Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is vettem már többször Brembot többféle járműhöz is (tárcsát és betétet is, pl. Capri, Fiat, Rönó) de nem volt másabb mint a többi. Viszont újítottam már fel fékrendszert is, attól meg mindig sokkal jobb lett mint előtte. (pl. sanyáén is csapnivaló az első fék de nem a tárcsa és a betét, hanem a 31 éves bontatlan féknyergek gumialkatrészei miatt)
Igen, a sárga sötétben rosszabb szerintem is. Én döntően a nappali használat miatt, ami az észlelhetőség miatt lett bevezetve szavaznék a sárga mellett, mivel az lényegesen jobban látható, mint a napfényhez hasonló színhőmérsékletű világítás és borult időben, szürkületkor valamint esőben is jobban lehet vele látni. Ködben, meg havazásban is jobb, de nálam ez nem szempont
A legenda már régen megszületett csak fel kell tudni fedezni.
Kellemetlen lehet hogy a német ipar 'remekművéhez' a közhiedelem szerint megbízhatatlan és trehány olaszoktól kellett féket venni. (az volt jó, vagy az volt olcsó?)
És így születnek a legendák.
suziba hidegkék szar van és sokkal jobb mint a sima. osram coolblue
Sztem azzal rosszabbul lehet látni, én legalábbis így érzem. Meg a hidegkék xarokkal is. Legjobb a 4000-5000K körüli xenon
Sárga max. ködlámpába való.
Ezért veszünk BMW típusú motorkerékpárt Azon nem csak a betét, a tárcsa, de a nyereg is brembo... mind a 3.
GE-t vettem úgy látom. Ez az:
http://bolthely.hu/tungsram/id...
Osram-ot vettél? Én is most gondolkodom milyen h1-et vegyek, nekem a kadmiumsárga szín tetszik.
Betét főleg de ha lehet akkor tárcsa is.
Már betétre gondolsz? Vagy az egész fékrendszerre?
Viszont a fék az nagyon király lett. Csak Brembo-t fogok venni ezután.
Vettem +120% os izzót. Szerencsére párban adták és jó drága volt. Mint utóbb kiderült a tompított H1 a refi viszont H3. Azért látszik a különbség. Az első kép a sima izzó
.. na akkor mostanára biztos odaért
Film+ Mad Max megy most
Jó lesz az csak csinálni kell. Én is megyek minden nap csak ha gyalog nem mindig kapcsolom be mert elfelejtem. Bringánál a lényeges, hogy tudjam a kilométert. Most már kezdődik az is, csapágyat csinálom a pedálba aztán hajrá.
erőltetett 3lépés/sec azt próbáltam tartani de emelkedőn azért még kell küzdeni :D
5kör de nem a ház körül hanem a főbejárattól fel a tüzép onnan el a falu fele a mosóig ott le és vissza az 959m 1 kör
Igen láttam. 5km-t mentél a ház körül. Hány kör volt az? Séta vagy galopp?
Csövikém látom nyomon követed a fejlődésem még ismerkedek a progival de eddig nagyon hasznos volt.
Ok, akkor párhuzamosan kötöm
ha nem villog, akkor nincs. :D