Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Újra kipufogó ügyben írok!
Mondtátok, hogy érdemes a gyári dobot átalakíttatni és azt szeretném megkérdezni, hogy tud-e valaki ajánlani valakit, nyíregyháza-debrecen környékén, aki ezt szakszarűen meg tudja csinálni?!
Esetleg valamilyen más ötletet, tanácsot is szivesen fogadok!
Köszöntem előre is!
Hello!

153cm a villa végén lévő müanyag végéig!
Próbáltam a legrövidebb távolságon mérni :)

Sok sikert!
Van egy sérűlt motor, és le szeretném ellenőrizni hogy nem sérűlt-e a váz, nem-e lett esetleg rövidebb.
sajnos én a motoromtol 150km re vagyok. szoval nem tudom megnézni
de minek kell az neked?
Sziasztok!
Valaki légyszí segítsen !
Kellene nekem egy Fz6-s tengelytávja. Nem amit a gyár megad, hanem úgy kellene megmérni hogy az első kerék tengelyközéptől a hátsó lengővilla végéig.
Előre is köszönöm!
Bakker!Nem ezt íííííííírtam! Belelátni, egy motorba se lehet. Halgathatod, kipróbálhatod, de hogy mi van benne azt csak a generál jav.-nál tudod meg. Drága a tanulópénz.A Km-úgy állítod, ahogy akarod. Belefutottam egy motorgenerálba a kocsimmal,(az én hibám volt) Cimborám első kérdése az volt: Eladásra, vagy további használatra sztánom-e a verdát. Megtartottam.
Húú az elöbb egy eltévedt ezeréves regisztációmról iratm
..bebuktam..
Szóval szólj ha van leirás, köszi!

Ma gurulok egyett lehet Sárvár felé megyek... csak süssön ki a nap!

George
Hello Tiki!

Nekem nincs de szólj ha találtál valahol!
Látom neked is a legeslegszebb FZ6od van.. fekete-fekete :)

George
Sziasztok
Nem tudna nekem segíteni valaki,hogy hol találok a neten magyar kezelési könyvet az
FZ6N mocimhoz.
Sajnos csak angolt találtam.
Előre is köszi
Karu rohadtul gyanús is ha meglátnék egy olyan szénné suvickolt motort mint az övé biztos arra gondolnék, hogy már annyit törölgette, hogy kétszer elsikálta a motort és újat kell majd mindenből venni mert annyire alkopott az enyémen meg ha meglátják a védő bogárréteget akkor tudják, hogy gondos gazda voltam és nem hagyom oxidálódni a motort
Mikor még garanciás volt a motor én is szervízbe hordtam, természetesen. Nyíregyházára vagy Miskolcra. Castrol R4-est kértem bele mindig. Így egy olajcsere belekerült nekem kb. 22 ezer ft-ba. 4400 ft volt az olaj, most ugyan ezt megveszem 2600 ft-ért. Nincs itthon 2500 ft útiköltség, és nincs 1 óra munkadíj sem, szóval ugyan ez az olajcsere folyamat itthon 10300 ft-ba kerül. Pont felébe.
én biztos magam fogom, leereszted az olajat, van leeresztő csavar, szűrő kicsavar, nah ahhoz kell majd venni egy spec szerszámot, és kész is vagy, és megsporolsz magadnak hogy a szerviz felszámoljon munkadijat meg ilyeneket, meghát ha te veszed az olajat akkor nem kötnek a yamalube hoz
manapság azt hazudnak a szervizkönybe amit akarnak, mondjuk én amikor megvettem meg se néztem,
Akkor azt mondjátok, ha lejárt a garancia, akkor cseréljem én az olajat?
ebben teljesen igazad van! egy kézfogás manapság semmit se ér, ugy a képedbe hazudnak ,hogy a szemük se rebben meg, vagy valami belül a lelkében,,, semmi, mulkor volt egy példa ugy eladtak egy embernek egy motort úgy ,hogy egy darabja se volt eredeti,,, mondjuk az ember is elbaltázta mert egy szakival kell menni használt motort venni,
de legjobb! amikor elmegy az ember egy uj autot venni! ÉS EGY 0KM ERES TÖRÖTT AUTOTT VESZ MEG.

visszatérve, én is csak addig hordom/ most már cask hordtam yamaha szervizbe míg garis volt,,, állitom tőlem jobbat kap mint ott
Bocsánat. Lehet, hogy messzire mentem, de elmúlt az a világ, amikor az adott, szó, egy kézfogás elegendő garancia volt mindenre.
Karu! Nem erről van szó.Az a világ elmúlt amiben felnőttűnk.Nagyon sokszor, megkockáztatom, az esetek többségében,fontos a papír. Abban a világban amiben élünk, hogy mindig mindenkor, minden területen, átb...nak, sok embernek kapaszkodót jelent. Próbálnak hinni vmiben, mégha nem is igaz, de van egy kiindulási pont. Az, hogy milyen körülmények között, hogy használod a gépet, hogy milyen olajat raksz bele, az csak azon múlik, hogy Te meddig akarod használni és számodra mit jelent a Vas, mennyire becsülöd meg. Eladásnál hiába bizonygatod, hogy hogy gondoztad, minnél jobban magyarázod, annál gyanúsabbá válsz.
Garis időben te fizeted az olajat olajszűrőt légszűrőt a rezsi óra dijat akopó alkatrészeket.
Más meg úgysem megy tönkre.
Ha lejárt a gari onnan kezdve te fizetsz mindent.
Akkor ezek szerint ha van szervizkönyv nem számit hogy milyen olajjal jársz mire használod tura vagy verseny célra.
PLd hogy hogy néz ki a leömlőd vagy hogy hányszor huzattad tiltásig?
Ez igaz. Sőt, ha fődarab problémád van, még azon is mehet a vita.De mégis va esélyed, a gar. cserére.
Vigyetek be egy sérült motort a márkaszervizbe.
Ott nem foglalkoznak javitással berendelik a vadi uj alkatrészeket azt felszerelik a motorra.
Persze elkérik az árát is.
Ha el akarod adni, a szervízkönyv fontos lehet. Az esztétika? Szép lehet a menyasszony........
A két év alatt afézer nem fog tönkre menni.
A szervizkönyv ha lejárt a garancia egy forintot nem ér.
Senkit nem érdekel hogy van e vezetve.
A müszaki és esztétikai állapot sokkal lényegesebb szerintem.
Abszolút igazad van. Egy apró gond van, a garancia és az ördög nem alszik!