valahogy a zselében jobban bízom -de mielőtt rendelek beszélek a fickóval aki csinálná mert jobbára autó kárpitokat újít fel és motoron eddig csak cserélt bőrt de faragni nem faragta .
Az izzó okés, fénykürtre reagál, de a távolságit ha felnyomom semmi.
A visszajelző sem gyullad fel a műszerfalon. Kábel vagy kapcsoló hiba lehet gondolom. Valakinél volt már hasonló? Köszi! FZ6 - 2005
A memóriaszivacs nagyon puha ahhoz, hogy a felső tested súlya nem nyomja nullássá és relatíve vastag is.
A zselé pedig masszív, kell hozzá súly, hogy kicsit is meglapítsd, az pedig pont annyira elég, hogy a hátsód kényelmesebbnek érezze. A vastagsága nagyon fontos, érdemes kalkulálni azzal is, nem csak aládobni az egész "tömböt". Nekem volt párnám, matracom és székem is ilyen "űrtechnológiával", de egyiket sem szerettem igazán. Az székre amikor ráültem, ugye összement a szivacs, a sok összehúzódástól is kinyomástól ráncos lett a műbőr rajta. Háttámlán viszont már sokkal kényelmesebb volt. A matracot sem szerettem, mert alattam - igaz, nehéz vagyok -, szinte papírvékony lett.
Ami még nem biztos, hogy hülyeség: ki kellene próbálni a memóriahabot. Párezer forintért már lehet kapni memóriás párnát, amiből simán kijön az első-hátsó motorülés is.
135-ig jo vagyok. Ma mar tobbszor teszteltem. 7500-as fordulat, 6os.
Kivancsi vagyok mi a vege, 13.000-ig van skalazva. Lenyeg h valtozatosan legyen terhelve.
Halloooo 160 vagyok. En vagyok a celkozonseg!
Bejon. Jo a fek, nagyon. Kivallo a futomu. Jol huz, tol. Gyorsul. A kuplung picit munkas. Ules hosszu tavon kenyelmetlen. De eddig bejon. Konnyu. Hihhetetlenul. Az akraval szep hangja van.
keddre esőt mond