Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen tartanak tavaly ott voltam meg a zakar túrán is király volt mind kettö
2005-ös 98LE. Akkor még nem volt 78-as meg S2.
Egyáltalán nem volt az gyengus. Alul nem ment, az biztos, de 8000 fölött aztán elszabadult a pokol. Én nagyon élveztem, hogy pörgős és hogy kell is pörgetni, és kapcsolgatni. Egyszer, még az elején, a lámpánál ott akartam hagyni valakit, de harmadikban 50 körül a lámpa váltott és csúnyán alul maradtam. A következő lámpánál visszatettem 2-be, kuplung ki és húzzad. Na akkor egykerekeztem másodjára: először és utoljára! (na jó majd talán még adok neki esélyt, de sokkal óvatosabban, mert akkor teleszaladt a guminaci )
Eleinte picit furcsa volt még, hogy a gázelvételre és az az utáni gázadásra kicsit idegesen reagál, de aztán mexoktam, hogy egyel magasabb sebességben kanyarodok és húzom neki, nem veszem el a gázt (úgyse megy 8000-ig... ).
/még mielőtt valaki beszólna, nem gondolom, hogy ettől fogyasztott volna többet, mint amit itt sokan leírnak. /
A fékét imádtam, de erről már írtam korábban, kényelmes volt, a Michelin Pilot Road 2 gumikkal meg egyszerűen fantasztikus volt a Mátrában kanyarogni.
Szóval nagy élmény volt, rajta tanultam meg újra motorozni. Remélem az FZ1 még sokkal nagyobb lesz.
azt mondják elég gyengusz az a motor,,, milyen volt amugy?
Tök fekete N-es. Igen kinn voltam, de későn értem ki, sokat álltam sorba és csak a késő délutáni csoporttal tudtam egyet menni. Meg előtte egy MT03-mal, de az nem volt akkora élmény...
ceglédieket azért szeretem mert ők tartanak az euroringen is
én cegléden elsökézböl megtudom hogy mikor lesz nyiltnap akkor itt közzé teszem
neked milyen fazered volt előtte s es vagy n es? tavaly kint voltál?
lesz! lennie kell
Miből gondolod, hogy lesz idén? Recesszió van. Minden vonalon!
ja, de az eurorong is több mint 100 kilcsi
szia

mikor lehet megtudni hogy mikor lesznek nyiltnapok idén mármint yamaha nyiltnap
Nekem meg az a bevett gyakorlat, hogy, mindig teletankolom és a napi számlálót nullázom tankoláskor, ha esetleg beszarna a benzinkijelző, ne érjen meglepetés (ezért állat a Yamaha, hogy 2 van, így tudom a lánckenési időt is mérni a másikkal ). Nem mondom, hogy minden tankoláskor, de elég gyakran rászánom azt a 2 mp-et, hogy elosszam a tankolt litert és a megtett km-t.
Akkor lehet, hogy szarul vezetek ÉS mindig átqrnak a kútnál...
Rendben 6.8 akkor volt az FZ6-tal, mikor áprilisban kinn voltam a Hunagroringen a nyílt napon és mentem a pályán saját motorral is. De 6 alatti fogyasztást akkor se soxor számoltam... Mind1, túlbeszéltük, szerintem.

(Az autókban meg írja a fedélzeti computer...)
Inkább nem mérd meg. nehogy rosszul légy....
főleg amikor ringre jösz mi? vagy 400 kmert letekersz
Nekem foglalkozási ártalom a fogymérés ezért sokszor kiszámolom, egy osztás és kész. Ettől függetlenül abszolut nem úgy vezetek, hogy minél kevesebb legyen főleg motoron. Tgk-n igen, ott fontos mert 100km többezer függ a vezetési stílustól és a kannák mohóságától amibe a kollégák engedik. Negyon meglepődtem mert nem erre számítottam, hogy egy sor4 ennyivel kevesebbet eszik mint a V2. Az SV1000 7 alá nem nagyon ment és a mostani gépemmel sem megyek lassabban, csak nem kell annyira húzni a gázt hozzá.
Mi az, hogy azzal telik a túrázás? Általában naponta 2xs kell tankolni, 350+ megtett km útán...
Akkor egyébként is pihen pár percet az ember ráér közben kiszámolni...
ezt sosem értettem, nektek azzal telik a túrázás, hogy számolgatjátok a fogyasztást? emlékszem én mikor elöszőr mentem nyaralni öcsém stilojával amiben ugye már volt fogyasztásmérő meg ilyesmi, akkor akartam mindig lejjebbb meg lejjebb faragni a fogyasztást. de állítom, ha csak úgy vezetsz, mindig többet fog enni... namármost egy fz1 el sosem fogsz tudni úgy menni, hogy figyelsz a fordulatszámra, meg hogy akkor inkább lassabban megyek, meg majd nem gyorsulok úgy meg ilyenek, mert ha igen, venni kell egy négyütemű robogót és ugyanazt produkálja sokkal kevesebb üzemanyagból... szerintem
én elég sokat megyek pályán is és közúton is, de fogalmam sincs mennyit eszik, majd egyszer megmérem én is
Egyedül végül lement 4.5-re. 2 személlyel, csomaggal csak 4.7-ig tudtam levinni. Tempósabb osztrák haladásnál is 5 alatt maradt.
Szia!

Olvasgatva a fórumot szemet szúrt ez a gép. Erősen gondolkodom egy Fazer vételén, és a tiéd tetszik. Még mindig eladó? Lenne pár kérdésem róla.
Mikori, mennyit eszik, pályázni jártál-e vele, mennyi a km benne, műszakija meddig érvényes és volt-e törve esetleg? Milyenek a gumik rajta, friss vagy csereérett? És persze az ára!
Várom válaszod!

Üdv, Kovács Zoltán
nekem is csak hosszú távon (túrán) jött ki annyira a fogyasztás... amúgy meg nem mérem... mindig elrakom a blokkot tankolásnál, de aztán elfelejtem a számlálót stb....
sógor vasa... végülis voltak rajta dolgok amiket csinálni kellett, de amúgy nyugodtan mondhatjuk, hogy életet mentett... vezettem én is diesel Berlingokat még 5-6 éve (HDi-t is meg simát is) és annyira nem mondanám sz*rnak... nade ízlések és pofonok
Mondjuk FZ6-nak az a 6.8... . Én is hasonló adatokat tapasztaltam a motoron, mint Raido, 5.5 körül... Lehet tényleg szarul vezetsz ,
"Mennyit enne, ha kihasználnád a teljesítményének a 70-80-90%-át? Akkor egy tanknyi benzin elég lenne 100km-re? "
Szerintem igen, de valaki olyat kellene erről megkérdezni, aki pályázik rengeteget.

Úgy látom, csak velem van baj fogyasztásilag. Szarul vezetek, nincs mese...
Csak dízel Citroen Berlingot ne vegyél. Ennél rosszabb autót el sem tudnál képzelni, kidobott pénz.
"Rossz autókat választasz."

Sajnos ott még nem tartok, hogy én válasszam ki az autókat.
De dolgozom rajta...

(De az 1.4-es Focuson könnyűfémfelni az volt. )