Ez az FZ1 kormany olyasmi mint amiket a superbike atalakito szettekhez adnak: ABM0229 vagy LSL an01 es tarsaik. Nekem ABM van a VFR-en 2-2cm-el rovidebbre vagva, es igy nagyon jo. Ocsemnek a FZS600 mtorjan van ugyanigy es o is dicseri pedig elegge melynovesu (162 cm)
Nem is a pénz a probléma, csak nem akarok vele szívni. Szeretem Én a bütykölést és szívesen megcsinálom magam amit csak tudok. Viszont örülnék neki, ha nem kellene megbontani azt a "kompozíciót" (fékkar, kuplungkar, markolatfűtés, anyámkínja....).
Egy videót találtam erről a cseréről és a fickó dicsérte, számára kényelmesebb volt. Így néz ki a kettő kormányrúd fényképen.
Így ránézésre nem tűnik orbitálisan nagynak a különbség.....
Mert nem keres annyit, ha egy közepes keresettel megpróbálja összerakni a pénzt 4-5 év alatt akkor ugye mindig közbejön valami ami elviszi az épp összerakott lét és sosem gyűlik össze az egész míg a hitelt kénytelen fizetni nem beszélve arról, hogy miért várna éveket valaki amikor most szeretné az eszközt?
15 ezer forintnak megfelelő ausztrál dollárból olyan alukormányt veszel rá amilyet csak akarsz. Ne ez legyen a szempont szerintem hogy megveszed-e vagy sem. A konkrét válaszhoz nincs tapasztalatom az FZ1-el, így meghagyom másoknak a dolgot.
Pár kérdésem lenne, ugyanis ismét FZ6 vásárlás előtt állok. A gép amit kinéztem kissé tuningolt. Értem ezalatt a power commandert, speedo healer-t, kis LED indexek, Two Brothers kipuff, ASV fék- és kuplungkar....stb.
Ami érdekelne, hogy milyen az FZ1 kormányrúdja. Kényelmes vagy inkább sportosabb? Ugyanis emberünk az FZ6 kormányrúdját az FZ1-esére cserélte. Az FZ6-osé nekem abszolút tetszett, de FZ1-et soha nem próbáltam. Vélemények? Egyébként erről a gépről lenne szó.
Jha nem mérem össze őket,tudom más kategória csak nekem a Fazer jobban bejön, a V2 számomra inkább élménymotorozásra jó, sor4 haladni és hosszabb utakra jobb sztem.
De am kedvelem mind2 motorelrendezést
Hat,biztos,csak.......torpolok.
Jovore ha jol megy meglesz a tevezett 50e km.
Logikusan el kene adni a gepest hogy legalabb egy mill bejojjon.
Ha eladom jon a vezerhangya hogy kene valami,de az tuti uj lesz,ami minimum 2,5 mill befektetes plusszba,jobb esetben 3.
Mert hat ha mar uj legyen kover es speed lesz.
Ezt viszont nem tudom kisporolni kethonap zsebpenzbol tehat minimum 1 ev kihagyas.Vagy hitel.
Esetleg a harnadik verzio,egy oreg honda egy masfel evre.
Egyértelmű...Fazer!
Alul kb.70-90-ig az SV jobban tol legalább is érzetre, könyebben indul, meg jobb a hangja, de kb ennyi... Fazer kényelmesebb, kevesebbet eszik (bár ez nem annyira fontos) így nagyobb a hatótáv (még ha nagy papa módban megyek mindkettővel) futómű is jobb
Van olyan aki 65e-res franciaagyhoz.
A kocsimat anno pont 1 milla hitellel vettem,de akkor kiszamithatoan bejott havi 20.Lazan.
Viszont ha osszeteszem otevig a havi huszakat es utana nezek kocsi utan akor gyalog jarok vagy kuncsoegok faternak kocsiert.
Persze jott 2008.Es elapadt a havi konnyu 20 mellekes es felment 25-26-ra.
Akkor mar nyugos volt de csak az utolso kilenc honap.
Nem mondom hogy jo de nem ordogtol valo.
Csak ne felelotlenul csinalja az ember es hitelcsapdaba essen.
Ha adja a gyári cuccokat egy óra alatt vissza lehet csinálni.
Valóban szép hely kacskaringós utakkal tűzdelve. És itt most nem a városra gondolok, hanem Adelaide Hills-re pl.
Amúgy így néz ki az FZ1-é sofőrszemszögből.
Egy videót találtam erről a cseréről és a fickó dicsérte, számára kényelmesebb volt.
Így néz ki a kettő kormányrúd fényképen.
Így ránézésre nem tűnik orbitálisan nagynak a különbség.....
mit csinálsz ott
Pár kérdésem lenne, ugyanis ismét FZ6 vásárlás előtt állok. A gép amit kinéztem kissé tuningolt. Értem ezalatt a power commandert, speedo healer-t, kis LED indexek, Two Brothers kipuff, ASV fék- és kuplungkar....stb.
Ami érdekelne, hogy milyen az FZ1 kormányrúdja. Kényelmes vagy inkább sportosabb? Ugyanis emberünk az FZ6 kormányrúdját az FZ1-esére cserélte. Az FZ6-osé nekem abszolút tetszett, de FZ1-et soha nem próbáltam. Vélemények?
Egyébként erről a gépről lenne szó.
De am kedvelem mind2 motorelrendezést
Jovore ha jol megy meglesz a tevezett 50e km.
Logikusan el kene adni a gepest hogy legalabb egy mill bejojjon.
Ha eladom jon a vezerhangya hogy kene valami,de az tuti uj lesz,ami minimum 2,5 mill befektetes plusszba,jobb esetben 3.
Mert hat ha mar uj legyen kover es speed lesz.
Ezt viszont nem tudom kisporolni kethonap zsebpenzbol tehat minimum 1 ev kihagyas.Vagy hitel.
Esetleg a harnadik verzio,egy oreg honda egy masfel evre.
Mondjuk a masik suzuki volt szal ebbol a vanyad valasztekbol.....
Amugy tenyleg full marhasag a harc.
Én igazából csak most kezdek rájönni, hogy ez a sor4 - v2 mindenkori harc egy igazi baromság
Amugymeg sv......sornegy.........ehhhe.
Alul kb.70-90-ig az SV jobban tol legalább is érzetre, könyebben indul, meg jobb a hangja, de kb ennyi... Fazer kényelmesebb, kevesebbet eszik (bár ez nem annyira fontos) így nagyobb a hatótáv (még ha nagy papa módban megyek mindkettővel) futómű is jobb
A kocsimat anno pont 1 milla hitellel vettem,de akkor kiszamithatoan bejott havi 20.Lazan.
Viszont ha osszeteszem otevig a havi huszakat es utana nezek kocsi utan akor gyalog jarok vagy kuncsoegok faternak kocsiert.
Persze jott 2008.Es elapadt a havi konnyu 20 mellekes es felment 25-26-ra.
Akkor mar nyugos volt de csak az utolso kilenc honap.
Nem mondom hogy jo de nem ordogtol valo.
Csak ne felelotlenul csinalja az ember es hitelcsapdaba essen.