Igen 2 liter jött le,de ez elég fasza,ha itt a fórumozók közül senki nem tud tapasztalatból,esetleg szerelői hozzáértéssel választ adni.
Laikusként én úgy gondolom,hogy el kellene lepnie teljesen a hűtő bordákat.Gépkönyv ezt írja hűtő térfogat csövekkel 2 l ,kiegyenlítő tartály 2.7 dl.Először felöntöttem azt aztán a többi ment be a hűtőbe.Ennyit számítana az a 2.7 dl.?????????
Ha már a fél banda százhalombattai ( ), megkérdezném, hogy az én környékemen nincs valaki? Főleg kerttel és benne egy parkolóhellyel? XV. ker. környéke.
Heló! Normális az, hogy lecseréltem a hűtőfolyadékot és felōntōttem a hűtőrendszert a kezelési kōnyv szerinti 2 liter folyadékkal 1 liter - 75c fokos fagyálló + 1 liter ioncserélt vízzel és nem lepi el a hűtőbordákat a lōtty.????
http://www.ebay.com/itm/Yamaha... ha vennék egy ilyet, ezt még programozni kellene? vagy ezek hogy működnek? megéri-e egyáltalán? Tudom kell hozzá pufó, szűrő.
Elméletileg a kipufogószelep meg a katalizátor, ami nem örül a jelenségnek, de gyakorlatilag nem ettől fog tönkremenni a motorod. Ha nem ágyúdörgés, csak puki, akkor nyugalom van és öröm. Feltéve, ha nem zavar...
Sziasztok!
A 2005-ös, FZ6S mocimon lecseréltem a gyári kipufogót egy Giannelli kipufogóra. Annyiban különbözik a képen lévőtől, hogy az enyémhez csak a dobok és az ipszilon cső tartozik, vagyis a gyári katalizátor maradt a gépen. A rendszer homolog a motorral és e betűs ;) http://www.tnk.it/en/prodotti7...
A kérdésem, hogy az mennyire van rendben, hogy motorféknél 5-6 ezres fordulaton elég sokszor pukkan, durran, olykor-olykor kettős is egymás után. Nagyjából vágom a jelenség okát, csak azt nem tudom, hogy mekkora mértékű durrogásnál kell aggódni, hogy kárt is okoz... Jó kis kanyargós úton, ahol sok a kigyorsítás utána meg motorfék, majdnem minden kanyar előtt van egy kis puki.
Köszi,van egy 1x175-ösöm de arra csak egy fér és sehol nem találtam hogy mekkora lenne valójában egy olyan ami kettő fér el.
De már így megvan hogy túl nagyra terveztem a vázat,le kell vágnom belőle.
Ez az 1,5 az csak a váz vagy kerékkel együtt?
2,5 hossz 1,5 szel, fék nélküli. De magasnak találom. Viszont laprugos lengescsillapitos, de vissza viszem nekik, hogy 10 centit valahogy csaljanak le, mert ugy erzem igy a súlypontja túl magasan van.
Laikusként én úgy gondolom,hogy el kellene lepnie teljesen a hűtő bordákat.Gépkönyv ezt írja hűtő térfogat csövekkel 2 l ,kiegyenlítő tartály 2.7 dl.Először felöntöttem azt aztán a többi ment be a hűtőbe.Ennyit számítana az a 2.7 dl.?????????
Így van már 6 éve.
A 2005-ös, FZ6S mocimon lecseréltem a gyári kipufogót egy Giannelli kipufogóra. Annyiban különbözik a képen lévőtől, hogy az enyémhez csak a dobok és az ipszilon cső tartozik, vagyis a gyári katalizátor maradt a gépen. A rendszer homolog a motorral és e betűs ;)
http://www.tnk.it/en/prodotti7...
A kérdésem, hogy az mennyire van rendben, hogy motorféknél 5-6 ezres fordulaton elég sokszor pukkan, durran, olykor-olykor kettős is egymás után. Nagyjából vágom a jelenség okát, csak azt nem tudom, hogy mekkora mértékű durrogásnál kell aggódni, hogy kárt is okoz... Jó kis kanyargós úton, ahol sok a kigyorsítás utána meg motorfék, majdnem minden kanyar előtt van egy kis puki.
Csak nem dvorcsakl új nicknévvel?
De már így megvan hogy túl nagyra terveztem a vázat,le kell vágnom belőle.
Ez az 1,5 az csak a váz vagy kerékkel együtt?