Sziasztok!
Néhány hónapja nézegetem az FZ6-S motorokat. Addig nézegettem őket, míg mostanra talán ezt az egy típust tudom elképzelni magamnak. Kifejezetten szeretnék ABS-eset venni. Tulajdonképpen újrakezdő motornak, túrázni.
A hasznaltauto-n láttam egyet, meg is néztem, de volt valami furcsa hangja a blokknak, így arról lemondtam. Itt viszont találtam egyet (most ismertem meg az oldalt), amit május óta hirdet a tulajdonosa.
Valakinek esetleg van valami információja erről a gépről? Vagy bármi hasznos tanáccsal el tud látni vele kapcsolatban? Tapasztalt szemek és tudások vannak itt a fórumon úgy látom.
gumikat le akarom cserélni (Dunlop Qualifer) a mintája jó nem szögletes sem az első sem a hátsó, de már 4-5 évesek , milyet érdemes rá venni ?
nem vagyok vadulós típus de szeretek a Bükkben döntögetni.........(nem állat módjára)
olyat ami ötvözi a tartósságot de jól tapad
kérnék segítséget abban hogy milyen olajat tegyek bele (viszkozitásra) , márkát csak MOTUL-t szeretnék mert azt használtam eddig és bevált az előző mociknál , megnézem a levegőszűrőt és a gyertyákat is és természetesen a fékolajat
Meg szabad kérdezni mennyibe került?
Akár jöhet privátban is. freemailpeter@freemail.hu
engem eladás miatt érdekelne, mármint az én motorom eladása miatt
Szamitottam ra,de ja.
Tokolos melo fel,lebeallitgatni.
Streete. 3+4+4 csavar fogja a ket oldalso takarot a szelterelot es az elso sarvedot,6 a ket hutotakarot es gyakorlatilag fullextra.
De a legnagyobb szivatas az a kocsog digo aki vagy turakormanyt vagy valami elcseszett fightert akart csinalni belole es levagta a ket tukortartot,
Az pont arra is való, amire az USA-ban tervezték és használják, nem tudom, miért piszkálják őket.
Nem vág a szél, nem könnyezik a szemed sisak nélkül, kényelmes; abban a tempóban, amivel krúzolsz, és tudod nézni a tájat még a zene is hallatszik és nem kell full bőrben nyomni 40 fokban, mert nincs veszélye, hogy 299-cel bármelyik kanyarban meghalhatsz. Van hely pakolni, örülhet az utas is.
Üdv minden új tulajnak. Lassan lehetne FZ találkozó is valahol.
Haverom nézegeti az FZS-1000-eket most egy DL-650-e van azt cseréli
Néhány hónapja nézegetem az FZ6-S motorokat. Addig nézegettem őket, míg mostanra talán ezt az egy típust tudom elképzelni magamnak. Kifejezetten szeretnék ABS-eset venni. Tulajdonképpen újrakezdő motornak, túrázni.
A hasznaltauto-n láttam egyet, meg is néztem, de volt valami furcsa hangja a blokknak, így arról lemondtam. Itt viszont találtam egyet (most ismertem meg az oldalt), amit május óta hirdet a tulajdonosa.
Valakinek esetleg van valami információja erről a gépről? Vagy bármi hasznos tanáccsal el tud látni vele kapcsolatban? Tapasztalt szemek és tudások vannak itt a fórumon úgy látom.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Köszi a segítséget mindenkinek!
igen az enyém Gárdonyból való
Jól néz ki :-)
Gárdonyi kereskedés hirdette ha jól emlékszem?
gumikat le akarom cserélni (Dunlop Qualifer) a mintája jó nem szögletes sem az első sem a hátsó, de már 4-5 évesek , milyet érdemes rá venni ?
nem vagyok vadulós típus de szeretek a Bükkben döntögetni.........(nem állat módjára)
olyat ami ötvözi a tartósságot de jól tapad
V
fp küldtem mailt
kérnék segítséget abban hogy milyen olajat tegyek bele (viszkozitásra) , márkát csak MOTUL-t szeretnék mert azt használtam eddig és bevált az előző mociknál , megnézem a levegőszűrőt és a gyertyákat is és természetesen a fékolajat
Viktor
Grat a géphez!
Meg szabad kérdezni mennyibe került?
Akár jöhet privátban is. freemailpeter@freemail.hu
engem eladás miatt érdekelne, mármint az én motorom eladása miatt
Gratula!
Úgy látom igen patent állapotnak örvend a gép, sok balesetmentes km-t hozzá
ma nálam is járt a Jézuska!
Yamaha FJ 1200ABS-ről váltottam erre a gépre
Viktor
Tokolos melo fel,lebeallitgatni.
Streete. 3+4+4 csavar fogja a ket oldalso takarot a szelterelot es az elso sarvedot,6 a ket hutotakarot es gyakorlatilag fullextra.
De a legnagyobb szivatas az a kocsog digo aki vagy turakormanyt vagy valami elcseszett fightert akart csinalni belole es levagta a ket tukortartot,
Viszont aki a full idomot kitalalta az nem anya szulte.
Nem vág a szél, nem könnyezik a szemed sisak nélkül, kényelmes; abban a tempóban, amivel krúzolsz, és tudod nézni a tájat még a zene is hallatszik és nem kell full bőrben nyomni 40 fokban, mert nincs veszélye, hogy 299-cel bármelyik kanyarban meghalhatsz. Van hely pakolni, örülhet az utas is.
Mehet a hathangszorobol a "Born to be wilde"