talán bontókat kéne inkább megkörnyékezni!
és mivel betévettél ide a fazeres topicba ahol csak jó fej emberek vannak . , belinkelek egy oldalt ahol jó pár bontó össze van gyüjtve! fz6.uw.hu
hátha segít
ez így kompletten nagyon nagy segítség, köszönöm. az "olaszból behozott" dolgot konkrétan arra a szürke példányra értetted amit kinéztem? mégegyszer köszi.
Kedves power of xjr,
a fazerrel kapcsolatban csak annyi, hogy olaszból behozott motor innentől kezdve sem az évjáratban sem a kilóméterben nem lehetsz biztos. Jelenleg én is éppen egy FZS1000 vásárlásban vagyok de úgy néz ki megtaláltam a megfelelőt. Csak néhány tanács a vételhez, nézd meg az alsó villahídat ahol felütközik a váznyakhoz hogy meg van e nyomódva a váznyak vagy sem ebből lehet következtetni, hogy bukott-e ilettve mekkorát. Ellenőrizd a csavarokat mindenhol, hogy hol lett megbontva a gép. Nézd meg a féktárcsának van e válla, ennyi km-nél nem lehetne. Ellenőrizd, hogy a gyári lánc van e rajta ebből is következtethetsz a megtett km-re. Tegyél vele próbakört s menet közben engedd el a kormányt ha elhúz valamerre azt hagyd ott. Húzasd meg az első 3 fokozatot több alkalommal is ellenőrizd hogy kidobja e valamelyiket. Nézd meg futóművet, hogy mennyire csavargatták. Első hátsó kerék évjárata egyforma legyen. Nézd meg a fejidomot, hogy nem áll e csálén. Olajfolyások, karcok, idomok mögé benyúlni benézni, blokkhang. Hirtelen ennyi jutott eszembe remélem mondtam valami újat.
Sok sikert.
és mivel betévettél ide a fazeres topicba ahol csak jó fej emberek vannak . , belinkelek egy oldalt ahol jó pár bontó össze van gyüjtve!
fz6.uw.hu
hátha segít