nekem volt "szerencsém" kiprobálnia gyári bukogombát,,, és joo az hidd el,
ha meg akkorát esel hogy bukogomba letörik ott marado része akkor is védi a vázat,a csuszástol,meg elnyeli a ütődést,
hát... azt nagyon meg kellene vágni azt hiszem én annyit csináltam, hogy lefújtam feketére a csövet mert rohadt hülyén nézett ki abban a mattos szürke árnyalatban ami a gyári volt
Én nem szoktam csak ugy lepattanni a dolgokrol ez igy lesz a profi a gomba az szart sem ér még Krisztiáné sem a cnc esztergált mart az is letörik onnantol kezdve nulla védelem.
bp-baja az több is kellene legyen... Szekszárd-Bp van annyi
mondjuk Bp-ről ha jössz akkor Szekszárd-Szálka és úgy a kanyar, de ha nem akarod ennyire országjárósra akkor ne gyere le
Baja-Bátaszék-Szálka-Bonyhád-Máza-Szászvár-Komló-Siko
nda-Pécs-Orfű... onnan meg valahogy a völgyhíd fele menj el... nagyon tuti kis szerpentinecske van le és fel dupla sávval... egyedül a szalagkorlát a para
ha meg akkorát esel hogy bukogomba letörik ott marado része akkor is védi a vázat,a csuszástol,meg elnyeli a ütődést,
(még avoid highway-al is több mint 140)
mondjuk Bp-ről ha jössz akkor Szekszárd-Szálka és úgy a kanyar, de ha nem akarod ennyire országjárósra akkor ne gyere le
nda-Pécs-Orfű... onnan meg valahogy a völgyhíd fele menj el... nagyon tuti kis szerpentinecske van le és fel dupla sávval... egyedül a szalagkorlát a para