Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia Oli!

fazer tura után kérdeztem a Bajai bontott, ott tuti van, mondjuk neked jobb lenne valami közelebbi,
nah srácok én ezeket gyüjtöttem össze annak idején,,, remélem az elérhetőségek nem változtak :

- jánoshalma: 6440 Kápolna utca 75. Tel.: 77/402-539 Mobilszám: 30/9643-532

- Lakihegy Motorbontó: 2310 Lakihegy, Rádió u 51/ b Tel: 06/24/475-383 06204679508

- Motorkerékpárbontó Majosháza: Tel: 06-24-486129

REAL- MOTORCENTRUM: Celldömölk, Akác utca 44. Mobil: 06 70 / 334 88 79

Habi és Habi Motorkerékpárbontó: Bp., Védgát u.43. Tel: (06-1) 425-7426

- Moto Parts motorbontó: 5600 Békéscsaba, Bartók Béla u. 66. Tel: 30/943-1360

- Polgárdi Motorbontó: 8154Balatoni u. 17. Tel: 20/945-0610

Motorbontó: 1142 Bp., Tengerszem u. 15. Tel: 20/976-0763

Twin Motor: 7122 Kakasd, Ifjúság útja 538. Tel: 74/431-269 9629446

- JAPÁN MOTORBONTÓ: Bp, XX. Ker. Jókai Mór u.45. Tel: 06 20 425 63 33 06 20 923 80 57

Tarjáni Motorbontó: Tel: 34/572-032

- Vértestolna Motorbontó: 1211 Budapest Védgát u.43. Tel: 20/910-4524

Alsónémedi motorbontó: Tel: 0620-317-1262


- Burmi Motor, használt alkatrész raktára: Tel: 30/ 9510644

Baja 70/500-8881, 20/339-3509
Sotto, Peti!
Ha már úgyis bontóban érdeklődtök, akkor nem kérdeznétek meg, hogy van e gyári Fazer dob valahol, és mennyiért?
Köszi-köszi
Köszi!
Neadd fel szerintem nemsokára gurulóképessé teszed.
Gratula az új vashoz! Leld benne sok örömöd!
Most kicsit irigykedek, mert nekem is ilyen van csak még nem járó- illetve gurulóképes.
Köszi Peter!
Haveroktól kaptam ma egy csomó címet meg telefonszámot, úgyhogy jövő héten nem fogok unatkozni.
A motor jelenleg egy havernál pihen garázsban, csak el kéne hoznom, mert neki is kell a hely. Ha meglesz a féktárcsa elvileg hazatudok vele jönni, az apróbb simításokat meg majd itthon elvégzem télen.
Az újj vasam! Nekem tuti!
Köszönöm a segítséget!
BAjaiban kérdezted? meg pesten is van valami, majd körbelesek mert annak idején összegyüjtöttem a bontokat, és majd ha megtalálom elküldöm,,,
amugy meg szerintem ne kapkoddel mert nem olcso dolog, tavaszig meg van időd,,
N-es láma teleszemeteli a fórumokat a hülyeségeivel, amikor a szükséges alkatrészekre vadászik...
S-es láma izlésficamos ... N-es szegény meg sajnos/nem sajnos nem új motort vesz így viszonylag kevésbé érdekli egy olyan dolog a motoron amit tizen párezer HUF-ért meg lehet venni rá
pisz és nézzétek a futamot
Ahol eddig kérdeztem, nem volt...
Bontokban kérdezted már?
cask arra figyeljetek ,ha postán rendelitek hogy a sztender összes részét elküldjék mert azok a lámák tavaly ilyenkor maga az állvány részt küldték rugoval, nah mondom fasza de hogy tegyem fel?! mivel egy kötőelemet basztak elküldeni, és egyfolytában a nyakukra kellett járni hogy küldjék már el
középsztenderrel jobban jártok, jah és 5e ft, plusz ha igényesen akarod felteni akokr le is festeted
S-es láma előre gondolkodik ,és olyan motort vesz ,aminek van középsztendere!
És nem barkácsol!
S-es láma reméljük nem esik akkorát, hogy darabokba kelljen kiárulni a motorját.
N-es láma se esen!
Sziasztok!
Tud valaki eladó gyári féktárcsát (baloldali) FZ6S-re előre ?
Még szeptemberben estünk SirToma-val és nekem sajnos az első felnim tört és a baloldali féktárcsa részben elhajolt.
Csütörtökön sikerült szereznem felnit, a márkakereskedésekben kiajánlott ár 25%-ért(igaz, utaztam érte 330km-ert, de nekem még így is megérte ). Féktárcsát viszont nemigen találok. Gondolom, ha jobboldalon fennhagyom a gyári tárcsát, baloldalra is gyárit kéne raknom tehát ne keverjem a különböző tárcsákat.
A jobboldali tárcsában 6500km van és hibátlan állapotban van, nem szívesen válnék meg tőle....
Középtámasszal jobban jársz pláne a túrák során...
Nekem idényben csak az autóm mögött fér el a motor, ott is csak úgy, hogy minél előrébb legyen csak letámasztom oldalra. Csak a lánc kenésekor jönne jól a középtámasz. Télire a kocsi előtt lesz elhelyezve. Én is azon vacilálok, hogy vegyek rá középtámaszt, vagy inkább emelőt?...
Pedig először Te is emelőt akartál venni...
Ugye mennyivel jobb a középállvány?!
nem röhög...
sok láma S-es ( ) amikor összetöri a motort (reméljük magukat nem) akkor a középtámasz bezony ált. sértetlen marad... azt kell megvenni olcsó pénzért és felaplikálni a gépre... amúgy lehet venni utángyártottban is, de az kicsit drágább szokott lenni (pl. nagyvas.hu-nál van sw-motech aszem ÉS LEHET A GIVI IS GYÁRT MEG VALAKI AZOKKAL IS FOGLALKOZIK )
...
én középsztendert használok
Sziasztok!
Hogyan rakjátok le télire a vasat? Motoremelőt használtok, vagy csak simán oldaltámaszt? Vajon az N-esekre miért nem szereltek középtámaszt?
Egy pár észre vétel:
1.Abból induljunk ki, hogy a motor a baleset előtt hibátlan állapotban volt. Ha kiegyengeted, meg müanyaghegeszteted, fényezteted akkor az nem fogja elérni a baleset elötti állapotott soha! Ha probáltál ilyet akkor te is tudod.
2. Vegyünk egy példát: 1millióforintos biztositós javitásnál, Kb 3-4 óra munkadíjat számolnak fel. Magyarul 15-20ezer forint. Tényleg jó nagy lehuzás
3.Az alkatrészt pedig az összes márkakereskedő egy helyről rendeli. Az árat max. az befolyásolhatja, hogy hány % -ról hajlandó lemondani a haszonkulcsából. Hallottam olyant, hogy lemondott az egészről. Csak kiváncsi lennék az ilyen mondjuk miből ad fizetést a hónap végén?
Ami el lett végezve, azt. Ez így korekt, mind két fél részére.