Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kinyírtam a fórumot!
Kemény! Igazi veterán áron adnak mindent.
Nem semmi. Szingapúrból...
Ez a video is elgondolkoztató.

https://www.facebook.com/29970...
http://www.ebay.com/itm/Yamaha...
Csak ne lenne ilyen mocskos drága.
Egyébként gyári eredeti (raktári) cuccaik vannak, de gyilkos áron van minden ami régebbi:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha...

https://www.ebay.com/sch/oldpa...
Csak a leendő munka területet jelölte ki
És ezzel sikerült szűkíteni a kutatási területet, vagy csak megjelölted a már kizárhatókat?
Addig nem jutottam visszatoltam és ráhugyoztam arra a szarra
Gyujtas kapcsolo csatlakozas rendben?
Gyulám aksicserével is csak 12:30 töltés aksin mérve a fesszaból meg rendesen kijön a 14+
Gyuluskám A haverom motorja
Elvileg ilyent keresek
Köszi. (de már nem ünneplem, csináltam már épp elégszer)
Pedig az a fekete nagyon tetszik, az nagyon szép!
üdv. ha az 1000-es ugyanaz , akkor nekem van eladóm.
Englisül dumál, hárli van benne és 15 perc... tekerés nélkül, hülye vagy? de tekerve is lejön belőle, hogy 1 akkora fosch, hogy még felemelni se lehet de szerencsére van hozzá emelő
Azt vártam mikor borul át
Tudom hogy az ilyesmi feldobja a napod (nem tekerni, végignézni!)
http://youtu.be/cEqrxg3kC9o;t=365
Sziasztok. Kilométeróra meghajtót keresnék 94--es fzr600r-hez, az enyém megadta magát
ha jó a generátor,nagyjából egyforma ellenállást kell mérned mindhárom vezeték közt,testre viszont szakadást.
Én is háromfázisú trafóval teszteltem,csak sorba kötöttem egy-egy fényszóró izzót a bemenő fázis vezetékekbe,mert amikor eléri a 14V-ot,és nyitnak (söntölnek) a tirisztorok,rövidre zárná a trafót.Az enyémbe 2010-ben raktam be,az még mindig hibátlan.
Isten éltessen !!!
'84 után, mikor bekerültem nagymotoros körökbe, volt MZ, Jawa, néhánynak öreg Pancsi, a többi márka jelentéktelen számban.
Na most 1értelműen az MZ volt a műszer, a Jawások mindig erőlködtek, hogy az övék gyorsabb, de ezt valahogy sosem tudták demonstrálni. Volt a brancsban egy P21, de öreg volt, mindig rossz volt, de ha ment, az versenyben volt a legújabb ETZ-vel is. A T5-P10, az IZS és a 250-nél kisebb versenyzők nem voltak komolyan vehetők
Nyugatit meg nem is láttunk, csak a Balcsinál nyáron
Az egy irreálisan nagy rakás pénz és nem sok minden marad eredeti a blokkban. (ha meg igen akkor felejtős a megbízható működés és az élettartam)
Ezért is inkább a Jawa vonalat vittem és nem a Pannoniát. (volt régen P10 és P12 is, de beláttam hogy fátyolos tekintettel, múltba révedős legendának jó, tartós használatra viszont nem)
Mára meg már elmebeteg ára lett egy ganédomb alól kiráncigált T5-P10-nek is, nem hogy egy jobb állapotú P20/21-esnek.
köszi.