Nem azt akartam mondani hogy hozza a kerekeket,azért lüke(bár azért is) . Hanem ha már így van neki (felnin), a házánál, garázsnál fütyörészve átcseréli testmozgás gyanánt is akár!
Szerintem.
Hát igen, az okosabbja olyan helyen csináltatja, ahol el is tárolják a gumijait, kerekeit. Gumisoknak is meg kell élniük valamiből. Méghozzá nem is akárhogy. Oké, idénymeló, de ilyenkor van ahol elkérnek (pl. mi) 1500 ft-ot egy szerelésért. Az 6000 egy autón. Nem rossz!
a 20 ezer az még jo
én 24ezret fizetek éves szinten ,azaz 12e-2300=9700 ft ot sporolok a biztositon, és ehhez hozzá megy a teljesitmény ado, mivel ez ido alatt azt se kell fizetned,,,,
nekem most hogy munkam sincs és főállásban diák vagyok, meg ér ennyit,,,
vannak olyanok ikiknek nem számit a pénz, meg havi 20 millát keresnek, hát én nem oda tartozom
amit a motoron eddig megcsináltam és azt mind szakszervizbe kellett volna, akkor már gatya se lenne rajtam
Erről jut eszembe, ma két kocsin cseréltem át a téli acél kerekeket!
Tavaly láttam,ha nem látom nem hiszem: szezon kezdet,sor a gumisnál. A pali átrakatja a mühelyben a felnire szerelt téli gumiját amit ő hoz oda! Letakarja az üléseket-bepakolássza-utazik át a városon-várakozik és FiZET érte! Balek!
lehet hogy az vagyok, de ezek engem érdekelnek,
van egy jo pár olyan motoros ismerősöm aki azt se tudja milyen olaj van a motorjaba, milyen gumi van a motorjan, 1 évben megméri a légnyomást 1-2 szer, betolja a gumishoz, hogy majd a gumis kiszedi a kereket,,,,
hát én nem ilyen vagyok
vizsgálodok, kutatok, amit tudok magamtol megcsinálok,
vagy veszek vagy kérek kölcsön egy ilyen mérőt , amit a betöltö helyére kell becsavarni, és megnézem mennyi amikor hringen vagyis amikor hajtva van a gép, meg amikor normálisan közlekedek,
ez a motor a motorozáson kivül egy csomo okosságot is hozz magával, már aki szeret méricskélni meg vizsgálgatni
lehet az akár guminyomás, gumi kopás ,olaj, egyébb ilyen unalom űzők
multkor például megmértem hogy 1000 km er alatt menynit fogyott a gumim
Elméletileg levegő hőmérséklete nem befolyásolhatná a motor hűtőfolyadék hőmérsékletét. Azért van benne termosztát. Max hideg időben lassabban melegszik fel.
Nekem meg újkorától 3-ra megy fel, csak hűvösebb időben 2. Egyébként a használati azt írja, ha jól emlékszem, hogy amíg villog a fordulatszámmérő első vonalkája, és csak egy vonal látszik a hőfokjelzőn, addig hideg a motor. Mikor felmegy kettőre, akkor érte el a 60 fokot. Ugye még ez sem üzemi hőfok, gondolom a motoron is ez 85-90 fok körül van, mint az autóknál.
igazábol az se valami pontos hogy mi csikokrol beszélünk
elég tág "fogalom"
mivel lehet hogy x hőmérsékleten mutat 2 csikott nekünk meg x plusz 3fokunk van és 3 csikot mutat
nekem ujkorátol ideág 2 csik volt, és azinte akitől kérdeztem azoknak is, egyedül eddig te vagy a hunyó
persze sok minden tudja ezt befolyásolni,,,
levegő höm, hűtő , olaj meg isten tudja,,,
Ha három csík látszik a hőfokjelzőn, arra áll be, szerintem az normális. Akkor jó a hőfok.
De jó lenne, ha Kozmax hozzászólna a témához, Ő azért bizti, hogy tudja hogy kell hogy működjön!
Szerintem.
én 24ezret fizetek éves szinten ,azaz 12e-2300=9700 ft ot sporolok a biztositon, és ehhez hozzá megy a teljesitmény ado, mivel ez ido alatt azt se kell fizetned,,,,
nekem most hogy munkam sincs és főállásban diák vagyok, meg ér ennyit,,,
De van olyan "ismim" aki megveszi az 1000RR-t 3,3 milláért és KIVONATJA télre! Ja és sóvárog ha kicsit süt a nap!
Én 20 ezret fizetek egy évre. 5 hónapon kb 5500 spórolnék?! Nekem ennyit megér ha lesznek szép száraz napok,forduljak egy 15 perces kört!
Nem beszélve a bürokrácia bénázásának rizikójárol!
okt 1 előtt 1800 ft volt
ez mondjuk akkor éri meg ha 6 telejes honapra vonod ki,
amit a motoron eddig megcsináltam és azt mind szakszervizbe kellett volna, akkor már gatya se lenne rajtam
Tavaly láttam,ha nem látom nem hiszem: szezon kezdet,sor a gumisnál. A pali átrakatja a mühelyben a felnire szerelt téli gumiját amit ő hoz oda! Letakarja az üléseket-bepakolássza-utazik át a városon-várakozik és FiZET érte! Balek!
van egy jo pár olyan motoros ismerősöm aki azt se tudja milyen olaj van a motorjaba, milyen gumi van a motorjan, 1 évben megméri a légnyomást 1-2 szer, betolja a gumishoz, hogy majd a gumis kiszedi a kereket,,,,
hát én nem ilyen vagyok
vizsgálodok, kutatok, amit tudok magamtol megcsinálok,
ez a motor a motorozáson kivül egy csomo okosságot is hozz magával, már aki szeret méricskélni meg vizsgálgatni
lehet az akár guminyomás, gumi kopás ,olaj, egyébb ilyen unalom űzők
multkor például megmértem hogy 1000 km er alatt menynit fogyott a gumim
10w-40 van benne,de ha cserélem a melegre lehet jobb a 15w-s.
elég tág "fogalom"
mivel lehet hogy x hőmérsékleten mutat 2 csikott nekünk meg x plusz 3fokunk van és 3 csikot mutat
persze sok minden tudja ezt befolyásolni,,,
levegő höm, hűtő , olaj meg isten tudja,,,
De jó lenne, ha Kozmax hozzászólna a témához, Ő azért bizti, hogy tudja hogy kell hogy működjön!