Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hol látom pontosan számszerűen?
Nekem a trip van a lenti sorban a digit kijelzőn
Alapjárat nem túl alacsony?
Nem volt még üzemmeleg, pontosan.
Nem is pörgettem meg, csak arra lettem figyelmes, hogy kettesből felváltva milyen csöndes lett a gép, menet közben újraindítottam és kikuplungolva szépen visszaejtettem a fordulatot.
Csak olyankor csinálta, amikor alapjáratra kellett volna visszamennie.

Holnap a saját diagnosztikájával megnézema gázkar állásainak értékeit, de félek, hogy ezt hamarosan szét kell szedni és meg kell tisztogatni szívóoldalon.
Én nem tudom, mi okozhatja a gondot, arról viszont olvastam, hogy a TPS tud úgy hibás lenni, hogy az ECU nem dob rá kódot.
A hideg mit jelent, nem volt üzemmeleg?
Vajon a nyomatékkulcs is befér-e elöl?
Egy finom női kézzel talán megoldható bontás nélkül is
Én mondjuk előröl sose tudtam, de hallottam olyanról aki igen
én általában, tank le, aksi ki, levegőszűrőház ki stb...
Majdnem, ebay
Koszi probalom
Sziasztok,

tegnap a gépem hidegen egy kis gázfröccs után leállt, gond nélkül újraindítottam és utána többet nem csinálta. Viszont hidegen megint megcsinálta, a procedúra ugyanez volt.
Olvastam, hogy a TPS szenzor hibája okozhatja a gondot. Szétszedném a gépet, kicsit átnézve a szívótorkokat is és esetleg a szelephézagokat, kérdésem, hogy a beépített diagnosztikán kívül lehet létjogosultsága némi tisztításnak alávetni a szenzort? Szedte már szét valaki?

Ugyanakkor budapesti (Buda inkább) lévén érdeklődnék elérhető szakember iránt, aki nem csak képes szakmaisággal a géphez nyúlni, de esetleg beszerzésben (pl TPS, ha hibás) is tud segíteni.
mit gondolsz, milyen időtök lesz
Aliexpressről újítottad?
Ezt múltkor fényképeztem. Egy pöttyet kevésbé igényes, de praktikus!
Szia. Elölről benyúlós a dolog.
Ha nem nagy a kezed, a hűtőt sem kell levenni teljesen.
Sziasztok azt kerdeznem hogy 2005 os fz6s gyertyacserehez menyire kel szetkapni a gepet eleg levenni a tankot meg legszurot es felulrol megy vagy le kel venni a hutot es elorebillenteni mint az R1 nel
Csináltam fényt a DRZ-re...
Párszor próbáltam de olyan botlábú vagyok hogy majdnem kiesett a blokk a vázból.
2000-s fordulaton is simán menni kell a váltásnak. De persze váltója válogatja
Enyém is csilingel, de már van benne 60e km és még mindig jó.
Eddig egy szerelő sem javasolta a cseréjét.

Én csak tavaly ősszel kezdtem el tesztelgetni a kuplung nélküli váltást, miután megnéztem sok videót. Nekem az "trükk" oldotta meg a dolgot - mivel előtte nem ment -, hogy váltás előtt kicsit megemeltem a váltókart a cipőm orrával a holtjáték tetejére, kigyorsítás legalább 6.000-ig, gáz vissza, nagyon gyorsan fel kell billenteni a váltókart és utána ismét gáz.
Amire én nem gondoltam és amiért sokáig nem ment és nem mertem erőltetni: kell hozzá bizonyos fordulat, valamint a gáz visszaengedése és a kuplung nélküli váltás között nagyon pici időd van megcsinálni a műveletet.
Én előtte nem tudtam elképzelni milyen lehet, így leírom, hátha másnak se tiszta: ha a motor engedi, hogy válts, ugyanolyan könnyű felbillenteni a váltókart, mintha be lenne húzva a kuplung, nagyon kicsi mozdulat is elég. Erőltetni nem szabad. Fejts ki annyi erőt a lábfejeddel, mintha kuplunggal váltanál: ha sikerül, ügyes vagy, ha nem, akkor valamit rosszul csináltál, de ha minden klappol, annál nagyobb erőkifejtésre nincs szükség!
PetyaSió!
Nem tudok privát üzenetet küldeni neked, de a régi feszítődet kipróbálnám egy pár perc erejéig.
Ha olvasod, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a profilomban megadott mailcímen!
Köszönet :-)
Kettestől fölfelé eszembe sem jut kuplungot húzni felfelé váltáskor. Ezerszer gyorsabb és simább...
Egyébként kis gyakorlás után már a lefelé váltáshoz sem kell teljesen behúzni a kuplungot, elég csúsztatni egy kisfröccs akarom mondani kis gázfröccs mellett.
Sima, hagyományos váltóval szerelt autómban többször váltok üresbe kuplung nélkül, a lényeg hogy gázelvételt követően azonnal kell meghúzni a kart.
Motorral még nem próbáltam.
Nálam már alapjáraton is ilyen, de csak melegen.
Hidegen szép a hangja.
Nem, ha próbálod csak a láncot cseszed szét + 5 perc múlva úgyis visszajön a hangja. Használd nyugodtan, csak hangja van, amikor már minden tartományban csörög akkor van gáz... (legalábbis a szerelőm szerint)
Állítani nem lehet rajta?