azért kicsit különböző a két gumi M3 az KARU nak van fent, ha jol tudom 10ezret kibír, de majd kijavit ha rosszul mondom
pályahasználat annyira nem röviditi meg a élettartamát, ott inkább az oldala kopik, ami nem is árt mert az utcán elégé könnyen kikockásodik
Még nem voltam pályán, de ott legalább ki lehetne használni egy kicsit. Köszönöm a tapasztalatokat.
Most bt 020-van. De lehet a következő metzeler sportec m3 lesz.
Mivel 8000 alatt nem nagyon húz a kicsike, ha lendületesen akarsz motorozni, akkor 7-8000-nél nyugodtan visszakapcsolhatsz. A váltó bírni fogja. 14-nél kezdődik a piros...
A BT-012 elvileg minden gumi kétkomponensű, legalábbis a Motorrevü szerint: BT-021 Motorrevü teszt
Én mentem vele a HRingen egy pár kört, semmi baja nem lett, bár igaz, hogy nagyon lassan, mert alig fél éves volt a motorom (meg a jogsim is... )
http://www.sportmotor.hu/teszt...