Elég magas, 84 centi vagy mennyi az ülésmagassága. A térdszög tekintetében viszont jogos a két pont, eléggé hátul van a lábtartó. Sokan tesznek rá adaptert emiatt.
Arni, sztem kicsi ez neked, ez olyan csajos motor... már nem teljesítményre, hanem méretre. Ülés alacsony, térdszög (neked) hegyes.
Keress egy Africa Twint, és probléma megoldva 😃
"Felpróbálni" neked kell, de műszaki vagy teljesítménybeli problémákra nem nagyon kell számítani ezzel sem.
Mint említettem, rövidebb. Nekem (174cm) kicsit jobban passzolt, mint a Suzuki, egyenesebben tudtam rajta ülni és a csuklóm se panaszkodott.
Felmálházni kunsztosabb, mint a terjedelmesebb Suzukit, de nem megoldhatatlan feladat.
A DL jó motor de az enyémnek csattogós vagy zakatolós volt a hangja csak akkor jöttem rá mikor kipróbáltam másét és sokkal szebben járt és szebben kanyarodott mint az enyém.
A Versys kicsit olyan, mint a Suzuki V2 650-ese. Kiforrott, nagyon jó konstrukció, az őse a GpZ900 Ninja 1983-ból. Annak a blokkja lett félbe szedve és először 454 köbcentis sorkettesként, majd 500 köbcentis kivitelben (GpZ500, ER-5, KLE500, EN500) készült, ennek a ráncfelvarrt, modernizált, Euro 4-5-ig reszelt motorja van a Versys-ben, ER6-ban, Ninja 650-ben és Vulcan 650S-ben is.
Attól függ, mire kell igazából. Ha off-road használat is képben van, a nagyobb első kerekű DL650 előnyben van. Ha nagyobb termetű vagy, a DL szintén előnyben van, a Versys rövidebb vagy 10 centivel, plusz 10 kilóval könnyebb, ugyanakkor 18 literes a tankja, a DL meg asszem 22 (erre nem ennék ciánt, de ír rémlik). A Kawasaki sportosabb, fordulékonyabb, aszfaltosabb karakter, keményebb a futóműve, de jobban is lép, nagyon eltalált blokk. A DL is jó műszakilag, kicsit primitívebb és puhább a futómű, picit jobban nyeli az úthibákat.
Nyilván emellett vannak olyan aprólékok, mint pl. a DL-en van fokozatkijelző, a KLE-n nincs. A DL-en ott a gomb a műszerfalhoz a kormánykapcsolón, a Versys-en a műszerfalhoz kell nyúlkálni.
Mindkettő jó motor. Azért a DL-lel állítom párhuzamba, mert azzal már van tapasztalatod.
Keress egy Africa Twint, és probléma megoldva 😃
Mint említettem, rövidebb. Nekem (174cm) kicsit jobban passzolt, mint a Suzuki, egyenesebben tudtam rajta ülni és a csuklóm se panaszkodott.
Felmálházni kunsztosabb, mint a terjedelmesebb Suzukit, de nem megoldhatatlan feladat.
A többit fenntartom. Szempontok kérdése igazából, melyik jobb és kinek.
Attól függ, mire kell igazából. Ha off-road használat is képben van, a nagyobb első kerekű DL650 előnyben van. Ha nagyobb termetű vagy, a DL szintén előnyben van, a Versys rövidebb vagy 10 centivel, plusz 10 kilóval könnyebb, ugyanakkor 18 literes a tankja, a DL meg asszem 22 (erre nem ennék ciánt, de ír rémlik). A Kawasaki sportosabb, fordulékonyabb, aszfaltosabb karakter, keményebb a futóműve, de jobban is lép, nagyon eltalált blokk. A DL is jó műszakilag, kicsit primitívebb és puhább a futómű, picit jobban nyeli az úthibákat.
Nyilván emellett vannak olyan aprólékok, mint pl. a DL-en van fokozatkijelző, a KLE-n nincs. A DL-en ott a gomb a műszerfalhoz a kormánykapcsolón, a Versys-en a műszerfalhoz kell nyúlkálni.
Mindkettő jó motor. Azért a DL-lel állítom párhuzamba, mert azzal már van tapasztalatod.