Gyulám ez az usa téma hagyományosan, évente egyszer előjön, de az eredménye mindig ugyanaz.
Laci továbbra is meg van győződve hogy neki van igaza, én meg ismét megfogadom, hogy rohadjak meg ha még egyszer reagálok erre a témára.
Pont ilyen van egy jó haver 520 e60-ában. A kocsi különben full extrás, megvan vagy 5 éve, tavaly locsolt rá vagy fél misit a motor felújításra. Most csendes, jól húz, nem füstöl, szereti. 2004-es a gép, abban is 300e körül van a km.
Az az érdekes, hogy a Wiki szerint nem is szerelték ezzel az e60-t... pedig ott van benne
Nekünk meg Zaporozsec volt. Nem volt vele semmi baj,szerette a család. Az mindig ment,pedig az öregem ridegtartásban tartotta. .Még a régi nagy zsebes volt,úgy hívtuk tökgyalu. Jó volt.
Nekünk volt 16 évig én szerettem, azzal szinte minden megtörtént, baleset, 2 kerék, kigyulladt..de ment. Édesapám szerelte..mondjuk Ő is szeretett szerelni. A kormányváltós Wartyogó vízválasztó volt, nem ment mindenkinek rugalmasan a sebességváltás
Én meg azért nem imádtam a Wartburgot,mert menet közben kettétört a dugattyú a középső hengerben.Amikor meg ment,akkor mindig volt vele valami. Pl:vízpumpa tömbszelence folyás,membrán szakadás a benzinszivattyúban,állandó szopás volt vele. Hengerfejtömítés állandó átégése,levegős fűtőrendszer. Utáltam. Nagyon megbízhatatlan autó volt. Lehet hogy csak nekem nem volt szerencsém vele,de jó tapasztalat nemigen akadt.
Jaj gyerekek,annyit vitáztok,nem is olvastam végig.
Egyébként mint műszerész karbantartó,had mondjak valamit.Lassan 36-év gyakorlattal megtanultam,minél bonyolultabb egy szerkezet,annál több a hibalehetőség..Ezért imádtam a Wartburgot,mert ott négy hibalehetőség volt,karbidugulás,töltéshiba,trafózárlat meg az indítómotor.Na most nézz meg egy mai kocsit:szelepek,turbó,szervó,üzemanyagszivattyú,egr-szelep,katalizátor meg még megannyi anyámtyúkja,hátramozdító kisegítő szar,az mind-mind plusz hibaforrás.A szoftveres szarokkról nem is beszélve,ilyen tolatássegítő,sávtartó,féksegítő,meg kitörlöm a seggedet,helyetted vezetek csak aludj,aztán ha nekimegy a másiknak akkor mehetek a börtönbe.Szóval nagyon túl vannak már bonyolítva,én megértem ha az amcsik még karbis-trafós kocsikkal mennek.
Laci továbbra is meg van győződve hogy neki van igaza, én meg ismét megfogadom, hogy rohadjak meg ha még egyszer reagálok erre a témára.
Az az érdekes, hogy a Wiki szerint nem is szerelték ezzel az e60-t... pedig ott van benne
Egyébként mint műszerész karbantartó,had mondjak valamit.Lassan 36-év gyakorlattal megtanultam,minél bonyolultabb egy szerkezet,annál több a hibalehetőség..Ezért imádtam a Wartburgot,mert ott négy hibalehetőség volt,karbidugulás,töltéshiba,trafózárlat meg az indítómotor.Na most nézz meg egy mai kocsit:szelepek,turbó,szervó,üzemanyagszivattyú,egr-szelep,katalizátor meg még megannyi anyámtyúkja,hátramozdító kisegítő szar,az mind-mind plusz hibaforrás.A szoftveres szarokkról nem is beszélve,ilyen tolatássegítő,sávtartó,féksegítő,meg kitörlöm a seggedet,helyetted vezetek csak aludj,aztán ha nekimegy a másiknak akkor mehetek a börtönbe.Szóval nagyon túl vannak már bonyolítva,én megértem ha az amcsik még karbis-trafós kocsikkal mennek.
https://www.ebay.com/itm/Relai...