ŐŐŐŐŐŐŐŐŐő...?
jim-x merreis voltunk?
Esztergomnál ki, útbaejtettük Letkést, és valahol Hontnákl jöttünk vissza.
De majd Jim-x bővebben leírja.
A lényeg, hogy valóban baromi szép helyeken voltunk.
gyakorlatilag, mintha a Mátrában motoroztunk volna, csak jó utakon, kevés autóval, .
Üdv!
Valóban nagyon jó volt a Szlovák kiruccanás. Ezeknek a Bregyóknak mekkora szerencséjük van: gyönyörű helyek, gyönyörű hegyek, jó minőségű aszfalt.
érdekes, nálunk miért nincs mindenhol ilyen aszfalt...?
Köszi mégegyszer Jim-x nek, hogy eljött, remélem sokat gurulunk még.
Így van, ez így csak fél munka, de ez is van kiszámlázva is. Ezzel egyet lehet érteni, meg nem is. De ahhoz képest, hogy milyen pakurává öregedet folyadékokkal lehet találkozni, azt inkább nem kommentálom.
Azt a műveltetett, amit leírtál az Kb másfél óra.
Azért mondjuk arra kíváncsi vagyok, hogy ha ennyire ragaszkodsz a precíz karban tartáshoz, akkor teljesen természetes, hogy 4 évente az összes gumi alkatrészt is cserélni fogod a fékrendszerben, ugye. Szerintem az országban nincs olyan ember, aki ezt megteszi.
tudom, én 18 átol nyaralok és 25re tervezem hringet
de egy füles szerint valami alpok adria versenyzők is lesznek . attol függ hányan, lehet nem jol mutatnék köztük
Kedden kimegyek 17-19ig, de csak nézelődni. Elég volt most a nagy hajtásból 1 darabig + kellene egy R-es motor, hogy jót lehessen ringezni. Mansell + sikán kijáratot kivéve lent van mindenhol a lábtartóm, jobboldaliba már csavar sincs, majdnem gumitaposóig van kopva... Pár centi és leérne a dob is, nem kockáztatom, hogy kielemelje a motort alólam. Jó idő lesz, ha tudsz gyere ki, most legalább tudunk majd dumálni, nem úgy mint a múltkori esőáztatta Merszen.
Sziasztok!
Megtudja mondani nekem Valaki, hogy a szervízkönyv a láncfeszesség beállítására a fejidomos változatra más beállítási értéket ad-e meg, mint az n-es modellnél? Az s-eseket gondolom középtámaszra felhúzva kell nézni, az n-esnél pedig oldaltámaszon írja. Köszi!
Kérdésem lenne hogyan távolitod el a régi fékolajat ha nem nyomod vissza teljesen a féknyergeken a dugattyukat hogy cseréled ki fél ora alatt?
Amit te csinálsz az csak fél munka igy.
Ahoz hogy letakaritsam a dugattyukat először kinyomom kb 5 mm majd letisztitom fémtisztára majd vissza nyomom teljesen koppanásig igy nem marad benne régi olaj.
Ezek a dolgok időigényesek de megéri a fáradságot.
Persze nemis fél óra.
Most értem haza nemrég! Lecseréltük az első hátsó fékolajat 5.1-re! Meglett olyan 2,5-3 óra alatt!
Kozmax még te mondtad, hogy fél óra nálatok, nem tudom, hogy csinljátok...
hát nálam volt egy manusz nézni a motort... felhívott vasárnap reggel 8-kor, hogy jöhet e megnézni (persze szombat bulinap volt és hajnal 4 körül értem haza)... megjött a manusz a családjával, az asszony megjegyezte, hogy ez nem olyan mint amilyen motorokat néztek... ekkor mondta, hogy ja mert azok MT03-ak voltak (ez már gyanús volt) aztán meg sem nézte a motort csak állt mellette, hogy akkor ő most kipróbálná... mondtam neki, hogy ha itt a lóvé akkor beszélhetünk róla max.... aztán mondta, hogy oké igaziból úgyis az ár az érdekes, ő nem ad többet 900-nál, mondtam neki, hogy viszlát... hihetetlen manuszok vannak.
jim-x merreis voltunk?
Esztergomnál ki, útbaejtettük Letkést, és valahol Hontnákl jöttünk vissza.
De majd Jim-x bővebben leírja.
A lényeg, hogy valóban baromi szép helyeken voltunk.
gyakorlatilag, mintha a Mátrában motoroztunk volna, csak jó utakon, kevés autóval, .