Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van, de hozzánk még nem próbáltak betörni soha. Mindíg van valaki itthon napközben, éjjel meg csak felébrednék a zajra. Ajtó belülről van zárva, kintről nem látható, hogy hogyan. Egyébként azelőtt csak télen volt itt a gép, nyáron a kocsi mögött tartottam. Elvihették volna ezelőtt is, az első ajtón át. De ebbe inkább bele se gondolok
Télire ki szoktad venni az akkut Nekem a töltőhöz van kivezetve faszányos, a töltőhöz kapható csati. Azon keresztül lehet tölteni.
Nekem ezzel annyi a bajom, hogy így könnyebben el lopható a motorod. Ha jól látom, akkor az ajtó nélküli megoldásnál az autó legalább védte a motort, de így csak az ajtón kell kivonszolni. (ne legyen így!) Nemtudom milyen környéken laksz, de ma már mindenre figyelni kell Mo.-on. (Sok ingyenélő rétinégerek miatt)
Mosásnál belocsoltam a motorhoz is. Nem ázott be semmi, remélem! Holnap én is szeretnék menni vele, nem szeretem mosás után vizesen elrakni a gépet, jobb azt megszárítani egy gurulással!
jah még egy bukócsövet szerválj rá! érdemes ha debasz van
gondolom olyan munka helye van, ahol megengedheti, vagy ő a cég vezető,,, jo neki
Ma délelőtt voltam RMC-ben, vettem egy fasza kesztyűt. Beszélgettem egy hölggyel, 31000 kilcsit teker a gépébe egy év alatt. Az már igen derék, nem?
csili vili mindkettő

remélem holnap nem esik, egy picit elővenném járatni, aztan ha ilyen hidegek lesznek ki is veszem az aksit
Köszike! Igen ma lemostam autót, motort. Sajna igencsak téglaporos lett az udvaron mindkettő.
nah gratulálok ! jol sikerült , és a motor is le van takaritva szépen
patent lett
Íme az új helyén a vas. Lehet fikázni, de ne Karu fullos műhelyéhez hasonlítsátok!
és te befalaztad már magad teljesen .
mi híja
néha annak is kell lenni, különben nem ért a gyerek a szép szóbol .
Kemény vagy Talmácska!
összeverlek a segédvázammal baszki ,
tuti valamelyik este felhegesztek egy közép sztendert!mondom felhegeszteM! SOHA le nem szeded
egyszerűen csúnya,és végképp nem illik a motorhoz...hagyjál!
akkor lehet hogy nálam van a hiba mindegy el nem kapkodom megkérdem szervizben is mit szólnak hozzá, hogy ez ilyen de szerintem sem jó. De a közép sztenderhez annyit nagyban megkönnyíti a karbantartást minden irányból szerintem
én a motoron rendszeresen ellenőrzöm ezeket a dolgokat( lengővilla, elsőtelo,kormánycsapágy ) jol megrángatom és kész
és nálam nem mozog

és akkor van egy kemény fejü gyerek itt a forumon(Akos)
aki szerint nem ér ennyit a közép sztender, mert ezeket mind ugy a legkönyebb ellenőrizni ha középsztenderen van a paripa
a Könyv szerint a villa végénél mozoghat jobbra balra 1mm-t no most nekem kb annyit mozog de kurvára bosszant szét még nem szedtem mert gondolkodunk, hogy mi a fasz. arra gondolok ,hogy nem e a szélső két távtartó van megkopva, de már a régi mocimhoz is irja ezt a service manuálja. kacsintson rá már aki tud Hogy középállványon kotyog e még valakinek
hol vagy Jim , éledezel ,
az tény hogy a kisebb fogaskerékkel elöl, sokkal könyebben kipörgi a végét,,,
annak nem szabad kotyognia, de kiváncsi leszek mi a probléma (vagy inkább mi okozta) ha szét szedted
kissebb lánckerék Ugyanazon a fordulaton többet pörög az órád onnan veszi a jelet a tempó anyiban változik előbb éred el ugyanazt a sebességet. Átvered az órát ami arányában fog csalni tehát amikor 50et mutat az csak40valamennyi 100nál 90valamennyi stb gyárilag is csalnak igy is úgy is de ugy csak többet fog a haveré amit most por fed 246 ot gurult 600as túra moci többre vágysz r6-r1 javítsatok bátran ha tévedek tanulni sosem szégyen aztmondom tégy rá egy gps-t aztán nézd meg azzal mit mutat.


Amugy mi ujság kotyog valakinek még a gépe az enyémen kivül Köszi a service manuált sokat segít most bontom épp szét a vasat
értem, és ez a sebességmérő csalása, vagy ennyivel jobban kisebb fogaskerékkel?
Az enyém 240-et megy. De mióta kisebb az első l.kerék 265-öt! Na ezért látod a vidiken......