Nem én voltam a hibás, így nem lesz gond, remélem, tavaszig kész lesz. Nagy valószínűséggel nem totálkár, mert az eleje sérült főképp. Hallottam pár okosságot: a váz nem tud hajolni, alu öntvény dupla, csak törni tud. Ugyanígy a teló, ezek az öntvények nem ferdülnek, hanem törnek, ha olyan ütés éri. A váz nem sérült, a telók felső szárai, ha jól értettem, lesznek cserélve és a többi kütyü (műanyag cuccok, karok...stb.) Az a jó, hogy mindent cserélnek, színben jönnek a tartozékok, nincs fújás, kalapálás, hegesztés, csak csere.
Rég jártam errefelé, tánmert utolsó alkalmam egészségesen motorra ülni tavaly október előtt volt. Történt hogy aztájt egy piroson átszáguldó Honda HR-V a körúton úgy eldarált oldalról hogy csodaként éltem meg hogy túléltem egy bokatöréssel. A motoron egy bosszantó sérülés keletkezett a sok kis apró mellett: a jobb oldali ( alvázszámozott ) fővázból kitört a segédvéz rögzítő csavarja pántostól, tehát kiszakított egy darabot a fővázból. vsz a bokám is ez rendezte el. A motor nálam van s szeretnék pár infót, segítséget kérni amennyiben valaki jártas az ilyen sajnálatos esetekben. Először is a kárszakértő műszaki totálkárra értékelte a mocit, ettől függetlenül a kötelezőt kicsekkelték. Most akkó az állam nem tud arról hogy a motor járásképtelen? Más. Van-e valaki aki segítséget tud nyújtani abban, hogy valamilyen úton-módon megcsináltassam a verdát? ( Bontóból számlás váz, új alvázszám, új műszaki..stb... ?) Nagyon köszönöm ha tudtok segíteni!
Helló! Nem is arról van szó, hogy nem ismerjük az alumínium hegesztés tecnikai eszköztárát, hanem arról, hogy ez motorkerékpáraknál nem megengedett, és számos példa bizonyítja, hogy nem viccből tiltják. A gyárakban alkalmazott módszereket és eszközöket pedig elég nehéz otthon reprodukálni. A ciripelő hang a nagy szelephézag miatt van, de a legtöbb sportos Yamahának szinte új korától van egy kicsi. Az FZ1-em is 0 km-es korától ciripel, ahogy az összes R1 is amiket szerelek, de megnéztem a szelephézagokat 20000-nél, és mind határértéken belül volt. Most 33000 van benne, és még mindig semmi baja, a hang nem erősödik, szóval 40000 nél újra leellenőrzöm, aztán meglátjuk. Ha nagyon zavar, akkor lehet mérni egy hézagot. A vezérműlánc nagyon hangosan csattog, ha az ad hangot, arról egy laikus is hallja, hogy valami nagyon nem oké. Milyen motorod van, hány km-rel? Az adatlapodat nem hozza be a gépem.
sziasztok
aluhegesztésre jó a TIG, MIG, AWI, és a többi inertgázas hegesztési forma...gyári hegesztés is így készül..
egy kérdésem is lenne: ha megfelelően meleg a motor, erősödik a "ciripelő" hang..ez szelephang vagy vezérműszíj/lánc lehet? milyen szintig egészsége ez a hang?
Az az igazság, hogy tesóm már megnézte esztergán, de jó volt....
csak sajnos az a gond, hogy alul a keréknél kb 4mm-rel kiljebb van a villaszár alja és hiába forgattam a felső villaszárakat, akkor is széttart a két villaszár.. na meg lemértem ezt a két távolságot és a felső kormánykiflinél mért villaszárak távolsága 0,6mm-rel kisebb, mint az alsó.. szóval csak innen gondolom hogy az alsó kormánykifli hajolt el.. remélem nem a váz hajolt meg... és valószínű ezért húz balra a motor... amúgy én felül 252,4mm-t mértem, alul 253mm-t, esetleg valahogy meg tudnád mérni nekem?..
köszi..
ha nem te vagy a hibás akkor fizet a biztositó! de ha a vázad sérült az baj, mert azt javiteni nem lehet! szoval csere, onnan kezde meg olyan drága lesz a biztositonak hogy valami totálkárosnak veszik vagy valami ilyesmi
Ami a képen van az szerintem nem tud eljolni szerintem szedd szét ateleszkóp szárat és vizsgáld meg ujból fektesd fel egy egy egyenes lapra és görgesd mérj rá egyből kiderül a hiba.
Ha kell eszterga gépre kell tenni két csúcs között meg kell forgatni mikróval rá kell mérni.
Köszi szépen. Most azon izgulok, hogy mire értékelik a gépet. Nem szeretnék egy összebarkácsolt gépet kapni.
Nem volt bukócsó ill. gomba. Holnap megyek a szervíbe megnézni, hogy éz ki a kicsike.
Sziasztok!
Egy olyan kéréssel fordúlnék hozzátok, hogy van egy olyan gond a motorommakl, sajnos így vettem.. (de most már mindegy) hogy a motor elengedett kormánynál balra húz, reklamálni sem tudtam, mert úgy íratta a kereskedő az adásvételit, hogy a motor sérült volt, szóv al ennyit a kereskedőkről(meg én is hülye voltam).. kb50ezret költöttem a villákra, mert nem csillapított semmit, de az most jó lett, és gondoltam ezt a hibát is megpróbálom megoldani, a villák egyenesek szerencsére, de sajnos széttartanak...úgy látom, hogy az alsó kormánykifli is megsérült.. de mielött vennék, meg szeretnék róla győződni, hogy tényleg az e a rossz (80ezer forint amúgy)
Az lenne a kérésem, hogy valaki meg tudná mérni ezt a két távolságot nekem, amit a képeken küldök? nálam nem egyezik meg a kettő.. köszi szépen a segítséget előre is..
Sziasztok!
Nem sajnáltatni akarom magam és nem is szónokolni szeretnék. De vasárnap volt egy karambolom. A főútvonal és én kanyarodnék balra, de szemből az alárendelt útról érkező ezt figyelmen kívül hagyta és nekem jött.
A bal térdemet és lábszáramat kapta el az autó és már estem is. Szerencsére a térdprotektor dolgozott, így CSAK zúzódtak a dolgok. A moci eleje, oldala kampec. A lényeg kedves motorostársak ill. leendő mocisok, hogy mindig kell a ruha. Pedig, én is sokat mentem farmergatyában és sima cipőben, amikor még szép idő volt. De, ennek vége. Csak ruhában fogok ráülni, ha lesz abból a mociból valami jövőre.....
Rég jártam errefelé, tánmert utolsó alkalmam egészségesen motorra ülni tavaly október előtt volt. Történt hogy aztájt egy piroson átszáguldó Honda HR-V a körúton úgy eldarált oldalról hogy csodaként éltem meg hogy túléltem egy bokatöréssel. A motoron egy bosszantó sérülés keletkezett a sok kis apró mellett: a jobb oldali ( alvázszámozott ) fővázból kitört a segédvéz rögzítő csavarja pántostól, tehát kiszakított egy darabot a fővázból. vsz a bokám is ez rendezte el. A motor nálam van s szeretnék pár infót, segítséget kérni amennyiben valaki jártas az ilyen sajnálatos esetekben. Először is a kárszakértő műszaki totálkárra értékelte a mocit, ettől függetlenül a kötelezőt kicsekkelték. Most akkó az állam nem tud arról hogy a motor járásképtelen? Más. Van-e valaki aki segítséget tud nyújtani abban, hogy valamilyen úton-módon megcsináltassam a verdát? ( Bontóból számlás váz, új alvázszám, új műszaki..stb... ?) Nagyon köszönöm ha tudtok segíteni!
ezzel a bukogombával vetted a motort?
miért szeded így szét? miket szoktál csinálni rajt?
Itt az enyémről egy művészi fotó..:)
de azért mérd meg, ha nem gond :)
aluhegesztésre jó a TIG, MIG, AWI, és a többi inertgázas hegesztési forma...gyári hegesztés is így készül..
egy kérdésem is lenne: ha megfelelően meleg a motor, erősödik a "ciripelő" hang..ez szelephang vagy vezérműszíj/lánc lehet? milyen szintig egészsége ez a hang?
köszi
csak sajnos az a gond, hogy alul a keréknél kb 4mm-rel kiljebb van a villaszár alja és hiába forgattam a felső villaszárakat, akkor is széttart a két villaszár.. na meg lemértem ezt a két távolságot és a felső kormánykiflinél mért villaszárak távolsága 0,6mm-rel kisebb, mint az alsó.. szóval csak innen gondolom hogy az alsó kormánykifli hajolt el.. remélem nem a váz hajolt meg... és valószínű ezért húz balra a motor... amúgy én felül 252,4mm-t mértem, alul 253mm-t, esetleg valahogy meg tudnád mérni nekem?..
köszi..
Ha kell eszterga gépre kell tenni két csúcs között meg kell forgatni mikróval rá kell mérni.
Nem volt bukócsó ill. gomba. Holnap megyek a szervíbe megnézni, hogy éz ki a kicsike.
Egy olyan kéréssel fordúlnék hozzátok, hogy van egy olyan gond a motorommakl, sajnos így vettem.. (de most már mindegy) hogy a motor elengedett kormánynál balra húz, reklamálni sem tudtam, mert úgy íratta a kereskedő az adásvételit, hogy a motor sérült volt, szóv al ennyit a kereskedőkről(meg én is hülye voltam).. kb50ezret költöttem a villákra, mert nem csillapított semmit, de az most jó lett, és gondoltam ezt a hibát is megpróbálom megoldani, a villák egyenesek szerencsére, de sajnos széttartanak...úgy látom, hogy az alsó kormánykifli is megsérült.. de mielött vennék, meg szeretnék róla győződni, hogy tényleg az e a rossz (80ezer forint amúgy)
Az lenne a kérésem, hogy valaki meg tudná mérni ezt a két távolságot nekem, amit a képeken küldök? nálam nem egyezik meg a kettő.. köszi szépen a segítséget előre is..
Nem sajnáltatni akarom magam és nem is szónokolni szeretnék. De vasárnap volt egy karambolom. A főútvonal és én kanyarodnék balra, de szemből az alárendelt útról érkező ezt figyelmen kívül hagyta és nekem jött.
A bal térdemet és lábszáramat kapta el az autó és már estem is. Szerencsére a térdprotektor dolgozott, így CSAK zúzódtak a dolgok. A moci eleje, oldala kampec. A lényeg kedves motorostársak ill. leendő mocisok, hogy mindig kell a ruha. Pedig, én is sokat mentem farmergatyában és sima cipőben, amikor még szép idő volt. De, ennek vége. Csak ruhában fogok ráülni, ha lesz abból a mociból valami jövőre.....
kukába vele,