú "láncfűrész" motorokkal kijönnek-e.
Jó, ah működik XJ-n, akkor FZR-en is jó lehet. A 4A kollektoráram miatt voltak fenntartásaim, a Fuji mintha 6A-es lett volna. De ha jó oda is, akkor hajrá.
Egyenlőre mèg szètfele🤣 de majd egyszer talán kèsz lesz. Addig megyünk a családdal a sárba. Csak nehogy nekik is kelljen utcai motor mert akkor baj lesz 😀
Hát nagyon köszönöm a helyettesítő tranzisztor tipusát èn is találtam párat de olvastam hogy nem voltak tökèletesek melegedtek a vezetèkek vagy gyenge szikra. De ezt amit ti írtatok nem olvastam . De mivel ketten mondjátok így nem lehet véletlen 😀 közben sikerült felvennem a kapcsolatot egy kisújszállási sráccal anno 20 èvvel ezelőtt már csinált a semmiből nekem teljesen home made gyujtáselektronikát sokáig ezzel foglalkozott de abba hagyta. Csak közeli motoros barátainak javít már. Egyszóval a barátom barátja az ő barátja🤣 módszerrel elvállalta nekem hogy januárban vigyem át a komplett motort S átnèzi a teljes elektromosságot. Szóval úgy nèz ki hogy a ti segitsègetekkel, az èn kiváncsiságommal S a barátom barátja segítségével lassan kilábalok a vezetèkek hálójábol. Köszönök mindent , Buèk mindenkinek S ha haladok vagy nem haladok jelentkezem😀
Azaz, egy Fujitsu, TO220-as tokban.
Nyilvan latatlanban csak egy eros tipp, de ha ki van egve a tranyo, akkor pup vagy repedes lehet rajta, szaga van, stb.
Mielott az ember beruhaz egy bontottra vagy ujra, nem hulyeseg megprobalni az olcsobb utat.
Etd41-35 tranzisztor😀 jó pap is holtáig tanul🤣 köszönöm amúgy tènyleg sokat segített benne hogy írtad más szemszögből keresgèltem. Itthon nincs! eBay 2db 6000huf postával együtt Jan 19re itt van egy próbát megèr. Mègegyszer köszönöm a segítséget. S majd írom mire jutottam.
Ez érdekes, van valami hasonló probléma nálam is. Na akkor erre is ráfigyelünk jövőhéten. De az a baj ha kap féktisztítót az a 2 henger ami gyanús akkor jár felpörög.
A leggyakoribb baja ezeknek a TCI (nem CDI) dobozoknak, hogy a trafokat kapcsolgatja egy-egy oreg Darlington tranzisztor. Ezek a tranzisztorok eleg konnyen cserelhetok, de sajnos ennyi idosen el tudnak faradni. Na, ha az nem kapcsol, nincs mi szaggassa a trafo tapjat.
10-bol 9 TCI-nek ez a halala. A leirt tuneteid alapjan erre tippelek.
Amugy a diagnosztikadat illetoen le a kalappal, annak ellenere, hogy elmondasod szerint nem nagyon van tapasztalatod ezzel, nagyon jol behataroltad. Igy konnyu okos tippet adni.
Kiadja a trafókra a betápot a piros fehér , sőt mèg a vezérlő szálakon is kimegy a feszültsèg szürke ès narancs . De csak a szürke szórja az 🌟 isteni szikrát. Próbáltam èn is az elektronika megnèzetèse felè indulni ha minden jól megy január 3 után megnèzik.
Üdvözöllek köszönöm válaszod. Az egyik vezérlő szál nem vezèrli a trafot. Megkapja a betápot ha megcserèlem a kèt vezérlőszálat akkor a másik trafó nem megy. Vezetèkszakadás nincs mindkèt trafó jó. Megpróbáltam áthidaltam minkèt trafóra a jó vezérlő szálat a saját betáp kábeljával úgy mind a 4 ad szikrát így lett kikövekeztetve hogy az az egy rèsz nem működik jól a CDI ben. Jelzem zéró tapasztalat nincs fzr ügyben. Gyerek korom óta Enduro vagy cross motorom volt. Egy öreg családi baráttól vettem meg 4ève állt most fogtam hozzá felèleszteni. Anno nálla elment a kèt henger szikrája. 74èves a volt tulaj. Ellenben annyi információt tudok hogy azt mondta hogy át van fűzve 600as ra. De erről sem tudok többet egy nap alatt mèg csak ezt a gyujtás dolgot kezdtem orvosolni.
A keresőbe meg csak annyit kell írni hogy: uviferi