ez is fut veterános viszonylatban sokat (idén úgy tudom 3ezer km-t ment), és nem féltett, dédelgetett tempóban :)
Ami faragva lett amikre emlékszem:
minőségi dugattyú, hajtókar, Vape, valami rotax átalakított kuplungszerkezet, módosított hengerek, mz rugóstagok, valami új karburátorok, és örökös variálás a végáttételen...
de minden telet darabokban tölti valamiért :)
ha a 3 generátor bemenetből a fasszabon csak az 1iken tudok értéket mérni akkor a szar a fesszab ugye?
Fekete com vezetéket ráraktam a fesszab +aksira menő fele és a pirossal végignéztem a csatlakozókat és csak az 1iken tudtam 5xx értéket mérni.
https://zoom.hu/2017/10/03/old...
Mögöttük kb. 5-10 percnyire voltam... álltunk 1,5 órát, majd visszafordítás. Sikerült Pestről 4 óra alatt hazaérnem Még mindig nem járható (kb. 11:45-kor történt)
Szerintem leéget a fesszab. Most beindítottam kipörgi üresbe szépen a végét lassan húzva. Megláttam egy enyhe füstcsíkot az ülés alól kibukkanni, és olyan büdös akármilyen szagot. olyan forró volt a fesszab mint állat.kb2 perces járatásután.
http://forum.index.hu/Article/...
http://forum.index.hu/Article/...
Ami faragva lett amikre emlékszem:
minőségi dugattyú, hajtókar, Vape, valami rotax átalakított kuplungszerkezet, módosított hengerek, mz rugóstagok, valami új karburátorok, és örökös variálás a végáttételen...
de minden telet darabokban tölti valamiért :)
Fekete com vezetéket ráraktam a fesszab +aksira menő fele és a pirossal végignéztem a csatlakozókat és csak az 1iken tudtam 5xx értéket mérni.
https://www.sportmotor.hu/albu...
Mögöttük kb. 5-10 percnyire voltam... álltunk 1,5 órát, majd visszafordítás. Sikerült Pestről 4 óra alatt hazaérnem Még mindig nem járható (kb. 11:45-kor történt)