áááááááááá rossz linket szúrtam be véletlen, vagyis "elszúrtam" itt a jobb:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1150_rt-11580452
ebből van 700-tól, állapottól függően (és a leggyakrabb hibára, a háccsó kihajtásra bevált és olcsó javítási módszer van )
Ez eléggé gyanúsan olcsó
Ismerve Gyula eddigi motorozási szokásait (nem túl nagy tempó, utassal, csomaggal) ez neki nem is túl jó választás.
Inkább egy ilyesmi: https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1200_r_esa-12492058
ebből nagyon sok van, eléggé strapabíró, és minden van hozzá, ha kell. Mellette tökéletes szélvédelem, jó futómű, kis fogyi, sok pakoló hely.
Ez itt van nálunk,és forgalomba helyezik,friss vizsga névre írva és egy év gari van rá.Még le is szervizelik. Korrektek, nekem is itt intéztek mindent a Piroskára. +100 volt a névre írás,friss műszaki. Akkor szóltak,amikor rá lehetett űlni és elhozni. Még a biztosítást is megkötötték. Motort beszámolnak.
Gyulám nem ismerem a bankszámlád paramétereit, de én jó eséllyel sejtem hogy egy ilyennek a fenntartására te nem vagy felkészülve.
Másrészt én ott vettem a GTR-t, de többször én oda pénzt nem viszek. Finoman fogalmazva nem erős oldala a srácnak az őszinteség és a lelkiismeretes hozzáállás.
Az ár egyből felugrott egy százassal, amint konkrétan megvenni érkeztem, hiába mutattam a hirdetésben az árat, "jaa, hát az a téli ár volt, de az most már nem érvényes" de nagyvonalú volt mert 50-et azért elengedett, tekintettel arra hogy már voltam ott kétszer is érdeklődni. "de a hirdetésben leírt ingyenes szervizelés sem jár hozzá, ja, akksi az nincs benne, úgy viszed ahogy ott van")
" Teljes körű ügyintézés, névre írás, igény esetén friss Szerviz!"
Az ügyintézés egyik alappillére hogy csak magyar rendszámú gép átírását intézik el, a külföldi papíroshoz hivatalosan még a nevüket sem adják. (kaptam egy üres kétnyelvű adásvételi nyomtatványt és a belga forgalmit azt viszlát, "kifizeted aztán viheted, mi nem érünk rá foglalkozni a forgalomba helyezéssel és hivatalosan semmi közünk a géphez, garancia nincs, ezekre ugye nem is lehet")
A "felkészítő szerviz" (ami kellett, mert anélkül kipróbálni sem lehetett a gépet) pedig abból állt hogy csikorgó fogakkal végig kellett néznem ahogy nagylelkűen hülyére vesznek. (a végelszámolásnál a gyertyák, olaj, szűrő 3x-os áron, a "beállítás és a munkadíj ajándék" aztán mint itt megírtam anno, csak nekem kellett megcsinálni hogy jó legyen, na meg vettem bele új légszűrőt mert nem tűnt fel a profi szerviznek hogy ezer éves már és szétmállott a szivacs, bele volt törve az egyik keverékcsavar, stb.)
A másik hogy a külföldi papíros gépet (mint ez a bmw is) csak a bolt előtti kis utcában "próbálhatod ki" (40-nel a sarokig) mert nincs rá sem rendszám, sem biztosítás, stb., az meg úgy nem motorpróba. (lóf&szt vennék még egyszer ott bármit is, pláne így)
Mint általában, a szelepfedél tömítése alól szivárog és ott azon a kiálló fülön cseppen le. Ha kiveszed azt a csavart akkor látni fogod hogy rendkívül fontos szerepe van.
Sziasztok! Keresek szabadonfutót fzr1000-hez. Indításkor felpörög az indítómotor. Javítószettet érdemes beletenni vagy bontottat? Esetleg volna valakinek bontva?
Hát ez a szíj nekem elég faxságnak tűnik, mint a csoda adalékok, amiket betöltenek a motorba, aztán olaj nélkül mennek a sivatagban és persze TV shopban lehet megvenni
Szeretnék,csak ez kicsit drága nekem.BMW milla alatt nincs.Tavaly kinéztem egy gépet,ha megvan még,az lesz az esélyes. http://www.markamotor.hu/magya...
Ábrus nem tudnád feltenni vagy átküldeni az exup olajkör képét? Csepeg az olaj valahonnan. A hengerfej alatt elöl van egy csavar ami nem tart semmit olyan mintha onnan jönne....
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_r_1150_rt-11580452
ebből van 700-tól, állapottól függően (és a leggyakrabb hibára, a háccsó kihajtásra bevált és olcsó javítási módszer van )
Ismerve Gyula eddigi motorozási szokásait (nem túl nagy tempó, utassal, csomaggal) ez neki nem is túl jó választás.
Inkább egy ilyesmi: https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1200_r_esa-12492058
ebből nagyon sok van, eléggé strapabíró, és minden van hozzá, ha kell. Mellette tökéletes szélvédelem, jó futómű, kis fogyi, sok pakoló hely.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_1200_r_esa-12492058
Másrészt én ott vettem a GTR-t, de többször én oda pénzt nem viszek. Finoman fogalmazva nem erős oldala a srácnak az őszinteség és a lelkiismeretes hozzáállás.
Az ár egyből felugrott egy százassal, amint konkrétan megvenni érkeztem, hiába mutattam a hirdetésben az árat, "jaa, hát az a téli ár volt, de az most már nem érvényes" de nagyvonalú volt mert 50-et azért elengedett, tekintettel arra hogy már voltam ott kétszer is érdeklődni. "de a hirdetésben leírt ingyenes szervizelés sem jár hozzá, ja, akksi az nincs benne, úgy viszed ahogy ott van")
" Teljes körű ügyintézés, névre írás, igény esetén friss Szerviz!"
Az ügyintézés egyik alappillére hogy csak magyar rendszámú gép átírását intézik el, a külföldi papíroshoz hivatalosan még a nevüket sem adják. (kaptam egy üres kétnyelvű adásvételi nyomtatványt és a belga forgalmit azt viszlát, "kifizeted aztán viheted, mi nem érünk rá foglalkozni a forgalomba helyezéssel és hivatalosan semmi közünk a géphez, garancia nincs, ezekre ugye nem is lehet")
A "felkészítő szerviz" (ami kellett, mert anélkül kipróbálni sem lehetett a gépet) pedig abból állt hogy csikorgó fogakkal végig kellett néznem ahogy nagylelkűen hülyére vesznek. (a végelszámolásnál a gyertyák, olaj, szűrő 3x-os áron, a "beállítás és a munkadíj ajándék" aztán mint itt megírtam anno, csak nekem kellett megcsinálni hogy jó legyen, na meg vettem bele új légszűrőt mert nem tűnt fel a profi szerviznek hogy ezer éves már és szétmállott a szivacs, bele volt törve az egyik keverékcsavar, stb.)
A másik hogy a külföldi papíros gépet (mint ez a bmw is) csak a bolt előtti kis utcában "próbálhatod ki" (40-nel a sarokig) mert nincs rá sem rendszám, sem biztosítás, stb., az meg úgy nem motorpróba. (lóf&szt vennék még egyszer ott bármit is, pláne így)
http://www.markamotor.hu/magya...
http://www.powerbelt.hu/news/159