Van itthon ilyen kütyü,és nagyon 1xű vele lelégteleníteni.
A lötyögés lehet még a 7-es számú alkatrész helyett sima csavar kerül be helyette. Nekem ezért lötyögött,hiába téptem meg. Vagy ezstergáltatsz egy ilyet,vagy veszel gyárit.2300ft a gyári,nem olcsó. Persze ha ez a baj forrása. Nálam ez volt.
A Vitaránk se akar elromlani*, pedig fél év múlva lejár a gari - igaz, 18 ekm-nél jár A köv. tervezett autónkra meg már 5 évet adnak, azzal se lesz sok gond.
*a egyik ajtó zár néha nem zár be gombra, majd azt még kicseréltetem addig.
'98-as FZS 600-hoz vettem új kuplungkart, mivel a mostani eléggé lötyög a foglalatban bármennyire is megszorítom. A gond az, hogy az új is ugyan úgy lötyög. Valahol olvastam hogy a kar kopik meg és nem a foglalata. Így viszont nagyon úgy tűnik hogy a gond ott van. Van erre valami bevált megoldás? Alátéttel csak a legvégső esetben szeretném megoldani.
Ezen kívül cserélném a fékfolyadékokat is szezon előtt. Ennél sem szükséges teljesen leengedni, hanem az újat át lehet nyomni levegősödés nélkül a rendszeren?
Statisztika. Elképesztő mennyiségű új jármű kerül forgalomba, nyilván vannak xarok is.
És hála az internetnek, mindről tudomást szerzel azonnal - így azt gondolod, sok van. Pedig sztem így volt 20-30 éve is, csak akkor egy nagy USA vagy japó visszahívásról, hibaszériáról nem is hallottál
Hát ez egy elbaszott szerkezet. De teherautó. Én személyautóra gondoltam,és a mi autó használati szokásaink szerint ez a hiba a mi életünk során nem jött volna elő.
Ez egy hibás széria, ezt már mindenki elismeri. Ilyen megesik, de azért nem lehet mondani, hogy a VW nem jó...
A legtöbb új autónak semmi baja (mondom SEMMI) 100 ekm-ig, és ez a legtöbb itthoni embernek 6-8 év, a németnek meg 3-4 - de akkor ugye már nem új autóról beszélünk, hanem 3-4 évesről amit lassan le is cserélnek újra
tudom van erre külön hely, de talán nem utáltok ki érte
https://auto.jofogas.hu/baranya/Barna_szinu__protektoros_motoros_bordzseki___borkabat_elado_75305416.htm
Még egy gondolat az előzőekhez. Nagyon szeretem a Piroskámat (motoromat),beleszerettem első látásra. Nem is bántam meg,idáig hibátlanul teszi a dolgát és maradjon ez így. DE! Rengeteg dolog van rajta amit meg kellene csinálni ahhoz,hogy olyan legyen amit én szeretnék. Nem lesz megcsinálva olyanra,mert rengeteg pénz és idő lenne. Folyton belefutok fontosabb dolgokba l(lámpa,gumi,láncszett,) és biztos hogy nem maradna sem pénz,sem idő rá. Megint az lenne,hogy nem tudnám használni úgy ahogy szeretném.
És ha a elkövetkező időben lenne még motorom,az biztos hogy egy egyszerű faék jellegű motorkerékpár lesz,és nem ETZ-re gondolok.
... mégse veszel új autót... és biztos nem azért, mert nem szeretnél, hanem külső okok miatt. Szóval a használt vásárlással semmi baj.
Igazából azokat nem értem (köztük téged néha) akik megveszik a használtat, és aztán szórják rá a lóvét, hogy "tökéletes" legyen - de nem lesz az úgyse
Az omika megy sztem már kb. annyit ment, mint nálad, és mióta tavaly rendbe szedtem pár dolgot, azóta semmi gond vele (kopp-kopp) de pl. abból se lehet "tökéletest" csinálni már bármennyi pénzből se.
Minden használt járgány egy nagyon nagy kompromisszum. Nincs jó vétel. Használt járgányok tele vannak hibákkal,és ezekkel együtt kell élni. Ha próbálod rendbe hozni,arra a gatyád is rámegy. Abból a pénzből már vehetnél is egy új autót,motort. Ez így van ha tetszik,ha nem. De ezt mindenki tudja a lelke mélyén,csak van aki beismeri saját magának,és vannak olyanok akik megmagyaráznak mindent még maguknak is. De attól függetlenül tudják ők is.
Nem hiába mondta az öreg Henry Ford amikor megkérdezték tőle melyik a legjobb autó? A válasz nem a Ford volt,hanem azt felelte: A legjobb autó az új autó.
És ez így is van.
https://www.sportmotor.hu/foru...
11-es alkatrész
A lötyögés lehet még a 7-es számú alkatrész helyett sima csavar kerül be helyette. Nekem ezért lötyögött,hiába téptem meg. Vagy ezstergáltatsz egy ilyet,vagy veszel gyárit.2300ft a gyári,nem olcsó. Persze ha ez a baj forrása. Nálam ez volt.
*a egyik ajtó zár néha nem zár be gombra, majd azt még kicseréltetem addig.
'98-as FZS 600-hoz vettem új kuplungkart, mivel a mostani eléggé lötyög a foglalatban bármennyire is megszorítom. A gond az, hogy az új is ugyan úgy lötyög. Valahol olvastam hogy a kar kopik meg és nem a foglalata. Így viszont nagyon úgy tűnik hogy a gond ott van. Van erre valami bevált megoldás? Alátéttel csak a legvégső esetben szeretném megoldani.
Ezen kívül cserélném a fékfolyadékokat is szezon előtt. Ennél sem szükséges teljesen leengedni, hanem az újat át lehet nyomni levegősödés nélkül a rendszeren?
Köszi előre is!
És hála az internetnek, mindről tudomást szerzel azonnal - így azt gondolod, sok van. Pedig sztem így volt 20-30 éve is, csak akkor egy nagy USA vagy japó visszahívásról, hibaszériáról nem is hallottál
Legtöbbnek semmi SEMMI Baja.
http://www.autoblog.hu/cimkek/...
https://www.sportmotor.hu/maga...
https://www.tomtop.com/p-k2241...
A legtöbb új autónak semmi baja (mondom SEMMI) 100 ekm-ig, és ez a legtöbb itthoni embernek 6-8 év, a németnek meg 3-4 - de akkor ugye már nem új autóról beszélünk, hanem 3-4 évesről amit lassan le is cserélnek újra
https://auto.jofogas.hu/baranya/Barna_szinu__protektoros_motoros_bordzseki___borkabat_elado_75305416.htm
rendeltem, de sajnos nagy 170cm/70kg-ra
https://totalcar.hu/magazin/ko...
És ha a elkövetkező időben lenne még motorom,az biztos hogy egy egyszerű faék jellegű motorkerékpár lesz,és nem ETZ-re gondolok.
Új autót sztem mindenki szeretne,csak hát vannak fontosabb dolgok még.
Igazából azokat nem értem (köztük téged néha) akik megveszik a használtat, és aztán szórják rá a lóvét, hogy "tökéletes" legyen - de nem lesz az úgyse
Az omika megy sztem már kb. annyit ment, mint nálad, és mióta tavaly rendbe szedtem pár dolgot, azóta semmi gond vele (kopp-kopp) de pl. abból se lehet "tökéletest" csinálni már bármennyi pénzből se.
Nem hiába mondta az öreg Henry Ford amikor megkérdezték tőle melyik a legjobb autó? A válasz nem a Ford volt,hanem azt felelte: A legjobb autó az új autó.
És ez így is van.