Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bütyök magassága nem befolyásolja a szelephézagot. Az csak a benyítás nagyságát. Így én azért megnézném a szelepek végeit is, mert az addig megy szét, amig ki nem akad az ék belöle, azt utána tényleg kapáltak az egésznek.
Hahó!
Mondom, szakember még nem látta, de elsőre úgytűnik, hogy csak a segédváz ment el. Ja...és lehagytam, hogy a komplett hűtő is cserés mivel az is direktbe találkozott az autóval. Ha nem eszeveszett sürgős a srácnak a motorblokk akkor beszélhetünk róla.
Ja a cím lemaradt : UGYANAZ.......
Köszi, de mikrométerrel le lett mérve a vezműtengely és egyértelmű a hiba. Valószínűleg először az történt, amit Te is leírtál, de mivel a kötelező szervízeken hiába hangzott el, hogy hangos a motor, nem néztek rá a szelephézaga. Most meg van olyan szelephézag, ami 0,6-al van kívül a méreten... 40e km-nél...
Nem értettük a hibát és megmértük a bügyköket (mérőcsúcsok között is, hogy tuti központos legyen). Sajnos tengelycsere. Anyagvizsgáló mikroszkóp alatt egyértelműen látszik a felület kopottsága (a gyári megmunkálás már nyomokban sem található meg...). Szóvel ez csere a szívó oldalon. De a kipufogó oldalon is van 2 bütyök, ami a mérettűrés határán van. Szóval jobb azt is cserélni.
akkor gondolom pisis meg szaros gatyában mentél haza
aztán meg amikor leraktad vagy amikor leesett koppant egy egészségeset
nah hát én ezért inkabb abba is hagytam egyszer bekóstoltam, aztán olyat rántott azt hittem kimegy alólam
tul jo ez a motor hogy ezen tanuljak meg kerekezni
Hát igen Freepeti az egykerék.........hááááát...........amikor először kimentünk egy kihalt helyre csak azt próbálgatni,úgy beijedtem hogy..............nem erőltetem utánna nagyon.
Úgy voltam vele, kizárt dolog,hogy az fz6 gázra vészesen kerékre jöjjön.Ezért először úgy próbálgattam:a nyomatékcsúcson (10e-körül) gáz vissza maj túlránt..............(kisebb első lánckerék)........úgy jöt fel GYERGYÁBA mint az állat,a műszerfaltól nem láttam előre........na utánna már a kuplungot csak simogattam! Ebben a szezonban ennyi....
ennyire gyenge minőségű lenne az fz1 nek a blokkja
vagy mi okozza ezeket a hibákat, egyre több embert hallok aki panaszkodik rá
váltót is szokták mondani,,,,
Ha nagyok a hézagok, nem biztos, hogy a vezérmű tngellyel van a baj. A szelepek teteje megy szét. Szelepsor cserével orvosolható.
Többet is csináltam már.
nah akkor majd kérjük a beszámolot,

de van egy sanda gyanum fele azt monda hogy ne törödj vele, jo ez igy
több helyről legyen több vélemény alapon körbe járom a helyi szakikat meg a yamaha szervizt is megnézem kiderül ki mit mond
Valami szakszervizbe viszed
ma elmegyek megnézetem a csúszkálásom a villán hogy mi okozhatja kíváncsi vagyok mit mondanak a legendák
élőben többet mutatna de osztom bibe véleményét
Köszi, de azokon a bontókon már túl vagyunk.
Nem volt sehol. Ezért kérdeztem, hogy tud-e esetleg valaki egyebet.
Úgyhogy továbbra is várok tippeket.

Köszi
"Sikeresen szabadjára engedte a Scotland Yard a paripámat a júniusi baleset után. "

És még mi panaszkodunk a bürökráciára! Ott sem őrölnek valami gyorsan a malmok...
De örülök, hogy jól vagy!
Sajnos szerintem sem egyenes a hátulja, az első kép alapján...
de ennek a segédvéza vagy hátulja is elment nem vagy csak az én szemem húz félre .
Kedves Pajtások!

Egy nagyon jó barátom Fz1-es Fazer-ében (2006-os) 40000km-es szervíznél kiderült (szelephézag ellenőrzés okán), hogy a vezérműtelyek bütykei elég csúnyán kopottak (2-3 tizeddel kívül van a tűrésen). A gyári újak elég borsos áron vannak (~90e/db).
Az lenne a kérdés, hogy nem tudtok-e keveset futott bontott FZ1 blokkot valahol? Kontakt kéne.
Előre is köszi!
még ha tényleg s2 lenne akkor tudnék egy blokkot, (3000km ert futott) 130ezret kér érte
basszus, majdnem olyan mint ha a sajátom látnám
nekem van egy törött motorom, ha esetleg tudok valamibe segiteni szolj, bár a blokkban sajnos nem tudok
Szia!
Ahogy látom a középső képen, nem csak az oldal dekni repedt meg, hanem maga a motorblokk is. Oldaldeknit még a vatera.hu -n találsz, vagy bontóban, de magát a motorblokkot nemtudom hogyan tudod javítani vagy cserélni. Csere esetén lehet kikell berhelni a blokkot és beépíteni egy újat, vagy valahogy javítani. Szerintem nem lesz egyszerű...
Halihó Mindenki!
Sikeresen szabadjára engedte a Scotland Yard a paripámat a júniusi baleset után.
Történt, hogy egy borongós -mily meglepő skóciában - hétfői napon elmentem megnézni, hogy tényleg létezik e az a fene szörny abban a tóban. Röpke zápor után, egy igen kellemes kis útszakaszon egy "bal 4 szűkül"-ben elmászott a hátulja a motornak. Sikeresen meg is fogtam, de átmásztam a szembe sávba. Mit ad Isten éppen arra járt egy Vauxhal Omega a 85 éves halláskárosult gazdájával, és nem sikeresen pofánvertük egymást! Próbáltam elkerülni a kontaktust és elrántottam a gépet a jobboldalra, hogy az út mellet lévő füves részen taknyoljak -ha már elkerülhetetlen. Sajnos a bácsika korának megfelelő reflexekkel rendelkezett. A bal lábammal elkaptam az autót. Durván 3 méterrel odébb landoltam a hátamon. Én sikeresen - két csont tört el a bal kézfejemen- megúsztam az ügyet. Természetesen a papa is. De sajnos Rozinante nem igazán.
Az egyetlen komoly baj, amit én látok az a blokkon a repedés. Szakember még komolyabban nem nézte meg. Majd a tavasszal...
Mint később megtudtam, augusztusban ugyanebben a kanyarban egy szabadságát töltő motorosrendőr hasonló szituációban az életét vesztette .
HelÓ!
Heló!