Ha megvan hogy a teljesen szétszedett-elmosott szárba pl. 518 cm3 olaj kell akkor igazából nincs jelentősége, mivel mikor dolgozik a teló úgyis helyet cserél az olaj és a levegő.(van olyan típus ahol csak magasságra, azaz pl. 464mm-re legyen a szint az összenyomott telócső tetejétől adja meg a gyártó az értéket, nincs meg mennyiségre)
Persze az más eset ha az összerakás után már megy is ki a gép az első mért körre.
Három egyenes emberrel találkoztam ez ügyben akik vállalták a véleményüket nyíltan és keményen az arcomba vágták amit gondolnak. A rendőrök,akik le akarták szedni a rendszámot.
A CBR blokk elég tartós, szóval az számít igazán hogy hogyan bántak vele előzőleg.
Viszont azt nem ártana tisztázni hogy tulajdonképpen mik az elvárásaid a jövendőbeli géptől. (legyen az bármelyik)
Néztem a TDM-et is,jó túragép.Ábrus,vagy valaki ismeri ezt?Jó áron van,csak ez is még külföldi papiros.Meg nem ismerem,erős csak tartós is? https://www.kepesmotor.hu/hond...
Olyan előfordult néha, hogy még mielőtt megbontottam volna a szárat, a keréktengely kivétele után a helyén meg tudtam lazítani a teló aljában a csavart és akkor nem kellett ellentartani. (de ez nem mindig jött össze)
Persze az más eset ha az összerakás után már megy is ki a gép az első mért körre.
Eddig kb mindenki leszólta aki látta. Na nem akkor amikor ott voltam,hanem utána mikor már nem voltam ott. Nem baj,nekem jó lesz csak tegye a dolgát.
Viszont azt nem ártana tisztázni hogy tulajdonképpen mik az elvárásaid a jövendőbeli géptől. (legyen az bármelyik)
https://www.kepesmotor.hu/hond...