Én az S2-őn már lecseréltem gyári túraplexire,7 cm-rel magasabb, sokat javult, de én csak 171 vagyok.
Az ára 23e volt .
A gívi is forgalmaz túraplexiket,nekik van magasabb is, és olcsóbb talán, de a forma nem nagyon tetszett.
A Shox is forgalmazza !
Igen ketten mentek, de Sanyi egy másik hölygyet vitt, a kistáska meg FrPeti mögött töltötte az időt az SV650-en !
Egyik lányt sem irigyeltem, de jól bírták a gyűrődést, és az élmények mindent kárpotoltak szerintem !
helo karu
tudnál nekem segíteni,hogy a motorápoláshoz-ülésbőr,műanyagok,motorolaj-mit ajánlatos használni.polírral el lehet tüntetni a fényszóról a karcokat,valamint a jobboldali visszapillantó külső műanyag része karcos-állóhelyzetben elborult állítólag-ezen lehet-e segíteni valamiképp.előre is köszönöm
haverom a 190 et döngeti majdnem, tura plexije van, és megvan vele elégedve, bár pont most akarja eladni
uhogy ha érdekel lehet jol is jársz vele! ha netán érdekel irj
Üdv mindenkinek
tegnap óta van nálam egy idomos fazer.valóban egy kiváló motor.viszont a plexi a mellkast ill a bukót célozza.ha valakinek lenne tapasztalata,a túraplexi 185cm-s embernek mennyit tudna segíteni a szélárnyékhoz?
Az én feleségemnek semmi problémája nem volt a közel 1600 km-es uton.
Sőt még biztonságosabban érezte magát.
Én viszont úgy éreztem,hogy a szerpentineken könnyebb a kanyarvétel !
Nem tudom Karu utasának milyen tapasztalatai vannak ?
Itt is egy próba a felszerelési útmutatóról .ha felkerül.
Én lecseréltem a gyári fogódzóra szerelt hátsó tartót új platnival, Givire .A gyári hátsó doboz így is jó volt.
Oldaldoboz tartók + két oldaldoboz ( 2x45l) . Shoxban -10% után 113 e volt.
A négynapos ünnepen a Horvátországi túrán fel is avattam. Nagyon jó volt, észre sem vettem hogy fent vannak.
Indulás előtt mérlegelés: oldaldobozok összsúly 9,8kg/db + hátsó 8,9kg.
A felszereléssel viszont megszenvedtem, az olasz pontatlanság miatt. Az ovális csavarlukakat tovább kellett bővíteni cc 2mm-rel mert különben nem tudtam volna feltenni!
De a végeredmény nagyon jó !
Az ára 23e volt .
A gívi is forgalmaz túraplexiket,nekik van magasabb is, és olcsóbb talán, de a forma nem nagyon tetszett.
A Shox is forgalmazza !
Egyik lányt sem irigyeltem, de jól bírták a gyűrődést, és az élmények mindent kárpotoltak szerintem !
tudnál nekem segíteni,hogy a motorápoláshoz-ülésbőr,műanyagok,motorolaj-mit ajánlatos használni.polírral el lehet tüntetni a fényszóról a karcokat,valamint a jobboldali visszapillantó külső műanyag része karcos-állóhelyzetben elborult állítólag-ezen lehet-e segíteni valamiképp.előre is köszönöm
haverom a 190 et döngeti majdnem, tura plexije van, és megvan vele elégedve, bár pont most akarja eladni
uhogy ha érdekel lehet jol is jársz vele! ha netán érdekel irj
tegnap óta van nálam egy idomos fazer.valóban egy kiváló motor.viszont a plexi a mellkast ill a bukót célozza.ha valakinek lenne tapasztalata,a túraplexi 185cm-s embernek mennyit tudna segíteni a szélárnyékhoz?
Sőt még biztonságosabban érezte magát.
Én viszont úgy éreztem,hogy a szerpentineken könnyebb a kanyarvétel !
Nem tudom Karu utasának milyen tapasztalatai vannak ?
annyit kérdeznék még hogy a hátsó oldaldobozok melett a hátso utas elfér renedsen?
Én lecseréltem a gyári fogódzóra szerelt hátsó tartót új platnival, Givire .A gyári hátsó doboz így is jó volt.
Oldaldoboz tartók + két oldaldoboz ( 2x45l) . Shoxban -10% után 113 e volt.
A négynapos ünnepen a Horvátországi túrán fel is avattam. Nagyon jó volt, észre sem vettem hogy fent vannak.
Indulás előtt mérlegelés: oldaldobozok összsúly 9,8kg/db + hátsó 8,9kg.
A felszereléssel viszont megszenvedtem, az olasz pontatlanság miatt. Az ovális csavarlukakat tovább kellett bővíteni cc 2mm-rel mert különben nem tudtam volna feltenni!
De a végeredmény nagyon jó !