Sose tudtam megjegyezni, hogy mi a különbség a lóerő és a nyomaték között, kb. egy hete olvastam ezt egy angol fórumon: a nyomaték a motor ereje, a lóerő pedig, hogy milyen gyorsan tudja leadni az adott erőt. Ezért lomhábbak a dízelek.
A hétköznapban használt lóerő a motor nyers ereje, a hátsó kerékre eső lóerő pedig a A-Z-ig eljutott teljesítmény a veszteségeket leszámítva, mert mikor a motor kiköhögi a pacikat és mire azok kaparják az aszfaltot, erőt vesztenek.
Ne a Hp- nezd hanem a Nm.t.
Az tobbet mond a hetkoznaprol.
Meglepodnek ha porgetni kene hogy haladjon a 3 hengeres.
Meg az enyem is boven elvan 3-4000 en ha csak kruzolok.
Es imadom porgetni.
A napokban néztem Dyno chartokat, és most ránéztem az MT09-re is.
Ezeket adják le 6.000-nél:
MT09: 60hp
FZ1: 75hp
B-King: 100hp
ZZR1400: ~115hp.
Szóval ahhoz, hogy az MT jól menjen, nagyon kell pörgetni. Én élvezem a teljesítményt, de általános napokon 6-nál szinte mindig elváltok, nem szeretem igazán pörgetni, viszont azzal nincs baj, ha az 75 helyett ugyanannál a fordulatnál 115-öt ad le, ha értitek mire gondolok.
szerintem ha naked meg mindig a street,hiaba papiron gyengebb meg az mt vadabb egyutt elni a streettel jobb.
Vakaciozni az mt.
Tenyleg jo lenne egy novelt kobcentis street.De igazabol egy vadiuj R vagy egy Rx is megtenne.
Tracer se rossz,de ha naked bike akkor MT09.
A traceren 2 dolgot basztak el nagyon, a műszerfal, meg a fejidom/plexi.
Az a tégla kijelző valami borzalom
A hétköznapban használt lóerő a motor nyers ereje, a hátsó kerékre eső lóerő pedig a A-Z-ig eljutott teljesítmény a veszteségeket leszámítva, mert mikor a motor kiköhögi a pacikat és mire azok kaparják az aszfaltot, erőt vesztenek.