Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp most csörgött a kassza.
Célszerű még ezekre is figyelmet fordítani:
Sajnos csak gyári állapotú és kizárólag ezres jöhetne szóba. (exup, mert az még nincs itthon)
Én sima csőkulccsal és haladó nőgyógyász technikával oldalról szoktam benyúlni. Ha szoros a menete, akkor viszont célszerű meglazítani a hűtőt és a helyén elhúzni.
Ha viszont a karburátor körül úgyis van teendő, akkor azokat és a trafókat levéve van a legtöbb hely.
Lesz egy olcsó 600as eladó nemsoká.
Hűtő. előre bukik a blokk, onnan könnyebb.
Jó áron van az a mannol olaj. Lehet rendelek kipróbálom vele. A gyertyát a karbi vagy a hűtő felől tudnám legkönnyebben kivenni?
Mellesleg egy képet tehetnél fel róla.
Olajkérdésben mindig is vita volt-van-lesz, ez szinte vallási kérdés.
Én az FZR-ben (Genesis 87-88-as volt az első, bár mondjuk a mostani is az) Castrol Actevo 20w50, Fuchs Silkolene 10w40/20w50 vagy amelyiket épp meg tudtam venni olcsóbban (2000Ft/L körül)
Mostanában a GTR-ben ezt: http://mannol.hu/index.php?rou... használom (az FZR egyelőre garázsdísz) de abba is ugyanezt tenném. (normál utcai használat esetén)
Alkatrész még akkorról maradt amikor az elsőt megvettem és vettem hozzá még egy svájci papírost alkatrésznek (Genesis mindegyik, exupom nem volt, de még akár lehet az is)
A nagy része már elfogyott de még azért van itthon ez-az.
A blokkot nem nehéz kivenni, én egyedül szoktam, pedig nem vagyok egy gorilla termet.
Tömítést általában a ebay-ről szoktam rendelni, maga teljes készlet elég durva áron van, viszont lehet még találni külön is hengerfej és talp tömítést. (az itthoni tömítéskészítőst nem javaslom, én nem bízom benne és nem ok nélkül)
Milyen olajjal próbáljam meg szerinted? Bontottál szét fzrt hogy vannak alkatrészeid? Nem lesz egyszerű kivenni ezt a hatalmas blokkot. A honda vfr-em is szét kellett szednem ott a vázat emeltem le az alátámasztott blokkról. Tömítést hol szoktad venni?
Csak azért kérdeztem mert mostanában már a "nép" nem nagyon keresi ezeket a gépeket, mivel már nem sokkal drágábban jóval fiatalabbakat/modernebbeket lehet venni.
Szívem szerint vennék még egyet belőlük.
Nagyon megtetszett. Gyári állapotú , 40ezer van benne, genesis exup. Hibásan vettem most télen. Karbit levettem tisztítani, gyertya csere, olajcsere kell. De arra nem számoltam , hogy a szabadonfutó ilyen munkával jár. De nagyon tetszik a motor.
Megnézem, bár egyet már biztosan eladtam.
Megkérdezhetem hogy mi vitt rá arra hogy épp FZR-t vegyél?
Nem tudom milyen lehet de elég sűrűnek látom.
Remény nem sok van. Most vettem de az előző gazdájának már nyáron is gondja volt vele. Így nézd már meg van e neked mert szerintem elkerülhetetlen lesz a széthúzás sajnos.
Most milyen olaj van benne? (veszélyes témát feszegetek)
Tudom, kezdhettem volna ezzel is.
Esetleg egy vékonyabb olaj nem segíthet az elcsúszó indításon? Lehet most annyira le van dermedve az olaj , hogy azért nem tudom beindítani.
Viszont hogy mondjak valami biztatót is: ha hosszabb ideje áll a géped a garázsban és most próbáltad indítani, akkor előfordul hogy az állásban leragadnak a szabadonfutó görgői és az a jelenség van amit te is írtál.
Ez viszont az első pár indítózási kísérlet után megszűnik és ismét rendesen működik minden. (ha viszont nem akkor az drága dolog lesz)
Sajnos nem maradhat, mert a Yamaha mérnökei gondoltak rá hogy lesz olyan aki majd meg szeretné kerülni a kérdést.
Az a három csavar (exupnál csak kettő) a hengersor alatt van, szóval...... minimum egy hengerfej és egy hengertalp tömítésre szükséged lesz
Ez kemény. De a henger , hengerfej sem maradhat? Úgy látom alulról kellene bontani.
És igen, az olajat célszerű leengedni. (mielőtt kiveszed a blokkot a vázból , mert az asztalon már nehezebb lesz)
És ehhez ennyire kell szétszedni: (a második képen az a szabadonfutó)
Nem, a szabadonfutó a generátor mögött van úgy, ahogy azt a képen látod.
Ez de jó videó. Első jelenetnél borsózott a hátam ahogy néztem.
http://youtu.be/ourWLPWtv0Y