Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szóval, megnézte egyik ismerősöm, neki ugyanitt folyt az olaj és a szimmering csere megoldotta a problémát. remélem nekem is csak ennyi a gond. Viszont most dilemmában vagyok, felhívtam a yamaha győrt ahol azt mondták gyári darabja 7000 forint, utángyártott 4600/pár. Utána felhívtam itt nálunk szlovákiában egy yamaha üzletet ahol azt mondták 7,50Euro darabja. Viszont ti meg azt mondtátok nagyvasban 3600 forint, és az eredeti vagy utángyártott? És hogy van e különbség az eredeti és az utángyárott között?
állat
Na most vágattam menetet az új kormányba ... hmm kíváncsi vagyok ez milyen lesz!
Hát elég lityi-lötyi volt! A yahama bótban is mondták monitúrbúl.....

Most meg még nem mentem vele,állva rángatva kicsit keményebb,de lehet csak a friss oil miatt! Majd cserélem amilyen rutin újgyakorlat volt ez a meló.
5W ? szerintem még egy mai bicikli telóban sincs olyan "lágy" ... tudom a sportmotoroknak más a lengőjük, de szerintem így most,hogy 15W tettem bele, nekem gsxr-em volt ez elött, kb ilyne lehetett az is keménységre!
Na akkor engem jól át..sztatok,hogy 5w van benne alapból,keményíteni akartam de a 10w helyett akkor mehetett volna bele 15w is.
Kb így
Nos ... széttszedtem -ezt nem ecsetelem, hogy hogyan ... sima ügy ! Szóval .. majd kimostam mosóbenzinnel az egésszet.. majd beleraktam az alsó szárba az aljára a kis cső tartót - egy kicsi rugót, majd a csúszószárba beletettem a kb 30cm olajáttersztő szárat és ezt egybecsavartam egy spáci házi szerszám segítségével! aztán belekalapáltam a réz tartót, ami a csúszószárat tartja felül az alsó szárban majd egy fém lapka, majd a szimering és a szimeringet fogó zárógyűrú --porvédő
aztán összetoltam a szárakat koppanásig és elkezdtem önteni bele az olajat -- néha megmozgattam, hogy levegőtlenedjen... na és itt jött a ? belement a 4.67dl és nem érte el a 134mm a szár felső felétől ... erre berágtam öntöttem bele 0.5dl de így is kevés volt... gondoltam faxom ... beletettem a rugót-alátétet-toldóhengert és összecsavartm, majd hangos káromkodás közepette, ahogy összeakartam nyomni, lecsúszott a kezem és álonbasztam magam ... erre hagytam a picsába a másik szárat, és elmentem itthonról a faxba! Majd másnap újjult erővel, összeraktam a másik lengőt is, ott is kevésnek tűnt a 0.5dl olaj, de az előző napiból tanulva szartam rá nagy ívben és felraktam a motorra
ird le hogy hogy csináltad, hogy mérted
aztán lehet rájövünk mia bibi
Na de nem érte el a 134mm a szárban! Én keveslem! Na jó akkor marad a fél-fél liter száranként ... amúgy is spórolnom kell mostanában .. még az a 2500 is számítt!
jajj te gyerek!
nehogy öntsél bele vazzeeeeeeeeeeeeeee

inkább kifele, azok az értétkek jok, ha sokkal többet öntesz bele, nem fog tudni dolgozni a teló
hát ha vágsz rá egy kis ablakot, amin belátok, ám legyen
Kívülről nemjó?
Szerintem akinek min.3 éves olaj van elöl annak bármit tesz is bele keményedik az elsőlengő! De ez a 15W motul 2500-ért a nagyvason ez szerintem jó! Menni még nem mentem vele, csak ránehezkedtem, de nekem ez jó lesz úgylátom! Bár egy dolgot nem értettem! 4.67l kell 1 szárba vagy rugó nélkül a szár felső felétől 134mm kell az olajszintnek lennie! Namármost ez nálam sehogysem jött össze! úgyhogy én kb 5-5dl tettem száranként és nem érte még ígysem el a 134mm-t szóval majd még veszek egy ilyen olajat és töltök a szárakba 0.5 dl - 0.5dl -t ... Elfér az odabent!
azóta se tettél fel képet hogy milyen belül a feje
Akkor a 15w-vel keményebb lesz valamivel a teló? Mert idén nekem is le kell cserélnem az olajat benne és jobb lenne, ha egy kicsit keményebb lenne!

Üdv:Jim-X
fent voltam csak nem irtam be
Te Peti, hogyhogy ma nem reggel 6-kor keltél? Mi történt? Beteg vagy?
Hmm ... kicsit helyessen írtam ...
Az ha álló helyzetben kifolyik az olaj, az nem biztos, hogy suimering hibás! Alul van egy csavar, ami a lengőszárat fogja bele, és azon a csavaron egy rész tömítés van! Vagy kilazult a csavar, vagy a réz odavan! De hamár cseréled az olajat akkor a persze a szimerindet is érdemes, a nagyvas-nál a szimering 3400/pár olajat meg vegyél bele motult, az is van a nagyvasnál, én 15W tettem most bele (2500/liter) és szerintem jó ez a keménység... bagyából ez a keménysége a gyorsasági motoroknak is! Viszont ha cserélsz olajat mossad jól ki a lengőt, mert nekem nemkevés olajsár volt az alján leülepedve! (4éves motor és látszik, hogy elöttem sosem volt még cserélve az olaj)
szia

persze hogy van hatása az olajnak
fazerbe 10es kell, hogy félszintetikust vagy fullszintetikust veszel azt te döntöd el

öhlins,motul, hyperpro,silkolene
Helo! Úgy vettem észre a téli pihenő alatt elég sok olaj kifolyt az első villából. Gondolom tönkre van a tömítés. Már tavalyi szezonban is kicsit mintha nedves lett volna, de most már egyértelmű a jel. Szóval cserére szorul. Tehát ha cserélem a tömítést, cserélni is kell vele a fent lévő porvédőt is?Mert egyik haver azt mondta hogy azt is kell. A másik pedig hogy milyen olajat ajánlotok bele? Típust és márkát is kérnék Valamint van e valamilyen hatása az olyajnak a villa keménységére? Köszi! Jah és tegnap végre megültem a paripát. 10 fok napsütés, szuper volt
a faxt ez az áttétel pályára jo, de utcára már nem
tulsokat nem mentem, de a változás észlelhető volt,
Kakucsra mondjuk tökéletes lenne,
gumi is kemény volt, hideg volt az aszfalt,
ezt nem lehet elmondani, kikell probálni

majd lesz még ennél jobb idő és mondok róla többet is
Amúgy a végén annyit vonsz el elölről és adsz hátra a fogakhoz, hogy mehettek a pandyss-al együtt stuntolni...

Üdv:Jim-X