Igazad van, de hozzánk még nem próbáltak betörni soha. Mindíg van valaki itthon napközben, éjjel meg csak felébrednék a zajra. Ajtó belülről van zárva, kintről nem látható, hogy hogyan. Egyébként azelőtt csak télen volt itt a gép, nyáron a kocsi mögött tartottam. Elvihették volna ezelőtt is, az első ajtón át. De ebbe inkább bele se gondolok
Nekem ezzel annyi a bajom, hogy így könnyebben el lopható a motorod. Ha jól látom, akkor az ajtó nélküli megoldásnál az autó legalább védte a motort, de így csak az ajtón kell kivonszolni. (ne legyen így!) Nemtudom milyen környéken laksz, de ma már mindenre figyelni kell Mo.-on. (Sok ingyenélő rétinégerek miatt)
Mosásnál belocsoltam a motorhoz is. Nem ázott be semmi, remélem! Holnap én is szeretnék menni vele, nem szeretem mosás után vizesen elrakni a gépet, jobb azt megszárítani egy gurulással!
akkor lehet hogy nálam van a hiba mindegy el nem kapkodom megkérdem szervizben is mit szólnak hozzá, hogy ez ilyen de szerintem sem jó. De a közép sztenderhez annyit nagyban megkönnyíti a karbantartást minden irányból szerintem
én a motoron rendszeresen ellenőrzöm ezeket a dolgokat( lengővilla, elsőtelo,kormánycsapágy ) jol megrángatom és kész
és nálam nem mozog
és akkor van egy kemény fejü gyerek itt a forumon(Akos)
aki szerint nem ér ennyit a közép sztender, mert ezeket mind ugy a legkönyebb ellenőrizni ha középsztenderen van a paripa
a Könyv szerint a villa végénél mozoghat jobbra balra 1mm-t no most nekem kb annyit mozog de kurvára bosszant szét még nem szedtem mert gondolkodunk, hogy mi a fasz. arra gondolok ,hogy nem e a szélső két távtartó van megkopva, de már a régi mocimhoz is irja ezt a service manuálja. kacsintson rá már aki tud Hogy középállványon kotyog e még valakinek
kissebb lánckerék Ugyanazon a fordulaton többet pörög az órád onnan veszi a jelet a tempó anyiban változik előbb éred el ugyanazt a sebességet. Átvered az órát ami arányában fog csalni tehát amikor 50et mutat az csak40valamennyi 100nál 90valamennyi stb gyárilag is csalnak igy is úgy is de ugy csak többet fog a haveré amit most por fed 246 ot gurult 600as túra moci többre vágysz r6-r1 javítsatok bátran ha tévedek tanulni sosem szégyen aztmondom tégy rá egy gps-t aztán nézd meg azzal mit mutat.
Amugy mi ujság kotyog valakinek még a gépe az enyémen kivül Köszi a service manuált sokat segít most bontom épp szét a vasat
remélem holnap nem esik, egy picit elővenném járatni, aztan ha ilyen hidegek lesznek ki is veszem az aksit
patent lett
mi híja
tuti valamelyik este felhegesztek egy közép sztendert!mondom felhegeszteM! SOHA le nem szeded
és nálam nem mozog
és akkor van egy kemény fejü gyerek itt a forumon(Akos)
aki szerint nem ér ennyit a közép sztender, mert ezeket mind ugy a legkönyebb ellenőrizni ha középsztenderen van a paripa
Amugy mi ujság kotyog valakinek még a gépe az enyémen kivül Köszi a service manuált sokat segít most bontom épp szét a vasat