Szerintem a ráz az túlzás, talán enyhe vibráció érződik a lábtartón, de az is csak az egyiken és csak egy nagyon rövid ideig! Szerintem egyáltalán nem zavaró, sőt észre sem veszed!
Sziasztok!
Először is köszönöm a reakciókat! Próbálok megválaszolni mindent amit kérdeztek.
Nos a bank felé kicsengettem a lovét. ott tiszta vagyok, ezért kaptam meg az okmányokat. A kötelezőmet még tavaly felmondtam november végén, voltam az önkormányzatnál is hogy kivonassam fél évre ideiglenesen a forgalomból, mondván hogy amíg bármi kiderül nem fizetek rá feleslegesen. Eközben ( amit tegnap csekkoltam épp ) a műszakim áprilisban lejárt, ettől függetlenül az önkormányzat valamikor kora ősszel kiküldött egy súlyadóról szóló csekket ( fél éves ) amire köteleztek hogy fizessem be. Azóta semmiféle tájékoztatást nem kapok senkitől, az elkövető sajna MÁV-nál volt biztosítva és ugye ez a része erősen úszik, hogy mi is lesz majd. Van egy kurvajó vádiratom, ami kimondja az elkövető bűnösségét és elmarasztalását, ezt a MÁV el is fogadta, de aszmondták, hogy nem tudnak infót adni hogy mikor lesz ebből a szarból valami. tehát a motor nálam, papírok nálam, lehet hogy lenne kontaktom aki megjavítaná a vázbalhét ( nem nagy ügy, a segédváz bekötés tört ki a fővázból csak sajna az alvázszámozott oldalon..próbálok fotót csatolni..) , de így nem tudom van-e értelme?
Köszönöm mégegyszer a segítségetek!
szerintem jobban jársz ha biztositotol felkapod a pénzt, bár hiteles moci esetén nem tudom,,,,
a motort meg eladod alkatészenként vagy egyben valkinek,
mert ha kicsengec 100 e ft ot hogy csak visszaállisd forgalomba, igy is ugy is rajtamarad a pecsét hogy totálkáros volt, és ugy meg nehéz eladni,,, sőt, inkább ugy mondanám épp elméjű ember nem veszi meg
Ha müszaki totálkáros akkor úgy tudom, hogy nem helyezhető üzembe. Gondolom a vázon kivül ,még elég sok minden megsérült.
Müszaki totálkár esetén ,a biztositó köteles jelenteni azonnal az önkormányzat felé ezt. Az intézkedik a jármű forgalomból való kivonásáról. Ezt újra csak szigoritott vizsgával lehet aminek a díja közel 100 ezer forint, autoknál még több.
Ebben az esetben viszont nem nagyon értem, hogy mit keresnek Nálad a papirok.
Semelyik gyártó nem engedélyez semmilyen javitást a vázon.
Gazdasági totálkár esetén pedig, csak a biztositonak nem éri meg javitani a jáművet. A kárkori érték 50% vagy 80%-ig. Attól függ, hogy felelőségi, vagy cascos kárról beszélünk. Így ezen dolgok ismeretének hiányában elég nehéz megmondani hogy mit kellene tenni.
Üdv mindenki. 2007-es FZ6 S2 Fazert szeretnék venni. Úgy hallottam 5 és 7 ezer között ráz, vibrál a gép. Tényleg így van? Válaszoljatok légyszives, minél bővebben leírva a problémát. Köszi Norgee
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok a fórum szakavatott olvasóihoz akik jártasak hasonló kérdésekben:
motoromon enyhe váztörés van amit próbálok orvosolni, azonban a fő problémám az, hogy a kárszakértő műszaki totálkárra értékelte a motorom. A bnkhitelt rendeztem, nálam a törzskönyv, a forgalmi. Kérdezem én:
Ha sikerül megcsináltatnom a verdát, akkor vissza mehet-e forgalomba, kaphat-e műszakit?
Mi ilyenkor a helyzet? ki tud róla, s milyen módon hogy a motor műszaki totálkár, s ki az a hatóság aki ezért felelős és mik a lehetőségek?
Válaszotok, hozzászólásotok előre is köszönöm!
Erre az alkatrészre, volt visszahíváa. Elöször is azt kellene tisztázni, hogy beleesik-e? Ezt alvázszámból meg kell tudni mondani egy márkakereskedőnek, sőt még azt is hogy megcsinálták már, vagy nem.
Személyesen itt tudok segiteni.
Sziasztok!Fazerem/fz6/meleg motornál gyakran leállást produkál.TPS-szenzor hibája is lehet ami 50EFt.Ha tud valaki olcsóbb megoldást ,vagy korrekt hozzáértő szerelőt az értesítsen.
Köszi Nektek ! juzoli
juzoli@freemail.hu
20-597-6602
Nekem S2-őm van! ÉS ELADÓ!
Szerintem a ráz az túlzás, talán enyhe vibráció érződik a lábtartón, de az is csak az egyiken és csak egy nagyon rövid ideig! Szerintem egyáltalán nem zavaró, sőt észre sem veszed!