Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal vitázol akivel akarsz, de én megmaradok nézőnek.
Mé, inkább Gyulával vitázzak, hogy a Wartburg se korszerű?
Rákérdeztem, neki a 2.2-es van, M54 első széria. Pofára pont úgy néz ki, mint a tiédben.
Csövi meg a kutyával együtt röhög az egészen.
Kíváncsi vagyok...
Nem úgy néz ki?
Gyulám ez az usa téma hagyományosan, évente egyszer előjön, de az eredménye mindig ugyanaz.
Laci továbbra is meg van győződve hogy neki van igaza, én meg ismét megfogadom, hogy rohadjak meg ha még egyszer reagálok erre a témára.
Pont ilyen van egy jó haver 520 e60-ában. A kocsi különben full extrás, megvan vagy 5 éve, tavaly locsolt rá vagy fél misit a motor felújításra. Most csendes, jól húz, nem füstöl, szereti. 2004-es a gép, abban is 300e körül van a km.
Az az érdekes, hogy a Wiki szerint nem is szerelték ezzel az e60-t... pedig ott van benne
nemsoká jön a szaki mondom majd a tünetet.
1991cc s6 M52tub20 nem a fos 2.2es
Nekünk meg Zaporozsec volt. Nem volt vele semmi baj,szerette a család. Az mindig ment,pedig az öregem ridegtartásban tartotta. .Még a régi nagy zsebes volt,úgy hívtuk tökgyalu. Jó volt.
Én ezért hallgatok bitliszt a kocsiban.
Légy türelmes, még csak tini a km alapján, egy két pörsenés most kijött, felbukkant a yellow submarine, de kezeled és meggyógyul.
Nekünk volt 16 évig én szerettem, azzal szinte minden megtörtént, baleset, 2 kerék, kigyulladt..de ment. Édesapám szerelte..mondjuk Ő is szeretett szerelni. A kormányváltós Wartyogó vízválasztó volt, nem ment mindenkinek rugalmasan a sebességváltás
Melyik benyás motor van benne?
Én meg azért nem imádtam a Wartburgot,mert menet közben kettétört a dugattyú a középső hengerben.Amikor meg ment,akkor mindig volt vele valami. Pl:vízpumpa tömbszelence folyás,membrán szakadás a benzinszivattyúban,állandó szopás volt vele. Hengerfejtömítés állandó átégése,levegős fűtőrendszer. Utáltam. Nagyon megbízhatatlan autó volt. Lehet hogy csak nekem nem volt szerencsém vele,de jó tapasztalat nemigen akadt.
Kellemesen duruzsolt mikor állt a gép a megállóban, de nem találkoztam vele azóta sem sehol. Olyan volt, mintha elektromos lett volna.
tengeralattjáró na ezt még nem hallottam a csikkendzsinről
Jaj gyerekek,annyit vitáztok,nem is olvastam végig.
Egyébként mint műszerész karbantartó,had mondjak valamit.Lassan 36-év gyakorlattal megtanultam,minél bonyolultabb egy szerkezet,annál több a hibalehetőség..Ezért imádtam a Wartburgot,mert ott négy hibalehetőség volt,karbidugulás,töltéshiba,trafózárlat meg az indítómotor.Na most nézz meg egy mai kocsit:szelepek,turbó,szervó,üzemanyagszivattyú,egr-szelep,katalizátor meg még megannyi anyámtyúkja,hátramozdító kisegítő szar,az mind-mind plusz hibaforrás.A szoftveres szarokkról nem is beszélve,ilyen tolatássegítő,sávtartó,féksegítő,meg kitörlöm a seggedet,helyetted vezetek csak aludj,aztán ha nekimegy a másiknak akkor mehetek a börtönbe.Szóval nagyon túl vannak már bonyolítva,én megértem ha az amcsik még karbis-trafós kocsikkal mennek.
Dicsérjed csak Lacinak,milyen jó is a BMW!
Találtam fuel pump relay-t Suzuki Intruder VS 1400-hoz. Azért köszi a segítséget.

https://www.ebay.com/itm/Relai...
Az lesz főleg ha még az eredeti kábelek vannak, rég elöregedtek, kapják az ívet rendesen...
amúgy tényleg szög stabil volt ma délutánig bemelegedett 600ra beállt és semmi rezgés
holnap jön a faluból egy szaki hoz műszert remélem nekem is csak ennyi lesz.