Én is vettem már többször Brembot többféle járműhöz is (tárcsát és betétet is, pl. Capri, Fiat, Rönó) de nem volt másabb mint a többi. Viszont újítottam már fel fékrendszert is, attól meg mindig sokkal jobb lett mint előtte. (pl. sanyáén is csapnivaló az első fék de nem a tárcsa és a betét, hanem a 31 éves bontatlan féknyergek gumialkatrészei miatt)
Igen, a sárga sötétben rosszabb szerintem is. Én döntően a nappali használat miatt, ami az észlelhetőség miatt lett bevezetve szavaznék a sárga mellett, mivel az lényegesen jobban látható, mint a napfényhez hasonló színhőmérsékletű világítás és borult időben, szürkületkor valamint esőben is jobban lehet vele látni. Ködben, meg havazásban is jobb, de nálam ez nem szempont
Kellemetlen lehet hogy a német ipar 'remekművéhez' a közhiedelem szerint megbízhatatlan és trehány olaszoktól kellett féket venni. (az volt jó, vagy az volt olcsó?)
Vettem +120% os izzót. Szerencsére párban adták és jó drága volt. Mint utóbb kiderült a tompított H1 a refi viszont H3. Azért látszik a különbség. Az első kép a sima izzó
Jó lesz az csak csinálni kell. Én is megyek minden nap csak ha gyalog nem mindig kapcsolom be mert elfelejtem. Bringánál a lényeges, hogy tudjam a kilométert. Most már kezdődik az is, csapágyat csinálom a pedálba aztán hajrá.
Sárga max. ködlámpába való.
http://bolthely.hu/tungsram/id...