95-03-ig nekem is sok autóm volt, csak utána állt be a 10 éves intervallum. (pl. ha Pesten a nem heteroszekszuális pincércsávó nője nem viszi el az étterem elől a megbeszélt megnézési időpontban a gépet, akkor a rönó helyett 2003-ban, egy fekete kétajtós E30 316i-m lett volna)
De már mondtam, hogy többször is majdnem lett mindenféle bmw-m! 😺 (E21, E30, E34...legutóbb meg E90, motorból is szintén lehetett volna többféle)
Sosem én voltam az akadálya, hanem a körülmények. (kezeit széttáró)
Nem nagy, mentem vele. (a GTR-rel is elmegyek, pedig.....) 😺
A női váz meg nem annyira női, inkább uniszeksz, mert a teló miatt kb ugyanolyan magas mint a férfi monti. (asszony próbálta, húzta a száját hogy nem nagyon tud átlépni rajta, tegyek egy ilyen széles ülést meg magas kormányt a montijára és azt hajtja tovább)
Én tekertem vele itt az udvaron, nagyon kényelmes. 😺
XJ900 nagy fogyasztás ??? A rekord 4L volt, és 6L fölé soha nem ment. Ezt onnan tudom hogy 6 évig hajtottam egy 31A-t és több mint 70000Km-t raktam bele.
Kint a németeknél ez valami éjjeli bagolyé lehetett, hogy ennyire látni akart.
A srác akitől vettem (550-es Zephyrje van, egy rakás régi szoci-nyugati projekt mellett) az a nejének vette kb. 3 éve, de nagy volt neki a bicaj (a montenbájk tényleg egy gyerekbicaj mellette) így talán ha kétszer használta. (jobban járna az asszony, ha néznék neki valami szebbet -mondjuk bordót, az mindenben bejön neki- ezt meg szépen átminősíteném magamnak...van egy olyan érzésem hogy ezt el fogom bitorolni) 😼
Hat,a melltarto alapbol sportmotor,csak gondoltak egyet es leugtak rola a felesleges plasztikot.
Igy lett belole a best off csupasz. 😃
A cbr meg finoman jar,semmi zorej,de a 8e ig döglött hal,utana tol picit nem jott be. 😄
20-30 évvel ezelőtt*
Ha már futómű, anno a CBR-t jól kinéző, utcán használható "sportmotornak" tervezték, a Melltartót meg arra, hogy a legpengébben menjen és forduljon. (bár itt a szépség az utolsó szempont volt a tervrajzokon😸)
Én már négynél tartok, de nekünk sok autónk volt, 10en valamennyi
https://www.alamy.com/mod-vesp...
De nyugi, már néztem hogy egy 30x30-as profillal (van itthon saválló is) simán kiváltható.😺
Sosem én voltam az akadálya, hanem a körülmények. (kezeit széttáró)
még sose vettél 😁
A női váz meg nem annyira női, inkább uniszeksz, mert a teló miatt kb ugyanolyan magas mint a férfi monti. (asszony próbálta, húzta a száját hogy nem nagyon tud átlépni rajta, tegyek egy ilyen széles ülést meg magas kormányt a montijára és azt hajtja tovább)
Én tekertem vele itt az udvaron, nagyon kényelmes. 😺
https://www.facebook.com/marketplace/item/1134403593882065/
Vegyél csak te is egyet magadnak aztán tekerjetek szépen együtt!
A srác akitől vettem (550-es Zephyrje van, egy rakás régi szoci-nyugati projekt mellett) az a nejének vette kb. 3 éve, de nagy volt neki a bicaj (a montenbájk tényleg egy gyerekbicaj mellette) így talán ha kétszer használta. (jobban járna az asszony, ha néznék neki valami szebbet -mondjuk bordót, az mindenben bejön neki- ezt meg szépen átminősíteném magamnak...van egy olyan érzésem hogy ezt el fogom bitorolni) 😼
Igy lett belole a best off csupasz. 😃
A cbr meg finoman jar,semmi zorej,de a 8e ig döglött hal,utana tol picit nem jott be. 😄
Ha már futómű, anno a CBR-t jól kinéző, utcán használható "sportmotornak" tervezték, a Melltartót meg arra, hogy a legpengébben menjen és forduljon. (bár itt a szépség az utolsó szempont volt a tervrajzokon😸)