Hát nincs jó hírem... eleve 1 volt, mikor vettük, és az évek során 10(x+n) számú asszony általi leejtésének következtében darabokban, ragasztgatva, de az ucsó pár évben már nem is működött. Valahol lehet, hogy megvan, megnézem.
Most ott tartunk, hogy elvileg lemosta, és nem indul, mondtam neki, hogy csak akkor vagyok benne, ha megy.. mert az enyém is megy.. azt mondta, hogy jövő héten elviszi megnézetni.. :) eddig itt tartunk, próbálok fz tulajoktól tippet, infót kérni.. :D lehet a héten találkozok 1-el, aki megmutatja, milyen ha jó állapotban van :) aztán eddig ennyi.. :) szeretném, mert tetszik, egyre jobban :) csak most ilyen várakozós fázisban vagyok.. :/
Lackó. véletlenül a központi zár kapcsolója valamerre meglehet még? Beszéltem 1 riasztós zárassal ki lehet olvasni az akármit és felprogramozni az új nyitót. csak kén a nyomkodó. tudom 1x már szóba került csak nem emléxem mit mondtál akkor
A fő kérdés az hogy miért akarsz épp ilyet? (csak azért mert épp ez lenne cserébe, vagy azért mert ilyet szeretnél?)
Ha felvállalod hogy menő nem leszel vele a kora és a kinézete miatt (meg hogy a haverok b&szogatni fognak a lámpája miatt) a "modern" motoros társadalomban, akkor kimondott hátrányai nincsenek. (a 40-50 körüli bikerek egy része viszont elégedetten csettint egyet, ha lát egy-egy szebb példányt gyári állapotban)
Menni nagyon jól megy, a futóműve is megfelel a hétköznapi használatra, még kényelmesnek is nevezhető a mostani motorokhoz képest.
A súlya jóval több mint egy 250-es akárminek, de ez némi megszokás után fel sem tűnik. Műszakilag a blokkja tartós dolog ha hidegen nem gyepálták, és megkapta az alapvető törődést.
A karburátor membránjai és a szelephézagoló betétek durván drágák ha cserélni kell őket, bár bontott dolgokkal (még) megoldható viszonylag tűrhető áron. Az ilyesmi gépek árai (gyári megkímélt állapotban) lassan elindultak felfelé, ahogy egyre korosabbak és ritkábbak lesznek. Ennek hátránya hogy az új és a bontott cuccok is egyre kevésbé lesznek hozzájuk. (ha hosszabb távra tervezel vele akkor célszerű beszerezni egyet viszonylag olcsón alkatrésznek, amíg még vannak)
A képen levő innen elég szépnek tűnik (és elég ritka már belőle a teljes idomos) szóval: bár az üzlet előtt erősen javasolt megmutatni valaki olyannak aki látott már hasonlót. (a nagyobb taposóaknák elkerülése végett)
Ha jó állapotú nincs leharcolva akkor egy nagyon jó motor örök darab. Típushibája igazán nincs neki. Alkatrész ugyan annyi mint a többihez viszont bontott cucc már egyre kevesebb van hozzá.
(aki még olvassa az tegyen már egy + jelet hogy tudjam, érdemes-e még megnyitni)
Egyébként Emily Ratajkowskiról bitang jó képeket találni a neten.
Ha felvállalod hogy menő nem leszel vele a kora és a kinézete miatt (meg hogy a haverok b&szogatni fognak a lámpája miatt) a "modern" motoros társadalomban, akkor kimondott hátrányai nincsenek. (a 40-50 körüli bikerek egy része viszont elégedetten csettint egyet, ha lát egy-egy szebb példányt gyári állapotban)
Menni nagyon jól megy, a futóműve is megfelel a hétköznapi használatra, még kényelmesnek is nevezhető a mostani motorokhoz képest.
A súlya jóval több mint egy 250-es akárminek, de ez némi megszokás után fel sem tűnik. Műszakilag a blokkja tartós dolog ha hidegen nem gyepálták, és megkapta az alapvető törődést.
A karburátor membránjai és a szelephézagoló betétek durván drágák ha cserélni kell őket, bár bontott dolgokkal (még) megoldható viszonylag tűrhető áron. Az ilyesmi gépek árai (gyári megkímélt állapotban) lassan elindultak felfelé, ahogy egyre korosabbak és ritkábbak lesznek. Ennek hátránya hogy az új és a bontott cuccok is egyre kevésbé lesznek hozzájuk. (ha hosszabb távra tervezel vele akkor célszerű beszerezni egyet viszonylag olcsón alkatrésznek, amíg még vannak)
A képen levő innen elég szépnek tűnik (és elég ritka már belőle a teljes idomos) szóval: bár az üzlet előtt erősen javasolt megmutatni valaki olyannak aki látott már hasonlót. (a nagyobb taposóaknák elkerülése végett)
http://www.keptelenseg.hu/kept...
http://femina.hu/vilagsztar/sa...