Megforog mindegyiknél, ami ilyen rendszerű. (ETZ-n is meg kellett fogni belülről ha a teló alján tekertem ki a csavart)
Most így fejből nem tudom, de egy 24-vagy 27-es anyát kellett felhegeszteni egy legalább 40 centi hosszú szárra és azzal felülről belenyúlni a csőbe ellentartani. (de pupu talán emlékszik rá)
Azt mondod cél szerszám kell mert megforog az fzr-nél? Majd én is szeretnék szimeringet cserélni ha jó idő lesz. Csak azért kérdem , hogy mire számítsak.
Sajnos látatlanban nem tudnék mit mondani, mivel TDM-et még nem szedtem szét. Hosszú "célszerszám" biztos kell hozzá amivel megfogod a belsejét hogy ne forogjon el, már ha szét is akarod szedni.
Ha "csak" kiveszed a tetejéből a "dugót" és kiöntöd ami benne van, majd feltöltöd friss olajjal az jóval egyszerűbb.
Hát ha érzel magadban annyi felesleges energiát akkor szerintem cseréld le te, de ha nem akarsz vele foglalkozni és von ott olyan szerviz amelyikben megbízol, akkor vidd oda. (remélem segítettem)
Gyulám ne értsd félre a szándékot, de ha a 1M körül nézelődsz és "közel száz rongy.......ilyen tétel nekem sok" és a BMW egy mondatban szerepel, akkor az nem biztos hogy anyagilag a te súlycsoportod. (már ha egy jó állapotú géppel szeretnél járni)
Értem én hogy sokban volt az FZR is de ez valami egészen új élmény lesz.....
A K1200 amit előzőleg linkeltél, annál olyan tételek mozognak amit elsőre meg sem hallanál, mert nem hinnéd el hogy neked mondják. (mondjuk EKO itt Dunaújvárosban)
Mielőtt bármit is csinálsz javasolnám átolvasni ezt: http://eko-motorkerekparszerviz.hu/ majd esetleg felhívni és vázolni az elképzelésedet. Sok mindenre választ kaphatsz (bmw vonalon) mielőtt döntenél hogy mit vegyél.
Itt http://www.motoko.hu/ szintén megteheted.
Én is indítgattam a múltkor, de kettőnk közül csak én pöccentem be - mert nem indult aztán láttam, nincs benne benzin pedig úgy rémlett, van valamennyi... biztos párolgott.
Aztán hagytam a faxba, majd tavasszal
Gyula, a szíj drága, de csak akkor, ha cserélni kell... 2x annyit elmegy, mint a lánc.
Nekem valahogy a 800 ST sosem tetszett, de ez mondjuk mind1, de az a buzi nagy doboz hátul felrakva fejmagasságba totál agyonveri.
Ez is tetszik,csak egyrészt nincs forgalomba helyezve,másrészt ez szíjjal hajt,attól meg félek.Kollégám chopper őrült,de előző gépén közel száz rongy volt a hajzószíj,ilyen tétel nekem sok. https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
Én most trógerkodtam,mert szeptember közepén lett volna esedékes (1 év akkor volt meg,és kb 2000km ). Tavaszra toltam a cserét,úgysem használtam ősszel csak pár száz km-t. Meg a rendőrök is ijesztgettek a forgalmira fájt a foguk. A kedvem is elment így az egésztől.
A Piros akármilyen hideg van,5 perc alatt már lazán 80 fok felett van a víz. Az olaj is melegszik,mert az olajszűrő ház aljába van bevezetve a hűtővíz,és melegíti az olajat az is. Mint az FZR exupnál.
Most így fejből nem tudom, de egy 24-vagy 27-es anyát kellett felhegeszteni egy legalább 40 centi hosszú szárra és azzal felülről belenyúlni a csőbe ellentartani. (de pupu talán emlékszik rá)