Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olvasgatom a topikot , igen volt Fazer 1000 nagyon jó kis gép imádtam
Te hol voltál eddig ha nem tévedek neked volt Fz1ed is.
a BT 020-at nyugodtan lehet szaggatni jó kis gumi
Én a BT 20 rol nem mertem lekoptatni a majré csíkot mert féltem hogy arcra esek vele.
szétt fog esni a motorod... szerintem már hengerfejes is lett... innentől csak tologathatod és brümmöghetsz vele...

amúgy a többiek megmondták az élest
Nem jártam, mi van ott?
Ha BT020 azon egy pillanat alatt elkopik a majrécsík - hátul. Elöl már jóval hosszabb időt fog igénybe venni az eltüntetése. Egyszerűen ezt a motort nem olyan emberek veszik, nem úgy vezetik és nem olyan motor, hogy erről különösebben volna értelme beszélni: a lábtartó is olyan baromi alacsonyan van, hogy egy decens kanyarban leér. Aztán jönnek szép sorban a standerek, és végül meg a perec...
A D252 már egy kicsit sportosabb, de az sem éppen a sport sorozat...

A bejáratás a mai korszerű motorokon ekkora távon inkább már csak pszichilógia, szoktatás a motorhoz (főleg ebben a kategóriában). Technikailag egy jóval rövidebb periodus alatt összekopnak az alkatrészek: inkább téged kell még 'bejáratni'. Szóval csak óvatosan.
Nézz fel a motorozz.hu-ra, idén a Yamahával közösen szervezz a Mackó több gyakorlónapot (érdeklődj a márkakerben, ahol vetted a motort, elvileg ott -is- lehet jelentkezni).
A Honda is szervez hasonló kettő napos kurzusokat, bár az inkább kissebességű ügyeskedésre van kihegyezve, mint kiderült (japán rendőrmotoros képzésből szemezgettek).

A gyári gumit ledobhatod és feltehetsz rá másikat (Krisztián gondolom megvenné a gummádat), de ha első nagymotor, szerintem bőven többet tud az a gumi annál, hogy ilyenen agyalj.
A következőhöz egy kis segítség (bár ez már két éves káblázat, a BT (is) újított):
Szia Krisz!
Te jártál már Svidník-be?Nincs messze tőletek!
Majd elfelejtettem a gumit is be kell járatni a fékeket is
Vedd figyelembe hogy túra motort vásároltál
Ez nem R6 R1 nem GSXR nemCBRR aközútra ez teljesen megfelelő.
Ha még nincs gyakorlatod akkor csak óvatosan a döntögetéssel
Bridgestoe vagy Dunlop ?
JA .Igazatok van. Csak nagyon vágytam már egy ilyen mocira és azé agodtam.
Amúgy nagyon jól megy! Igaz eddig egy dt volt egy így finoman is elég jól húz.
Mi a véleményetek a gyári gumikról?
még annyira nem mertem döntögetni. Tesztekbe sokan szidják
Givi V 46 kiegészítő féklámpa.
Helló Athlonator! Szerintem elképesztően sokat görcsölsz azon a bejáratáson. Vett tőlünk olyan ember 600-ast, aki szédül 200 alatt, és a bejáratás azzal kezdődött, hogy elment az elkerülőre megnézni, hogy "mennyit megyen". Soha nem láttam még négyütemű Yamahát rossz bejáratás miatt károsodni. Volt aki a zsír új R-1-gyel egyből pályázni ment, és a mai napig hibátlan a motor. Vagy mondjuk 120 °C ról leállítják a motort nyáron, és mégse reped le a hengerfej a motorról. A bejáratás ma már nem olyan tojástánc, mint mondjuk egy pannóniánál volt. Húzzad neki, ne problémázz ennyit, mert az tönkreteszi a motorozás élményét.
Ahogy elnézem itt hiába is vársz arra, hogy valaki megnyugtasson, hogy nem hajtottad szét a motorod az első 600 kilométeren.
Ne legyél már ilyen aggódós, mert abba mész tönkre.
Nem egy 1200-as ladát vettél, hanem egy Yamahát.
Hát nem hiszem hogy ennyit kopna a motor.
650Km-ig 4000-5000 ig húzattam
Aztán tegnap a parkolóban mikor felmelegedett kétszer adtam 5000 fordulatig egy gázfröccsöt.
Nem hiszem hogy ez olyan nagy kárt jelentene.
Vagy szerintetek igen?
Az lehetet hogy mikor ment a motor cirkulált benne a viz és mikor leálitottam ez megszünt és a meleg motor felmelegitette a vizet.De akkor tulajdonképpen állt a motor igy nem nagy kopás lehetett. gaz egy fél perc múlva beindtottam mikor láttam hogy feljebb ment ,hogy mégis álló motorral hűljön de akkor már nem volt olyan meleg.
nem?
Én előszőr azt akartam írni, hogy gratulálok, most rövidítetted meg az élettartamát 15e km-rel, de aztán arra gondoltam, úgyis benézel te is...
Te ugye Degeci vagy?
Pár másodperc alatt belepörgettél vagy 20 ezer km-nyi kopást. Bejárattat egy szempillanat alatt, ügyes vagy.
Nekemis ugyan így viselkedik, nem kell parázni úgy 1000km ig vigyázz rá utánna engedd 8000 fölé is egy kicsit. Elvileg 1600 km ig járatós. Azt írják a nagyon okos szakirodalmak, hogy az első 150 km
eldönti a motor sorsát.
Pedig egy két gázfröccs volt benne a lámpánál
És ez befojálsolja az élettartamát hogy ennyire felszökött?
Elképzelhető ilyen eset. Bár inkább melegebb időben...
Az SW Mototechnek vannak ilyen cuccai. De akár még sufnituning keretében faragni is lehet egy másik plexiből.
Jó Értem de nem egészen erre voltam kíváncsi!
Mikor lálíítottam a gépet még a venti sem ment és 3 csik volt kigyuladva.aztán mikor 1 perc múlva ráadtama gyújtást akkor meg fullon volt a hőfok!
ennyit késne
Folyadékhűtéses gépjárművet hűteni alapjáraton, JÁRÓ motorral szokás...
Sziasztok!
Pénteken Hazahoztam a vadonat új FZ6S -emet!
Már 650km-et gurultam vele.
Egy két észrevételem volt ami egy kicsit piszkálja az oldalamt.600km után mikor beértem a városba egy két lámpánál egy kis túráztatás aztán be a parkolóba.
De egyáltalán nem éreztem hogy nagyon felmelegítettem volna ezzel.
Aztán lellítottam és kb fél perc mulva ráadtam a gyújtás és a motorhőmérőn a legfelső skála is kivillant vagy kb 5 másodpercre. Ilyen hamar felmelegedne?
Ez valamiféle károsodást 600km-es motornak?