Én kb 2dl forró vizben feloldottam annyi ultra port (régi mosogatószer még lehet kapni)amennyit csak elbírt. Utána ecsettel jó alaposan bepacsmagoltam,és a végén szintén forró vízzel leöblítettem. B@szakodós meló de szépen lehozta.
Ott nincs nyomott olaj, max. a kartergáz tudná kinyomni az olajpárát ha VALÓBAN öntvényhibás lenne egy JAPÁN gép. (de ilyen természetesen nem fordulhat elő)
Kitöröltem ronggyal aztán próbáltam indítani de csak köhögött végül lemerült az akksi de forgatta elég sokat. Legalább az aksim jó ha ez most haza nem vágta. Utána jelent meg benne az a kis gyöngyözés... Holnap beindítom.
A Genesisen a belső az olajbetöltő sapka. Az exupon a blokk öntvény maradt ugyanaz, de a váz másabb lett és már nem lehetett rendesen hozzáférni, ezért kitették a kuplungfedélre a másikat. Ugyanaz mind a kettő.
https://www.iwc.com/us/en/watc...