Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segítek, bár nem hinném hogy a front miatt van. A kontrasztot kellene érezni a 70-es évekbeli magyar hétköznapok valósága, és a "nyugati világ" között.
Az egyiket az -akkori szemmel is nagyobbnak számító- de erősen korlátozott kínálattal rendelkező motoralkatrész bolt, a másikat meg a még nyugaton is komoly (és innen elképzelhetetlenül drága) technikát jeleníti meg. (ezt persze csak azok értik, akik látták/értik az akkori világot, egy mai fiatalnak ez természetesen érthetetlen összefüggés)
Szerintem a Porschét.
Ezen mit kell nézni? nem vágom... ma le vagyok lassulva, front van 😃
🙂
Király. Feladni bármikor ráér. (lé ment még aznap)
Csomag nálam.
Plüssmacska.
Szép, szép. 5000 mi ? Krumpli ? 😄
5000
Hát, ha annyira tetszik akkor nézegesd :))
Az tetszik a legjobban. Igazából mindegy melyik 1000-es, de nekem az a zsánerem, meg a projektorosok mint amilyen az enyém is volt.
Karbi szinkron mennyibe kerül?
A Pink motorkerékpár szerviz várja új és régi ügyfeleit!
Teljeskörű motorkerékpár szerviz, és mérnök informatikai - járműtechnika- szolgáltatások.
Kiemelt szerviz szolgáltatások:
-Vázmérés
-Teljesítménymérés
-Balesetes motor helyreállítása
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Befecskendező szelep tisztítás, ,mérés, tesztelés
-Teljeskörű motorkerékpár diagnosztika
-Töltésrendszer oszcilloszkópos vizsgálatok
-Hibakód olvasás, programozás
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, eszközök beépítése
-Kulcsmásolás
-Műszaki vizsgára felkészítés, vizsgáztatás
Motorkozmetika - ajándék
Diagnosztikai papírok és munkalap nyomtatva, aláírva, pecsételve a Tiéd.
Itt a legfontosabb, hogy egy biztonságos motorkerékpáron ülj!
Gyári, új alkatrészek; igényes szerszámok; kimagasló emberi hozzáállás; értékes szakmai hátterek; megbízható beszállító és szerződött partnerek.
Kiemelt típusok:
CBR600, Hornet600, CBF600,
GSX-R 600-750-1000, Hayabusa, GSX 1400, DL 650, SV650
TDM850, Fazer600, R6,
ZZ-R 400-600, ZX-6R
E-mail: info@pinkmotorbikeservice.com
Facebook: https://www.facebook.com/ecsegiszandra
Hát ezért nem kár.
Alkatrészként még menthető belőle ez-az, de a rendbeszedéshez nagyon kellene az akarat.
Egyébként miért kell pont a Genesis?
Szívesen ! A sírás kerülgetett amikor megláttam hogy "1988 FZR1000 bontódik" de hiába, nálam most nincs rá keret.
Na de nem baj, majd egyszer...
Köszi, holnapra ígérte a képeket amiket kértem.
A Fb Marketplacen valaki bont egy 2GH-t, 1988-as FZR1000. Nézzetek rá amig lehet...
Ki kell venni az egész pumpaegységet a tankból,és nekem még bilincses volt a csővek rögzítése.
Igen az 1000-re. 750 kisebb 8-as.
Felénk az autós boltban csak kétféle ilyen műanyag átfolyós szűrő volt: megvetted vagy nem 😁
Az FZRen én a benzincsővel jártam úgy mint Csövi. Megvettem a nagyon fasza újat felraktam és fél év alatt megette a benzin. Még szerencse hogy nem dobtam ki a régit és vissza tudtam tenni.
Nekem is feldugható lófasz volt a Yamahán, a BMW be meg bele van építve a tankba egy bazi nagy fémházas szűrő. Na azt nem cseréled ki egykönnyen, egy óra bontás, nekem még valszeg az eredeti van benne 😁
Ez a Filtron is jónak tűnik, régebben valamire már tettem ilyet. Gyári féléből a Tourmax-ot ismerem, olyat szoktam venni, ha nincs más.
Épp javasolni akartam. Filtron PS881 volt nekem is. Kicsit pufibb (45 mm kb. az átm.), de 10 mm mindkét fele, normális minőség és 700 Ft a legtöbb autósboltban. Ha elfér, simán ajánlom.

A gyárival azonos fazonból sok a szar, Motofiltro-t, JMP-t vagy Tourmax-ot érdemes csak abból venni, a többi elég esetleges. Volt olyan, hogy a papírszűrő ragasztása elengedett és az egész bele csak úszkált a plasztik héjban - asszem az RMS volt.
Úgy emlékszem igen.
Ez a fajta: https://www.cmsnl.com/yamaha-f... bár nekem is sima autósbolti szokott lenni mindegyiken. (bár a jobb fajtákból szoktam válogatni)