Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is érdemes.Nincs még olyan idő,hogy motorozz.Nekem kint volt letakarva és nem nagy erőfeszités volt beinditani és menni vele.
Olaj és szűrők cseréje. Fékolaj ha szükséges (2 év)
Mondjuk visszagondolva,pénteken 8-9 fokban 5perc melegités után elindultam és egy kilométer után kicsit meghúztam a szarvát 110-120 ig.Lehet nem használt neki?
Én meg ugyan el nem pakolom előlük a leandereket hogy kiférjenek az ajtón.
Tavaszi szervizelés?Ez a harmadik motorom,de eddig tavasszal csak elövettem és használtam
Pénteken én is csak bepöccentettem és 5 perc melegités után mentem pár kilométert.Tavaly télen is volt,hogy 2 hónap után ( 2-3 fokban ) bepöccentettem és úgy viselkedett mintha csak egy nappal elötte is használva lett volna.
Basszus! A tavaszi szervizelés egy vagyon ennyi motorra. Hogy van ennyi időd,hogy ezekkel mind foglalkozzál?
Piros az olyan. Ezen a télen 1x indítottam csak el,akkor simán indult. Mentem vele egy kicsit azt kész. Legközelebb majd ha legalább 15 fok lesz akkor indítom el,de akkor már gurulok vele egy hosszabbat.
Na jó ebben benne van a gyerekek motorjai is. A 4 évesnek van egy kis poket bike krossz, a 15 évesnek van egy keevay robogó, feleségemnek van egy 80cm3 honda ns1, nekem pedig van az Fzr1000, honda vfr400, honda forza250, Piaggió x9 evo 250 ,gilera runner 125és egy régi peugeot103.
Tavasszal meg szeretnék válni a gilerától a piaggiótól .Ezeket igazából eladásra vettem. De még eladnám a vfrt is és az fzrt meg a honda forzát tartanám meg. Az egyik távolsági a másik városi szaladgálós:-)
Állítólag az injektoros az tavasszal elővéve csak bepöccen és minden oké.
Nálunk kettő van,Vicus robesza,és a Piros. Még ez is sok sokszor.
Ez a téli motorelrakási technikák mindig viták tárgyát szokták képezni hogy hogyan lenne a legjobb. Találtam pár jó tanácsot:
Milyenek? Képek?
"Jönnek a motor márkák a Budapest Motor Fesztiválra!
Szinte minden jelentős márka megnézhető és kipróbálható lesz a kiállításon.........Ennek eredményeképpen mára világossá vált, hogy az Aprilia, Harley-Davidson, Moto Guzzi, MV Augusta, Piaggio és Vespa szériamodelljei biztosan megjelennek a kiállításon" Jönnek b+. Azaz a hagyomány folytatódik, továbbra is értelmetlen kimenni.
https://tesztmotor.hu/jonnek-motor-markak-budapest-motor-fesztivalra/
https://tesztmotor.hu/bekemenyitenek-a-nemetek/
Mindent összeszámolva, hosszabb távon nem igazán olcsóbb mint jelenlegi költség.
Nekem kilenc motot áll itt:-)
Érdemes lenne akkor ha gyári állapotú . Jóval olcsóbb lenne a fentartása.
Nem "lassan" hanem már most vihetném az FZR-t.
Olyan nagyon azért nincs, mivel az lenne az ötödik motor a garázsban, másrészt most nincs erre 1M Ft itthon.
Lassan már OT vizsgára is lehet majd vinni ezeket a motorokat
Pedig mostmár van hely a garázsodban.Igazán megvehetnèd
Igazából én is azért küzdök magammal mert az FZ6 ugyan biztos jó lenne, csak nekem túl új (azaz érdektelen plasztik bájk) másrészt ha ki kéne adnom 900-at +még legalább 100e hogy kész legyen (átírás csomitartó, ilyesmik) ahhoz el kéne adni a GTR-t vagy az FZR-t, amit meg nem szeretnék.