Segítek, bár nem hinném hogy a front miatt van. A kontrasztot kellene érezni a 70-es évekbeli magyar hétköznapok valósága, és a "nyugati világ" között.
Az egyiket az -akkori szemmel is nagyobbnak számító- de erősen korlátozott kínálattal rendelkező motoralkatrész bolt, a másikat meg a még nyugaton is komoly (és innen elképzelhetetlenül drága) technikát jeleníti meg. (ezt persze csak azok értik, akik látták/értik az akkori világot, egy mai fiatalnak ez természetesen érthetetlen összefüggés)
Felénk az autós boltban csak kétféle ilyen műanyag átfolyós szűrő volt: megvetted vagy nem 😁
Az FZRen én a benzincsővel jártam úgy mint Csövi. Megvettem a nagyon fasza újat felraktam és fél év alatt megette a benzin. Még szerencse hogy nem dobtam ki a régit és vissza tudtam tenni.
Nekem is feldugható lófasz volt a Yamahán, a BMW be meg bele van építve a tankba egy bazi nagy fémházas szűrő. Na azt nem cseréled ki egykönnyen, egy óra bontás, nekem még valszeg az eredeti van benne 😁
Épp javasolni akartam. Filtron PS881 volt nekem is. Kicsit pufibb (45 mm kb. az átm.), de 10 mm mindkét fele, normális minőség és 700 Ft a legtöbb autósboltban. Ha elfér, simán ajánlom.
A gyárival azonos fazonból sok a szar, Motofiltro-t, JMP-t vagy Tourmax-ot érdemes csak abból venni, a többi elég esetleges. Volt olyan, hogy a papírszűrő ragasztása elengedett és az egész bele csak úszkált a plasztik héjban - asszem az RMS volt.
Úgy emlékszem igen.
Ez a fajta: https://www.cmsnl.com/yamaha-f... bár nekem is sima autósbolti szokott lenni mindegyiken. (bár a jobb fajtákból szoktam válogatni)
Az egyiket az -akkori szemmel is nagyobbnak számító- de erősen korlátozott kínálattal rendelkező motoralkatrész bolt, a másikat meg a még nyugaton is komoly (és innen elképzelhetetlenül drága) technikát jeleníti meg. (ezt persze csak azok értik, akik látták/értik az akkori világot, egy mai fiatalnak ez természetesen érthetetlen összefüggés)