Arra a 4 gumi szívócsőre gondolsz amik a légszűrőház és a karburátor között vannak?
Ott az eltelt 25-30 év és a benzin megtette a hatását és megkeményedett-összement a valaha gyurmaszerűen puha gumi. Lehet velük kísérletezni/tömítgetni de sosem lesz már igazán jó, mindig szenvedni kell majd a felszerelésnél hogy minden a helyén legyen.
Én anno vettem új gumicsöveket (elég húzós áron mennek, volt vagy 10e Ft a 4db) mások Ikarus vízcsőből alakították ki a megoldást.
Ahogy levettem a levegőszűrő házat azt vettem észre ,hogy mozog a négy műanyag csatlakozó, sőt kettő ki is esett mikor a karbiról vettem le. Ott is szívhatott farsot ha ilyen laza. Szokták azt ragasztani vsgy tömíteni valami fbs feleséggel esetleg?
Nekem a Festina Tour modellek tetszenek,de hát az gagyi ezekhez képest. 1x majdnem lett egy,a Vicus meg akart lepni vele. Szerencsére sikerült lebeszélnem róla.
Úgy gondolom, hogy elkészült a motor mentek vele pár km-t minőség ellenőrzés meo meg minden akkor észlelték a szivárgás és beletettek egy csavart. Nem hiszem, hogy emiatt raktak volna bele egy új blokkot-blokk házat új számmal stb....
Ott az eltelt 25-30 év és a benzin megtette a hatását és megkeményedett-összement a valaha gyurmaszerűen puha gumi. Lehet velük kísérletezni/tömítgetni de sosem lesz már igazán jó, mindig szenvedni kell majd a felszerelésnél hogy minden a helyén legyen.
Én anno vettem új gumicsöveket (elég húzós áron mennek, volt vagy 10e Ft a 4db) mások Ikarus vízcsőből alakították ki a megoldást.
https://www.iwc.com/us/en/watc...