De azért inkább járj utána, hogy igazából mi kéne bele biztosan mert olajnyomásgond lehet belőle, találtam már ilyet Yamahánál, ugyan nem FZ-nél, de ott az volt a gond, hogy kisebb volt a nyomás és már blokkbontáson gondolkozott a tulaj amikor kiderült, hogy csak a szűrőt kellett belevalóra cserélni és jó lett.
Jól meggondoltad? Régebben mentem kb ezer km-ert er6n-el. Szerintem az első 1-2e km-ert fogod élvezni vele, utána dögunalmas, persze teszi a dolgát, elvisz a-ból b-be, ingázni jó. De összességében olyan semmilyen az egész, nem adott semmi pluszt amitől szerethetővé vált volna nekem. Persze mindenkinek más szempontok játszanak szerepet.
Mikori a géped? Csak mert K6-ig kell rá a 303-as K7-től meg a 204-es, nem kiváltható mert nemcsak a méret más hanem ha jó tudom a szelepelés is eltérhet.
A gond az, hogy átlagos volt az ár egy 2008-as motorért. Mikor megemlítettem neki az összeget, h én mennyiért vinném el jelen állapotában, nem nagyon tetszett neki a dolog. Megvárja a következő "verebet". Vagy csinál rajta vmit, hogy eladhatóbb legyen. Nem igazán dobogott a szívem azért a motorért....
Kevés FZ6-ot hirdetnek itt sajnos.
Megnéztem egy Kawasaki 650 Ninja-t is (otthon er6f). Na az egy pöpec állapotú, nagyon olcsó gép 5600km-rel az órájában, (2013-as ABS-es modell). Mondjuk persze, h pöpec, mivel szinte új. . Az új árának 60%-áért ...se! Holnap szerintem meg is veszem. Igaz, hogy 2 hengeres meg nem is Yamaha, de nekem bejött.
Nekem egész évben szezon van. Ma pl 40 fok volt.
Szerintem ezekkel önmagában nincsen gond, ha jó az ár...
Áprilisig van idő a szerelésre... akár még december végén is, ha már a könyöködön jön ki a bejgli :-)
A forgalmiban RJ14 van, de ez a gép tutira nem RJ14, mert az S2 lenne...
Egyébként lemértem és HF204 van rajta most (ezzel vettem) de HF303-ast rendeltem... simán elfér az is, 9 mm a különbség hosszban.
Közben megnéztem egy jónak tűnő FZ6-ot. Valóban az volt! JÓNAK TŰNŐ!
Majd sírva fakadtam, ahogy megláttam, h mindkét oldalt le volt karcolva a blokkja. Persze igényesen ráfestett a drága tulaj FÉNYES feketével a matt fekete blokkra, h ne tűnjön fel. Mindkét villa csúszószárán ott vigyorgott az olaj. A lánc és a lánckerék a végét járta (persze tiszta dzsuva volt). a hasidom megrepedve elég keményen, bár ez annyira nem is izgatott. Viszont végén kiderült, hogy ez egy S verzió volt, csak N-esre alakították át az első tulaj kis perecelése után. Az tűnt fel, h nem ott van a duda, ahol lennie kellene.....
de hogy jót is mondjak: a Leo Vince jól szólt!
Ja igen: Mire mentem, átszerelte a bukógombákat az új mt-09-esére.
Ezek után azt mondta, h mondjak egy ajánlatot....hát ööö köszi de nem!
Ha nem kotod ki a rendszerbol a szervomotort, csak a femkabelt tavolitod el, akkor nem lesz hibakod. Ha eltavolitanad a motort is, kellene egy plug, ami azt mondja a rendszernek, hogy minden oke, s akkor se vilagitana semmi, plusz lenne egy kis plusz helyed.
Sziasztok!Ha kipufogot cserélek fz1 en ,nem rendszer hanem csak dob,akkor az eredményez valami hibakodot vagy egyéb problémát?Azt tudom hogy az exup bowdeneket le kell szednem.köszi
Boróra semmiképp szerintem. Mindig megrökönyödve néztem a motor alapszínére fényezett felniket. Szerintem csúnya. Szürkéből bármelyik lehetne. Az arany is jó a bordóhoz, bár igazán jól akkor mutatna, ha más is olyan lenne még a felnin kívül.
Sírva kérlek, hogy felejtsd el ezt a K6,K7 stb... dolgot
Ez nem SUZUKI, ez YAMAHA!
Nálunk nincs ilyen, hogy K6